Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Κυβερνητικοί βουλευτές απαντούν σε ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας!

Την απραξία της ηγεσίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών καλύπτει η καθημερινή δράση του Δικτύου Σιδηροδρομικών σε όλη την Επικράτεια, αναγκάζοντας Κυβερνητικούς Βουλευτές να απαντούν σε τοπικές ανακοινώσεις του!  Αναλυτικότερα οι βουλευτές Μαγνησίας της Ν.Δ.
Χρήστος Μπουκώρος και Κωνσταντίνος Μαραβέγιας, με αφορμή

ανακοίνωση που εξέδωσε χθές το «Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας», σε κοινή ανακοίνωσή τους τονίζουν τα εξής:


Η χθεσινή (σ.σ. προχθεσινή) ανακοίνωση του προσκείμενου στον ΣΥΡΙΖΑ «Δικτύου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας» αποτελεί μια πρωτοφανή και θρασύτατη προσπάθεια διαστρέβλωσης της πραγματικότητας. Οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι δεν είπαν κουβέντα για το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι πινακίου φακής (45 εκατ. ευρώ), που ανέχθηκαν την κοροϊδία για την ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας επί 4,5 χρόνια, που αποδέχθηκαν σιωπηλά την περαιτέρω αποδυνάμωση του βολιώτικου σιδηρόδρομου, ζητούν τώρα και τα ρέστα.

Αναλυτικότερα, και επειδή δεν διαθέτουμε μνήμη χρυσόψαρου, εφόσον μόλις ένας χρόνος έχει περάσει από τα έργα και τις ημέρες της κυβέρνησής τους, οφείλουμε να τους υπενθυμίσουμε τα εξής:

Ενώ το 2013 ο μετέπειτα υπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Σταθάκης και τότε τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ έβρισκε, με άρθρο του στον Τύπο, εξευτελιστικό το τίμημα των 300.000.000 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το 2015 ως κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ και υπουργός Ανάπτυξης ο ίδιος ξεπούλησαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45.000.000 ευρώ! Τότε, βέβαια, οι συνδικαλιστές του Δικτύου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας δεν είπαν κουβέντα.
Για την ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας τι να πρωτοθυμηθούμε; Στο συγκεκριμένο ζήτημα η αναξιοπιστία, η ασυνέπεια και η αναποτελεσματικότητα επί των ημερών ΣΥΡΙΖΑ απέκτησε ταχύτητες υπερσύγχρονου ιαπωνικού τρένου! Κάθε χρόνο από το 2016 οι υπουργοί τους και οι υφυπουργοί τους ανακοίνωναν τη δημοπράτηση του έργου. Χαρακτηριστική και η δήλωση του τότε διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ Κωνσταντίνου Πετράκη, κατά την επίσκεψή του σε Λάρισα και Βόλο στις 27/4/2016, σύμφωνα με την οποία το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας ξεκινά το 2017 (!). Τελικά το μόνο που κληροδότησαν στην επόμενη διοίκηση του ΟΣΕ και στη σημερινή κυβέρνηση ήταν μια τροποποίηση μελέτης με εκκρεμότητες και τρύπες. Εκκρεμότητες που διευθετήθηκαν μία προς μία, με τελευταία την προ 15νθημέρου παράλληλη απόφαση των Διοικητικών Συμβουλίων της ΕΤΒΑ και του ΟΣΕ για παραχώρηση της αναγκαίας έκτασης στη ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, προκειμένου να μπορεί να υλοποιηθεί η μελέτη και να κατασκευαστεί το έργο. Απομένει μόνο η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης εντός των επόμενων ημερών, για να εκλείψει και η τελευταία εκκρεμότητα και να δημοπρατηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα το μεγάλο αναπτυξιακό έργο. Να υπενθυμίσουμε ότι η σημερινή διοίκηση είχε προβεί στις απολύτως αναγκαίες διαδικασίες αποχαρακτηρισμού των απαιτούμενων δασικών εκτάσεων, καθώς και στον επανακαθορισμό της τιμής μονάδος του έργου της ηλεκτροκίνησης, που κατά την διαχειριστική αρχή ήταν εξόχως προβληματική. Αυτά κληροδότησαν για το μεγάλο έργο και σήμερα επιδίδονται σε στείρα κριτική, προσποιούμενοι ότι ξέχασαν τα πεπραγμένα της κυβέρνησής τους.
Αναφορικά με τα Εμπορευματικά Κέντρα και την πολιτική ΣΥΡΙΖΑ δεν χρειάζεται να θυμηθούμε την εξαγγελία της ΓΑΙΟΣΕ για δημιουργία agrologistics στη Λάρισα, πολιτική απόφαση που ακύρωνε στην πράξη την μελλοντική χωροθέτηση Εμπορευματικού Κέντρου στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Ρ. Φεραίου και στον άξονα του διπόλου Βόλου – Λάρισας, που θα λαμβάνει υπόψη της τόσο τον θεσσαλικό σιδηρόδρομο, όσο και το λιμάνι του Βόλου.
Σχετικά με τις αλλαγές που επικαλούνται στο νέο οργανόγραμμα σχολιάζουμε ότι η ηλεκτροκίνηση θα δώσει νέα πνοή στον σιδηρόδρομο του Βόλου και κατά συνέπεια θα αναδιαρθρωθεί με βελτιωτικές κινήσεις και όχι με την υποβάθμιση που φαντασιώνονται.
Κλείνουμε με την επισήμανση ότι ο διάλογος είναι χρήσιμος για τα μεγάλα αναπτυξιακά ζητήματα του τόπου, αρκεί να μην εκπορεύεται αποκλειστικά από κομματικές επιδιώξεις.

Τέλος, θα χαρούμε πολύ να συναντηθούμε με τους σιδηροδρομικούς συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ την ημέρα δημοπράτησης του μεγάλου αναπτυξιακού έργου της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας, όπως όλα δείχνουν πολύ σύντομα. Γιατί τα μεγάλα πρέπει να μας ενώνουν.

1 σχόλιο:

  1. Ποίον σε έπος φύγεν έρκος οδόντων; Πάνε καλά; Για χρυσόψαρα μας περνάνε; Ποιός κατασυκοφάντησε τον ΟΣΕ στα Ευρωπαϊκά φόρουμ; Ποιός ξεκίνησε την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου; Ποιός κατάργησε γραμμές και δρομολόγια; Ποιός έστειλε να φυλάνε πέτρες τους επαγγελματίες σιδηροδρομικούς; Ποιός ήθελε να κλείσει το ΕΒ; Ποιός πέρασε το ξεπούλημα του σιδηροδρόμου ως μνημονιακή υποχρέωση; Ποιός ενέταξε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ; Ποιός δεν επέτρεπε προσλήψεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εως ότου ιδιωτικοποιηθεί; Ποιός ούρλιαζε όταν ο ΟΣΕ θέλησε να εκπαιδεύσει μηχανοδηγούς για τις ανάγκες του δικτύου; Σίγουρα απευθύνονται σε βασιβουζούκους και κερκοπίθηκους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή