Του Φώτη Φωτεινού
Η σύμβαση έχει εγκριθεί από την ελληνική Πολιτεία, ωστόσο εκκρεμεί η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Η ΕΕ έχει εγείρει σειρά ερωτημάτων σχετικά με τους όρους του διαγωνισμού, το τίμημα και το μοντέλο υπολογισμού αυτού.
Οι επόμενοι δυο μήνες θεωρούνται εξαιρετικά κρίσιμοι, αφού θα διαφανεί, εάν η ΕΕ δώσει το «πράσινο φως» για την επικύρωση της σύμβασης παραχώρησης του μεγαλύτερου εμπορευματικού κέντρου της Ελλάδας.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του metaforespress.gr, στο πλαίσιο χθεσινής συνέντευξης Τύπου, o γενικός γραμματέας Μεταφορών Νίκος Μεταφορών δήλωσε ότι «το τελευταίο διάστημα παρατηρείται σύγκλιση απόψεων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων», σχολιάζοντας ότι «το έργο θα σωθεί, θα υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις στους επόμενους δυο μήνες».
Ο γενικός γραμματέας Μεταφορών δεν θέλησε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από τις τυχόν αλλαγές της σύμβασης παραχώρησης, τονίζοντας ότι τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει νέος κύκλος αλληλογραφίας με την ΕΕ.
Σημειώνεται ότι ανάδοχος του έργου, για περίοδο 60 ετών, έχει ανακηρυχθεί η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair. Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 158,4 εκατ. ευρώ.
Το σύνολο των φορτηγών που θα εξυπηρετούνται ημερησίως, στη πλήρη λειτουργία του Θριασίου Ε/Κ, είναι 400 και των βαγονιών 50, ενώ θα δημιουργηθούν 250.000 παλετοθέσεις και 210.000 τ.μ. αποθηκών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου