Το τελευταίο διάστημα έχουμε γίνει αποδέκτες πολλών διαμαρτυριών απο αναγνώστες που ζητούν την επιστροφή των Desiro στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης καθώς το συγκεκριμένο τροχαίο υλικό έχει μεταφερθεί στην πλειοψηφία του στο Λεκανοπέδιο και στον Προαστιακό
Αθηνών.
Ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης που επί χρόνια εξυπηρετούντο απο τα Desiro σήμερα πραγματοποιείται στην πλειοψηφία των δρομολογίων είτε με ελκόμενο τροχαίο υλικό, είτε με Αυτοκινητάμαξες AEG (όπως σήμερα) και έτσι πολλοί είναι οι επιβάτες που ζητούν να επανέλθουν στην Θεσσαλία και την Βόρεια Ελλάδα τα Desiro που αποτελούν και το πλέον σύγχρονο τροχαίο υλικό που έχει στην διάθεση της σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
15 τρένα τέτοιου τύπου χρησιμοποιούνται σήμερα ενώ τα υπόλοιπα που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν, είτε έχουν χρόνια προβλήματα είτε χρήζουν γενικής επισκευής προκειμένου να μπορούν να είναι έτοιμα για την εκμετάλλευση.
Η κατάσταση αυτή έχει επιπτώσεις και για τους μηχανοδηγούς καθώς απαιτείται επιπλέον προσωπικό ενώ μεγάλη είναι η ταλαιπωρία καθώς ιδιαίτερα τα AEG παρουσιάζουν προβλήματα, παρά το ότι η τεχνική βάση κάνει ότι μπορεί στον τομέα της συντήρησης τους.
Τα γεγονότα αυτά καθιστούν επιτακτική την ανάγκη για επενδύσεις σε νέο τροχαίο υλικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί τόσο στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης όσο και σε αυτόν της Αθήνας προκειμένου να πυκνώσουν και τα δρομολόγια.
Βλέποντας ότι η μητρική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Ferrovie Dello Stato-Trenitali) συνεχώς αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της στην γειτονική χώρα επενδύοντας και σε νέα τρένα,θεωρούμε πως έφτασε η ώρα αντίστοιχες κινήσεις να γίνουν και στην Ελληνική αγορά.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου