Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε απάντηση των όσων έχουν καταγραφεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδος

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε απάντηση των όσων έχουν καταγραφεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδος, Π.Ε. Αχαΐας, δηλώνει τα εξής: 

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ουδέποτε παρέλαβε επιστολές από μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου σχετικά με όσα σήμερα παρουσιάζονται στον τοπικό τύπο, και άρα δεν αγνόησε τις απόψεις ή τα αιτήματα των τοπικών αρχών. Αντίθετα, η εταιρεία έχει παρουσία στην Πάτρα από το 2010, οπότε και έδωσε ουσιαστική λύση στο πρόβλημα μετακινήσεων στην πόλη με μεγάλη επιτυχία.

Στις 04/07/2020 και μετά τη διακοπή κυκλοφορίας λόγω covid19, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έθεσε σε εφαρμογή τα νέα δρομολόγια του Νοτίου κλάδου του Προαστιακού Πάτρας από τον Άγιο Ανδρέα έως τα Καμίνια. Τα δρομολόγια είναι κάθε ώρα με μετεπιβίβαση στον Άγιο Ανδρέα για το κέντρο της Πάτρας – Ρίο/ Πανεπιστήμιο – Νοσοκομείο και Άγιο Βασίλειο.

Η σύνδεση με την Κάτω Αχαΐα έχει νόημα μόνο με ωριαία συχνότητα. Αυτό όμως δεν είναι εφικτό, αφού ο χρόνος δρομολογίου από Πάτρα έως Κάτω Αχαΐα είναι 38 λεπτά, και επομένως ο κύκλος δρομολογίου (Πάτρα – Κ. Αχαΐα – Πάτρα) αγγίζει τα 90’. Με αυτούς τους χρόνους, ο Νότιος κλάδος θα συναντιόταν με τον Βόρειο κλάδο κάθε 3 ώρες. Έτσι, δεν εξυπηρετείται πραγματικά ο προαστιακός στην Πάτρα και, ειδικότερα, κοντά στην πόλη, αφού νοτίως του Αγίου Ανδρέα κάποιος θα είχε την δυνατότητα να μεταβαίνει στο Νοσοκομείο ή στο Πανεπιστήμιο, κάθε τρεις ώρες μόνο. Για να υπάρξει ουσιαστική εξυπηρέτηση, το δρομολόγιο από Πάτρα έως Κάτω Αχαΐα δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 27’.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι χρόνοι αυτοί (σύνδεση από τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα), απαιτούνται σοβαρές παρεμβάσεις από τον διαχειριστή της υποδομής ΟΣΕ, με έργα και, κυρίως, με τη άρση της βραδυπορείας των 30χλμ, έως το πρώην Δημαρχείο της Παραλίας Πατρών, η οποία έχει επιβληθεί από τα μέσα της δεκαετίας του ’80, μετά από δυστύχημα

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στηρίζει σταθερά τον Προαστιακό Πάτρας. Παρά τη χαμηλή επιβατική κίνηση του Νοτίου κλάδου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά με βάση το σχεδιασμό της και προσθέτει τις επόμενες ημέρες τρία (3) επιπλέον δρομολόγια, διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο τους εργαζομένους στην επιστροφή από την εργασία τους.

Οι μετέχοντες στο Περιφερειακό Συμβούλιο γνωρίζουν πολύ καλά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στο τμήμα αυτό της υποδομής και τους καλούμε να συνεργαστούν με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., προκειμένου να δοθεί ουσιαστική λύση σε ένα στόχο που πρέπει να είναι κοινός: η σωστή εξυπηρέτηση των κατοίκων της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής.


www.trainose.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου