Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020

H ΡΑΣ δημοσίευσε τις δεσμεύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις αιτιάσεις της Rail Cargo Logistics Goldair

Πλήρης επιβεβαίωση του metaforespress.gr, το οποίο δημοσίευσε χθες, πρώτο, την έκβαση της κρίσιμης ακρόασης στη ΡΑΣ σχετικά με τις αιτιάσεις της Rail Cargo Logistics Goldair για την
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με το άρθρο «“Λευκός καπνός” μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Rail Cargo Logistics Goldair».

Σύμφωνα με σημερινό δελτίου Τύπου της ΡΑΣ:

Με την υπ’ αριθ. 14006/12.10.2020 απόφαση, η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων αποδέχθηκε ομόφωνα, σε εφαρμογή του άρθρου 25 παρ. 6 του ν. 3959/2011, τις προτεινόμενες δεσμεύσεις από την εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, για την αποκατάσταση της λειτουργίας του ανταγωνισμού στην αγορά εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, καθώς και στην αγορά συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού (άρθρα 2 του ν. 3959/2011-102 της ΣΛΕΕ και  άρθρο 28 του ν. 3891/2010 και 56 του ν. 4408/2016).

Ειδικότερα, η εταιρία ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ δεσμεύθηκε ως προς τα ακόλουθα:

-Στην κατάρτιση και υπογραφή, με ενδιαφερόμενες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, πρότυπων-συμβάσεων παράδοσης-παραλαβής (hand over-take over) για την σιδηροδρομική μεταφορά πλήρους συρμού σε ειδικά δρομολόγια ή μεμονωμένων βαγονιών (εφόσον υπάρχει μεταφορική ικανότητα) από τον Σταθμό «Διαλογή Θεσσαλονίκη» προς το Θριάσιο.

-Στην εφαρμογή νέου κοστολογικού μοντέλου, σύμφωνα με την αρχή της κοστοστρέφειας, για την παροχή υπηρεσιών συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, με ενιαία τιμολόγηση ανά τύπο τροχαίου υλικού, βαθμίδα και είδος συντήρησης προς όλες τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις.


Το νέο κοστολογικό μοντέλο, μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου του από τη ΡΑΣ,  θα έχει αναδρομική ισχύ από 01.01.2020.

Η απόφαση αποδοχής δεσμεύσεων από τη ΡΑΣ δε διαλαμβάνει οριστική κρίση της Αρχής  ως προς τη διαπίστωση ή μη παράβασης, ενώ σε περίπτωση παράλειψης συμμόρφωσης µε τις εν λόγω δεσμεύσεις, η ΡΑΣ δύναται να επιβάλει τα προβλεπόμενα πρόστιμα.


Η πλήρης απόφαση των δεσμεύσεων, μετά την καθαρογραφή της, θα αναρτηθεί στον ιστότοπο της Αρχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου