Eπιστολή προς την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών
Στο συγκεκριμένο ζήτημα με την MOTOR OIL θεωρούμε ότι είναι πραγματικά κακουργηματικός χειρισμός η εγκατάλειψη των συμφωνηθέντων του 2018 (με μνημόνιο συνεργασίας του ΟΣΕ) όπου ή ίδια η εταιρεία αναλάμβανε με δικά της έξοδα την κατασκευή γραμμής συνδυασμένου εύρους.
Θεωρούμε ότι κατανοείτε πλήρως τη σημασία της διατήρησης ανοιχτής της δυνητικής επαναλειτουργίας μελλοντικά του υπαρκτού σήμερα μετρικού διαδρόμου για οποιεσδήποτε ειδικές χρήσεις. Κυρίως όμως είμαστε βέβαιοι ότι κατανοείτε τη σημασία της διατήρησης ανοιχτής της δυνατότητας σύνδεσης με την υπόλοιπη (ανακαινισμένη μάλιστα) σε αναστολή λειτουργίας γραμμή της Πελοποννήσου ενδεχομένως για εμπορευματικές ή οποιεσδήποτε άλλες μεταφορές.
Σας καλούμε λοιπόν να συμπαραταχτείτε μαζί μας και να παρέμβετε άμεσα στην Διοίκηση του ΟΣΕ για να αποτραπεί η κατασκευή μόνο κανονικής γραμμής και να εφαρμοστεί το μνημόνιο συνεργασίας του 2018 για γραμμή συνδυασμένου εύρους.
Κωνσταντίνος Μπρούσαλης
Επικεφαλής της Κίνησης Φ.Σ. Πελοποννησιακής Γραμμής
Παραθέτουμε την ανακοίνωση της Μότορ Όιλ με τα συμφωνηθέντα το 2018>
«Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. ανακοινώνει ότι υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με τον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΟΣΕ) αναφορικά με επενδυτικό έργο που αφορά τον εκσυγχρονισμό τμήματος μήκους περίπου 9,5 χιλιομέτρων της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει το διυλιστήριο της Εταιρείας στους Αγίους Θεοδώρους με το σταθμό στον Ισθμό Κορινθίας. Ειδικότερα, η εταιρεία ανέλαβε το έργο της μετατροπής της υφιστάμενης μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής σε σιδηροδρομική γραμμή συνδυασμένου πλάτους σύμφωνα με τα διεθνή σιδηροδρομικά πρότυπα.
Το έργο θα υλοποιηθεί από τη ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ υπό την τεχνική επίβλεψη του ΟΣΕ. Μετά την ολοκλήρωση του έργου, η σιδηροδρομική γραμμή θα περιέλθει στον ΟΣΕ και θα αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής. Ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής αναμένεται να διευκολύνει τη μεταφορά πετρελαϊκών προϊόντων στη Βόρεια Ελλάδα, τις Βαλκανικές χώρες και την Κεντρική Ευρώπη μέσω του Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Διαδρόμου 7 (RFC-7) μέλος του οποίου είναι ο ΟΣΕ.
Η εταιρεία θα ενημερώνει το επενδυτικό κοινό αναφορικά με την πορεία του έργου με μεταγενέστερες ανακοινώσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου