Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

Σημαντικές και οι οικονομικές ζημιές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω της μη λειτουργίας της ηλεκτροκίνησης

Οι σοβαρές αντιδράσεις των μηχανοδηγών για την μη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης εδώ και 34 μέρες μεταξύ Λιανοκλαδίου - Παλαιοφαρσάλου, έχουν φέρει το θέμα στην κορυφή της σιδηροδρομικής επικαιρότητας τις τελευταίες μέρες όπου και πλέον συζητείται το γιατί δεν έχει δοθεί σε λειτουργία ο υποσταθμός Ανθήλης που θα επιδιόρθωνε απο την πρώτη ημέρα το πρόβλημα.

Μάλιστα αυτές τις μέρες είχαμε και διαρροές στα ΜΜΕ πως αν μέχρι τέλος του μήνα δεν έχει επιδιορθωθεί ο υποσταθμός Παλαιοφαρσάλου, θα δοθεί σε λειτουργία αυτός της Ανθήλης.

Και το ερώτημα είναι απλό. ΓΙΑΤΙ δεν δίνεται απο αύριο και θα περιμένουμε μέχρι τέλος του μήνα; 

Σημαντικές και οι οικονομικές επιπτώσεις 

Πέραν της ταλαιπωρίας προσωπικού και επιβατών με την αλλαγή μηχανών σε Λιανοκλάδι και Παλαιοφάρσαλο (ή Λάρισα) με τις καθυστερήσεις που προστίθενται στα δρομολόγια καθημερινά, υπάρχουν όμως  και σημαντικές οικονομικές ζημιές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Και αυτό γιατί η εταιρεία αναγκάζεται να χρησιμοποιεί -μετά απο 2 χρόνια- και πάλι μηχανές diesel στις διαδρομές αυτές και μάλιστα σε διπλή ζεύξη λόγω  της μορφολογίας της νέας χάραξης. 

Αυτό συνεπάγεται σημαντική αύξηση στην κατανάλωση καυσίμων και άρα του  λειτουργικού κόστους με τις μετριοπαθείς εκτιμήσεις να αναφέρονται σε επιπλέον κόστος που θα ξεπεράσει τις 600 χιλιάδες Ευρώ και χωρίς να υπολογίζονται οι απώλειες σε εισιτήρια ή η δυσφήμιση που υφίσταται μια απο τις πλέον προσοδοφόρες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και το υψηλότερο κόστος συντήρησης των μηχανών diesel. 

Και όλα αυτά μέσα στην περίοδο της πανδημίας και με τις επιβατικές μεταφορές να έχουν υποστεί σημαντική πτώση εσόδων.

Η ΠΟΣ που είναι ; 

Είναι απορίας άξιο το γιατί η λεγόμενη και "Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών" (που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί το σύνολο)  δεν έχει αναφερθεί καθόλου στο θέμα  που υπάρχει στην ηλεκτροκίνηση και φυσικά  δεν αναφέρετε στο θέμα του υποσταθμού της Ανθήλης.

Οι συνδικαλιστές της λεγόμενης "Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών" μπορεί να παίρνουν  προαγωγές στον ΟΣΕ, με απευθείας αναθέσεις θέσεων (εκτελών χρέη το λένε τελευταία) χωρίς αυτές να έχουν ποτέ προκηρυχτεί, αλλά θα περίμενε κανείς ότι ...όταν η λεγόμενη "Ομοσπονδία" στέλνει γράμματα για τις χρεώσεις για τις ...σταλίες  και τις οφειλές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα έπρεπε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ να τηρεί την ισορροπία και να αναφερθεί στις σημαντικές συνέπειες της κατάστασης που ζούμε εδώ και 35 μέρες.

Η σιωπή των συνδικαλιστών της λεγόμενης "Ομοσπονδίας" φανερώνει ότι πρόκειται για συνδικαλιστές που κινούνται με μοναδικό γνώμονα την προσωπική αντιπαράθεση, την κομματική προσήλωση και τον Κυβερνητισμό και καθόλου δεν τους ενδιαφέρει η κατάσταση -πόσο μάλλον η ανάπτυξη- των σιδηροδρομικών μεταφορών στην χώρα.

Τα ίδια πρόσωπα που έψαχναν την... σκόνη στο Καλίδρομο, σιωπούν εδώ και 18 μήνες για την κατάσταση στην υποδομή καθώς και τις απαράδεκτες καθυστερήσεις σε όλα τα έργα, σιωπούν όταν εδώ  και 35 μέρες  δεν λειτουργεί η  ηλεκτροκίνηση  και αυτοί δεν έχουν στείλει μια επιστολή για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση.

ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΟΝΙΖΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. 

Η συνδικαλιστική αυτή ηγεσία, αποτελεί πλέον και με αποδείξεις ΝΤΡΟΠΗ και μαύρη σελίδα για την ιστορία της ΠΟΣ.

16 μήνες μετά την εναλλαγή στην διακυβέρνηση της χώρας και έχουν σιωπήσει για τα πάντα. Και φυσικά σημαντικές είναι οι πολιτικές ευθύνες για όσα συμβαίνουν.

Θυμόμαστε 16 μήνες τώρα> 

100  νέοι συνάδελφοι έφυγαν απο την τεχνική βάση, ο σιδηρόδρομος απαξιώνεται, οι Διοικήσεις στον ΟΣΕ αλλάζουν σαν τα πουκάμισα ανά 3 μήνες, τα έργα βαλτώνουν, τα ΣΔΙΤ έρχονται και στην συντήρηση  της υποδομής, η ΕΡΓΟΣΕ θα κάνει και άλλες θυγατρικές, χωρίς τρένο η Θράκη απο πέρυσι το καλοκαίρι και στον Έβρο το τρένο λειτουργεί μόνο ...Δευτέρα - Παρασκευή, το ETCS αγνοείται, συνταξιούχοι επέστρεψαν στον ΟΣΕ όπου έχουμε και αναθέσεις χωρίς προκήρυξη των θέσεων ευθύνης με τον  ταυτόχρονο παραγκωνισμό άξιων συναδέλφων που προσέφεραν πολλά τα τελευταία χρόνια.  

Αγνοείται η τύχη του διαγωνισμού για την πρόσληψη προσωπικού στις διαβάσεις μέσω ΑΣΕΠ και έχουμε διαδοχικές εργολαβίες, αγνοείται η τύχη για το Θριάσσιο και πόσα ακόμα που θα χρειαζόταν 3 σελίδες για να γράφουμε, με τελευταία την σημερινή καταγγελία - που ΔΕΝ δημοσίευσε η ΠΟΣ παρότι η επιστολή είχε παραλήπτη αυτήν- για τις σοβαρές καταγγελίες για αθέτηση συμφωνηθέντων στην συμφωνία ΟΣΕ-Μότορ Όιλ, που προσδιορίστηκαν ως κακουργηματικές πράξεις απο τους συντάκτές αυτής! Και η ΠΟΣ δεν μπήκε καν στον κόπο να ενημερώσει τους σιδηροδρομικούς! 

Η λεγόμενη "Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών" ζεί τον μύθο της με τους συνδικαλιστές της να λαμβάνουν προαγωγές.

Και με ένα πόρισμα για τον εκτροχιασμό στο Αίγιο να αγνοείται εδώ και 3 μήνες, συμβάν σε μια απο τις πλέον σύγχρονες υποδομές που πρόσφατα παραδόθηκε σε λειτουργία!

Και εις ανώτερα συνάδελφοι της λεγόμενης "Ομοσπονδίας". 

Και εις ανώτερα στην κανονικότητα σας, αυτής των "Αρίστων" που σε 15 μήνες έχουν καταφέρει να γκρεμίσουν ότι χτιζόταν με κόπο 4 χρόνια.

Οι σιδηροδρομικοί καταλαβαίνουν και βλέπουν τα πάντα. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


ΥΓ Αντί να συζητάμε για επενδύσεις, 16 μήνες μετά συζητάμε για το πως ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ στον Ιούνιο του 2019. Ο νοών νοείτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου