Η αμαξοστοιχία βγήκε εκτός τροχιάς στην αλλαγή κλειδιών του σταθμού κατά πάσα πιθανότητα, ενώ κινούταν με χαμηλή ταχύτητα
75 επιβάτες
Στην αμαξοστοιχία επέβαιναν 75 επιβάτες οι οποίοι αποβιβάστηκαν με ασφάλεια, σύμφωνα με πληροφορίες.
Δήλωση για το συμβάν έκανε και ο Τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκος Παππάς
Οι εκτροχιασμοί τείνουν να γίνουν καθημερινότητα. Για τον κ. Καραμανλή και τον ΟΣΕ είναι όλα καλά;
Ο εκτροχιασμός του συρμού του προαστιακού στον Ρέντη δεν ήταν ο πρώτος για φέτος ούτε, φοβόμαστε, ο τελευταίος επί θητείας του κ. Καραμανλή και της συγκεκριμένης διοίκησης του ΟΣΕ.
Τους τελευταίους μήνες μετράμε 10 συμβάντα, ευτυχώς χωρίς θύματα.
Η κακή συντήρηση της υποδομής, η προχειρότητα και οι επιλογές απαξίωσης του σιδηροδρόμου οδηγούν το τρένο σε υποβάθμιση και βάζουν τους επιβάτες σε κίνδυνο.
Σήμερα γύρισε ένα «κλειδί» την ώρα που το τρένο έμπαινε στον σταθμό, είκοσι μέτρα από την αποβάθρα.
Πριν λίγο καιρό υπήρξε παρόμοιο ατύχημα στη Θεσσαλονίκη, για το οποίο αναμένεται ακόμα το πόρισμα.
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με καταγγελία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, ο ΟΣΕ προσλαμβάνει προσωπικό με «μπλοκάκια» αδιαφανώς, χωρίς κριτήρια και προκήρυξη θέσεων, και με ερωτώμενα τα καθήκοντά τους, όταν υπάρχουν ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες.
Οι εκτροχιασμοί τείνουν να γίνουν καθημερινότητα. Για τον κ. Καραμανλή και τον ΟΣΕ είναι όλα καλά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου