Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

«Κλείνουν» οι εκκρεμότητες με τις άγονες γραμμές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εγκρίθηκαν 15,5 εκατ. για τα τέλη του 2021

Σιγά – σιγά «κλείνουν» οι εκκρεμότητες με τις άγονες γραμμές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εν αναμονή της νέας, τροποποιημένης σύμβασης. Το υπουργείο Μεταφορών ενέκρινε τη δέσμευση 15,5 εκατ. ευρώ που αφορά στην καταβολή αποζημίωσης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αναφορικά με την εκτέλεση της, από 17-12-2015, «Σύμβασης Παροχής Δημόσιας Υπηρεσίας» (Υ.Δ.Υ) μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως παρατάθηκε με το άρθρο 65 του ν. 4784/2021 (Α΄40), για το χρονικό διάστημα από 01-10-2021 έως 31-12-2021 (δ΄ τρίμηνο του 2021).


Το υφιστάμενο καθεστώς για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές μεταξύ υπουργείου Μεταφορών και ΤΡΑΙΝΟΣΕ λήγει στις 15 Απριλίου, έπειτα κι από την τελευταία παράταση που δόθηκε.


Η πρώτη σύμβαση μεταξύ των δυο πλευρών υπογράφτηκε τον Δεκέμβριο του 2015, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να λαμβάνει 50 εκατ. ευρώ ετησίως για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών.


Υπουργείο Μεταφορών και ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζονται έτοιμοι για την υπογραφή νέας σύμβασης για περίοδο 10 + 5 ετών, με την προϋπόθεση θετικής εισήγησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο. 


Η νέα συμφωνία θα περιέχει τροποποιήσεις, καθώς θα συνοδεύεται από συγκεκριμένες προϋποθέσεις, τόσο στην επίτευξη και τον αριθμό δρομολογίων, όσο και στην υλοποίηση υποχρεωτικών επενδύσεων από πλευράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου