Αυτό, διότι:
Α. Εξασφάλισαν εγγυημένα έσοδα 50 εκατ. ευρώ για τουλάχιστον 10 χρόνια. Πενήντα «ζεστά» εκατ., τα οποία έχουν τεράστια σημασία για τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, εάν αναλογιστεί κανείς ότι το 2019 (δηλαδή, σε μια κανονική χρονιά), τα έσοδα των ΥΓΟΣ ήταν περισσότερα από τα έσοδα των υπόλοιπων δρομολογίων (39,1 εκατ.), του Προαστιακού (17 εκατ.) και των εμπορευμάτων (13,9 εκατ.).
Β. Με την εξασφάλιση του συμβολαίου των άγονων γραμμών για 10 + 5 χρόνια, αυτομάτως δυσχεραίνεται – σε κάποιο αξιοσημείωτο βαθμό – η είσοδος κι άλλης εταιρείας στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον.
Με την υπογραφή της σύμβασης:
Α. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καλείται να προβεί σε συγκεκριμένες επενδύσεις, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των επιβατών.
Θετική εξέλιξη αποτελεί η μετεγκατάσταση σε νέα γραφεία, η ανακατασκευή του αμαξοστασίου της Θεσσαλονίκης και η διαφαινόμενη κυκλοφορία των νέων αμαξοστοιχιών ETR 470, ενώ αρκετά βήματα πρέπει να γίνουν και στον Προαστιακό.
Β. Να βελτιωθούν οι σχέσεις με τον ΟΣΕ, να λυθούν οι εκκρεμότητες και να βρεθεί λύση με τα τέλη πρόσβασης.
Το metaforespress.gr πληροφορείται ότι, το τελευταίο διάστημα, οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζονται πιο συνεργάσιμοι και διαλλακτικοί, με το σύνολο των εγχώριων σιδηροδρομικών εταιρειών και φορέων να μιλούν για «θετική αλλαγή στάσης».
Θα μάθουμε ποια είναι τα δρομολόγια που οφείλει να εκτελεί ή θα μείνουν "μυστικά" όπως με την προηγούμενη σύμβαση; Αν και ο κόσμος το 'χε τούμπανο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε πιθανή επαναλειτουργία γραμμών στην Πελοπόννησο, θα επεκταθεί η σύμβαση, θα υπάρξει νέα με πρόσκληση ενδιαφέροντος ή υπάρχει πρόβλεψη στην παρούσα;