Η φωτογραφία απο το μακρινό 2014 για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί, τις εξαγγελίες που έμειναν (και μένουν)....εξαγγελίες και τι σημαίνει "η ουσία είναι η επικοινωνία".
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ (αλλά και προσωπικό κίνησης) ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και το ερώτημα που τίθεται είναι ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ τα τρένα.
Αντί για την ανάδειξη του φιάσκου και της σιδηροδρομικής απομόνωσης της Θράκης και του Έβρου απο την υπόλοιπη χώρα, διαβάζαμε στον ημερήσιο τύπο διθυράμβους για το εμπορικό τρένο που κυκλοφόρησε απο την Τουρκία προχτές και που.... ΘΑ -ΘΑ- ΘΑ δημιουργήσει προσδοκίες ανάπτυξης στην περιοχή.
Ασφαλώς και να μπεί το τρένο, ασφαλώς και να αναπτυχθούν οι εμπορευματικές μεταφορές (για αυτό και δημοσιεύσαμε και εμείς το άρθρο).
ΡΩΤΑΜΕ ΟΜΩΣ
- Γιατί ενώ μέχρι τον Ιούλιο του 2019 κυκλοφορούσαν 3 τρένα καθημερινά στον Έβρο (Προαστιακός Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο) και σήμερα κυκλοφορεί μόνο ένα;
- Γιατί ενώ μέχρι τον Ιούλιο του 2019 κυκλοφορούσε ένα ζεύγος τρένων μεταξύ Αλεξανδρούπολης - Θεσσαλονίκης -Αλεξανδρούπολης, εδώ και 3 χρόνια δεν κυκλοφορεί κανένα, παρά μόνο στρατιωτικά τρένα;
- Γιατί ενώ ήταν προγραμματισμένο χτες να κυκλοφορήσει ένα ζεύγος (αντί για 2 όπως προβλέπει η σύμβαση των ΥΓΟΣ) μεταξύ Κομοτηνής - Αλεξανδρούπολης και Ξάνθης - Αλεξανδρούπολης αυτό αναβλήθηκε και πάλι και ενώ η υποδομή είναι σε καλή κατάσταση (και άρα ανταγωνιστική με τα ΚΤΕΛ) σε αυτήν την περιοχή;
- Έχει ο ΟΣΕ το διαθέσιμο προσωπικό για να καλύψει το απαιτούμενο έργο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου