Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022

FS Italiane: Εξέδωσε “πράσινο ομόλογο” 1,1 δισ. ευρώ, το μεγαλύτερο που έχει εκδώσει ως σήμερα

Στην 6η κατά σειρά έκδοση “πράσινου ομολόγου”, ονομαστικής αξίας 1,1 δισ. ευρώ, το οποίο θα λήξει τον Απρίλιο του 2027, προχώρησε η FS Italiane. Σύμφωνα με τον ιταλικό κολοσσό, «αποτελεί το μεγαλύτερο ομόλογο που έχει εκδοθεί ποτέ από την FS», με τα έσοδα να διατίθενται
για την αγορά νέων τρένων για την Trenitalia και τα σχετικά έξοδα συντήρησής τους, καθώς και σε επενδύσεις για την ολοκλήρωση του δικτύου υψηλών ταχυτήτων Τορίνο-Μιλάνο-Νάπολη, το οποίο διαχειρίζεται η Rete Ferroviaria Italiana (RFI) .


Το κουπόνι έχει οριστεί στο 3,75% με τελικό spread 158,5 μονάδων βάσης πάνω από το επιτόκιο αναφοράς mid-swap.

Η ζήτηση ξεπέρασε τα 2,1 δισ. ευρώ και αφορούσε πάνω από 150 παραγγελίες από επενδυτές, με έντονη ζήτηση από ξένους επενδυτές (67% του συνόλου) και ειδικότερα από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.

Όπως τονίζεται, «η υψηλή ζήτηση, ειδικά από ξένους επενδυτές, αντιπροσωπεύει ένα ισχυρό αποτέλεσμα τόσο για την FS όσο και για την Ιταλία σε μια εξαιρετικά ασταθή και πολύπλοκη αγορά. Από αυτή την άποψη, η επιτυχία του deal και το βιβλίο παραγγελιών μαρτυρούν το ενδιαφέρον διεθνών θεσμικών επενδυτών για τον όμιλο και το 10ετές Βιομηχανικό του Πλάνο (Industrial Plan), επιβεβαιώνοντας τον στρατηγικό του ρόλο για την ανάκαμψη της χώρας και την κρίσιμη δέσμευσή του να διευκολύνει την “πράσινη μετάβαση” μέσω μιας πιο βιώσιμης κινητικότητας».

Αξίζει να αναφερθεί ότι ως διαχειριστές της έκδοσης τίτλων ενήργησαν οι Banca Akros, Barclays, BNP Paribas, Credit Agricole CIB, Goldman Sachs International, HSBC, IMI-Intesa Sanpaolo, Morgan Stanley και UniCredit.


Β. Βεγ. -metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου