Μέρος του Νόμου Χατζηδάκη, εκτός απο το φακέλωμα των συνδικάτων, τα εντεκάωρα και τις απλήρωτες υπερωρίες, αποτελεί η πρόβλεψη για τον περιορισμό του δικαιώματος στην απεργία και η ευκολία που παρέχει στην εργοδοσία να κηρύσσει τις απεργίες παράνομες με διαδικασίες fast track αλλά και να απολύει συνδικαλιστές (βλέπε περίπτωση Μαλαματίνας).
Είναι χαρακτηριστικό τι έγινε στην προσφυγή της Hellenic Train.
Η αγωγή κατατέθηκε στις 8.43 το πρωί της Τρίτης 9 Νοεμβρίου, προσδιορίστηκε να εκδικαστεί την ίδια μέρα στις 1 το μεσημέρι, κοινοποιήθηκε στα Σωματεία στις 10.30 το πρωί και η απόφαση εκδόθηκε στις 4 το μεσημέρι και ενώ η δίκη διήρκεσε σχεδόν μιαμιση ώρα! Δηλαδή μέσα σε 9 ώρες η εργοδοσία είχε βγάλει παράνομες 3 απεργίες (!!!) γεγονός πρωτόγνωρο και συνέπεια των διατάξεων του Νόμου Χατζηδάκη.
Η Κυβέρνηση με εργαλείο τον Νόμο αυτό ζήτησε απο τις Διοικήσεις των εταιρειών που εποπτεύει το Υπουργείο Μεταφορών αλλά και προφανώς και απο την Hellenic Train να προσφύγουν ενάντια στην απεργία. Ο σχεδιασμός ήταν προφανής και αφορούσε την πρόθεση της Κυβέρνησης να περιορίσει τον όγκο των διαδηλωτών στο Κέντρο της Αθήνας σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για αυτήν πολιτικά, με το σκάνδαλο των υποκλοπών να κυριαρχεί στην πολιτική ζωή αλλά και τις αποκαλύψεις για βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας που εξαγόρασε "κόκκινα" στεγαστικά δάνεια για να τα μεταπωλεί αργότερα σε τρίτους μέσω εταιρειών. Παράλληλα η ακρίβεια και ο πληθωρισμός έχουν απομειώσει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών ενώ οι εργαζόμενοι δέχονται συνεχώς επιθέσεις μετά την υποβάθμιση του ΣΕΠΕ και τον Νόμο Χατζηδάκη που προάγει την εργοδοτική ασυδοσία.
Στον σιδηρόδρομο η απάντηση του ΟΣΕ στους μηχανοδηγούς για την κατάσταση της υποδομής, θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου για τον Οργανισμό -των ...απευθείας αναθέσεων- σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο, καθώς το Σωματείο των μηχανοδηγών δεν θα σιωπήσει στην πρωτοφανή αλαζονεία της Διοίκησης του, που νομίζει ότι απευθύνεται σε ....εταιρείες που χρηματοδοτούνται απο το Δημόσιο και δέχονται αδιαμαρτύρητα τον Κυβερνητικό παρεμβατισμό ή σε συνδικάτα που αποδέχονται τις ελαστικές σχέσεις εργασίας και τα "μπλοκάκια" για νέους εργαζόμενους και όχι σε συνδικάτο που έχει χάσει εργαζόμενους εξαιτίας της διαχρονικής κατάστασης της υποδομής και έχει θέσει σαφή όρια στις σχέσεις του με τους εργοδότες . Η Π.Ε.Π.Ε. έχει την πρόθεση να δώσει στην δημοσιότητα τα όσα απάντησε ο ΟΣΕ και με συγκεκριμένα στοιχεία που θα διασύρουν όσους εξέθεσαν την Διοίκηση του στο να υπογράψει τέτοια ψέματα.
Τέλος ανεπανάληπτη ήταν η ήττα όσων έψαξαν απεργοσπάστες στον σιδηρόδρομο. Τόσο απο την πλευρά της εργοδοσίας, όσο και απο αυτήν της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών, που διασύρθηκε για την επιλογή της να οδηγήσει τα συνδικάτα στα δικαστήρια.
Είναι βέβαιο ότι ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την Κυβέρνηση και η μεγαλειώδης σημερινή συγκέντρωση έστειλε σαφές μήνυμα.
Οι εργαζόμενοι και η ελληνική κοινωνία έδωσαν μια ηχηρή απάντηση στο καθεστώς της ακρίβειας, της αισχροκέρδειας, της ανασφάλειας, της διαφθοράς , της διαπλοκής, της αναξιοπρέπειας. Στο καθεστώς της κυβέρνησης Μητσοτάκη, που συρρικνώνει την δημοκρατία και βυθίζει την ελληνική κοινωνία στην απελπισία. Κάθε μέρα που περνά κάνει τους πλούσιους πλουσιότερους, τους μεσαίους φτωχούς και τους φτωχούς απελπισμένους.
Υπάρχει εναλλακτική λύση προστασίας της ελληνικής κοινωνίας. Δεν μπορεί η χώρα να είναι η χειρότερη στην Ευρώπη στην ακρίβεια, στην αισχροκέρδεια, στους θανάτους από την πανδημία. Χειρότερη στους μισθούς.
Υπάρχει εναλλακτική λύση με στήριξη των μισθών, στήριξη της εργασίας και κοινωνική δικαιοσύνη.
Και θα έρθει γρήγορα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου