Η προσφορά κατατέθηκε από την ιταλική Hellenic Train, η οποία συνέστησε κοινοπραξία με την DAMCO του ομίλου Κοπελούζου.
Δεν θα σταθούμε στη συμμετοχή της Hellenic Train στον διαγωνισμό, η οποία, εάν πάρει το Θριάσιο ΙΙ, καθίσταται «κυρίαρχη» στον εγχώριο σιδηρόδρομο, αφού θα διαθέτει:
Σιδηροδρομική εταιρεία μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων, τεχνικές βάσεις τροχαίου υλικού και – οσονούπω – αποθήκες και σιδηροδρομικό terminal.
Θα σταθούμε στη DAMCO του ομίλου Κοπελούζου, ο οποίος, καταθέτοντας προσφορά για το Θριάσιο ΙΙ, «εμπλέκεται» πλέον και με τον σιδηρόδρομο.
Σε πρώτη ανάγνωση, αποτελεί επιτυχία για τον όμιλο Κοπελούζου η σύμπραξη με την εταιρεία που κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά: την Hellenic Train.
Όμως, όπως φαίνεται, η εμπλοκή του έχει μεγαλύτερα αίτια: Τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
Ο σιδηρόδρομος, έπειτα από τα πρόσφατα γεωπολιτικά γεγονότα, αλλά και τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη και τις συνδέσεις με λιμάνια, ίσως αποτελέσει πιο διευρυμένη λύση για τη μεταφορά καυσίμων και άλλων προϊόντων ενέργειας.
Άλλοι «το πάνε και ένα βήμα παραπέρα». Για να δούμε…
Απο το Metaforesrpess.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου