Ο ΟΣΕ μεσω του ρυθμιστή κυκλοφορίας, αλλά και του τοπικού σταθμάρχη επιβεβαίωσε ότι η γραμμή είναι ελεύθερη. Ωστόσο σε κάποιο σημείο της διαδρομής, οι μηχανοδηγοί βρέθηκαν ακριβώς μπροστά στη φωτιά με προφανή τον κίνδυνο να εγκλωβιστούν στη γραμμή δεδομένου ότι δεν έχουν γίνει και οι απαραίτητες εκχορτώσεις εκατέρωθεν των γραμμών. Ο κίνδυνος μάλιστα θα ήταν πολύ μεγαλύτερος εάν είχαν ήδη παραλάβει τα βυτία με το πετρέλαιο και βρίσκονταν με αυτά μέσα στις φλόγες.
Οι δύο μηχανοδηγοί βλέποντας την κατάσταση επέστρεψαν στην Κομοτηνή, ενώ πλέον η ΠΕΠΕ αποφάσισε να προβεί σε καταγγελία για το περιστατικό στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).
Πηγές του ΟΣΕ, στις οποίες απευθύνθηκε το «Εθνος» γνώριζαν το περιστατικό. Εσπευσαν, πάντως, να πετάξουν το μπαλάκι των ευθυνών στην Πολιτικη Προστασία, την πυροσβεστική και την αστυνομία, οι οποίες – όπως ανέφεραν – έδωσαν και τη σχετική εντολή να απομακρυνθούν από το σημείο τα βυτία. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, την τελική ευθύνη απέναντι στους σιδηροδρομικούς την έχει ο ΟΣΕ, ο οποίος είναι ο αρμόδιος φορέας να πιστοποιήσει ότι η γραμμή από την οποία θα διέλθουν, είναι ελεύθερη εμποδίων και ασφαλής.
Λύγισαν από τη ζέστη και οι γραμμές στην Πελοπόννησο
Και αυτήν τη στρέβλωση την εντόπισε μηχανοδηγός, ο οποίος σταμάτησε συρμό ενώ περνούσε από το σημείο. Συνεργείο του ΟΣΕ που έφτασε εκεί μέτρησε θερμοκρασία 45 βαθμών Κελσίου στην περιοχή και 68 βαθμών πάνω στη γραμμή.
Οπως έκανε γνωστό η Hellenic Train, ο διαχειριστής υποδομής ΟΣΕ ενημέρωσε ότι το πρόβλημα θα αποκατασταθεί τις νυχτερινές ώρες.
www.ethnos.gr - Μαρία Λιλιοπούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου