Το στέκι της έλξης είναι σε θέση να γνωρίζει ότι μόλις 6 συρμοί Rail bus (απο τους 16 συνολικά) δεν αντιμετωπίζουν σημαντικό πρόβλημα στους τροχούς καθώς οι υπόλοιποι 10 έχουν πλησιάσει δραστικά το σημείο απόσυρσης για αντικατάσταση των τροχών!
Οι συρμοί αυτοί αξιοποιούνται στην γραμμή ΑΙΡ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΙΡ και στην γραμμή Ρέντης -Αίγιο- Ρέντης καθώς και στο Λιόσια -Κάντζα- Λιόσια.
Το αδιανόητο είναι ότι σύμφωνα με όσα αναφέρονται για το θέμα, η Διοίκηση του ΟΣΕ έχει λάβει 3 επιστολές χωρίς να πάρει επί της ουσίας κανένα μέτρο!
Και τώρα που οι επιστολές υπογράφονται με στοιχεία απο Μηχανικούς, δεν μπορούν να βγούν "φίλοι" της και να μιλάνε για τοξικότητα.
Ο Προαστιακός Αθήνας δεν θα γίνει μουσείο, κ ούτε οι επιβάτες θα συνωστίζονται στα τρένα σαν σαρδέλες, ούτε οι μηχανοδηγοί και το προσωπικό κίνησης είναι υποχρεωμένοι να ακούνε καθημερινά τα εξ αμάξης γιατί κάποιοι Διοικούντες έχουν επιλέξει να διαχειρίζονται τα πράγματα με όρους επικοινωνίας και όχι ουσίας.
Μάλιστα το στέκι έχει λάβει σχόλια απο συνταξιούχους σιδηροδρομικούς (που θυμήθηκαν την περίοδο που κάποιοι ήταν Διευθυντές) και το πρόβλημα είχε ξαναπαρουσιαστεί, το σχετικά κοντινό 2007.
Σοβαρές ευθύνες φέρει ο Κυβερνητικός Συνδικαλισμός.
Είναι αδιανόητο οι Κυβερνητικοί Συνδικαλιστές να μην βλέπουν ότι τα τρένα καθημερινά κάνουν παρέλαση στον τόρνο του Ρέντη, αλλά να κάνουν μείζον θέμα ....γιατί η πόρτα του τόρνου βρέθηκε 30 εκατοστά μέσα μια Κυριακή ("δίνοντας" έμμεσα μάλιστα και μέλος του συνδικάτου τους).
Αλήθεια όλοι αυτοί οι λαλίστατοι που κατήγγειλαν πράγματα για το τροχαίο υλικό και έλεγαν για έλλειψη ανταλλακτικών, χωρίς να προσκομίζουν καμία απόδειξη, τι έχουν να πούν.
Γιατί εμείς βλέπουμε τρένα να μένουν λόγω προβλημάτων που προκαλεί η κατάσταση στην υποδομή.
Η μικροπολιτική και η φανατικά κομματική προσήλωση- σκοπιμότητα που εξυπηρετούν, αποκαλύφθηκε απο τα στοιχεία - φωτιά που παρουσίασε η ΕΦΣΥΝ εχτές.
Το ζήτημα όμως πλέον αφορά ΚΑΙ την κοινωνία καθώς ο κίνδυνος να μείνει ο Προαστιακός Αθήνας και Θεσσαλονίκης χωρίς τρένα είναι παραπάνω από υπαρκτός.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες , 6 desiro απο τα 16 που χρησιμοποιεί η Hellenic Train είναι επίσης στο όριο απόσυρσης (το 1 έχει ήδη αποσυρθεί).
Αυτό σημαίνει ότι ΑΝ δεν ληφθούν άμεσα μέτρα, τον Σεπτέμβρη ο Προαστιακός Αθήνας και Θεσσαλονίκης ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΡΕΝΑ!
Δηλαδή την ώρα που θα εγκαινιάζει μουσεία η Διοίκηση του ΟΣΕ, χιλιάδες επιβατών δεν θα έχουν μέσο να κινηθούν.
Δεν συζητάμε για την παλιά γραμμή Λιανοκλάδι - Αθήνα και την Στυλίδα που εξυπηρετούνταν με Rail Bus. Αυτές θα περιοριστούν να βλέπουν τρένα σε μουσεία αν δεν υπάρξουν άμεσα μέτρα.
"Τοξικότητα" είπαν κάποιοι ;
Πραγματικότητα στην πόρτα μας, ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, απαντάμε.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Το να διαρρέει ανυπόστατες πληροφορίες η Διοίκηση του ΟΣΕ, προσπαθώντας να αποποιηθεί τις δικές της ευθύνες, είναι ενδεικτικό του ερασιτεχνισμού και της νοοτροπίας που την διακατέχει. Δεν είμαστε στο 2000, ούτε στο 2010 και αυτό οφείλει να γίνει αντιληπτό όσο και αν ενοχλεί τους συνταξιούχους που είναι στο τιμόνι της ή τους φανατικούς που το παίζουν τιμητές της.
Το παράδειγμα της εφεύρεσης του όρου "τοπική τηλεδιοίκηση", δεν της έγινε μάθημα.
Περιμένουμε λοιπόν επιστημονική απάντηση, ανάλογη της επιστολής που δημοσιεύτηκε στην ΕΦΣΥΝ, απο τον ΟΣΕ.
Πόσες MLW ειναι με παλιούς τροχούς ακόμη, το CATERPILLAR το πάνε μέχρι να το σπάσουν ,οι ALCO επίσης χωρίς τροχούς και μετά λέμε γιατί δν παει μπροστά ο σιδηροδρομος στην Ελλάδα
ΑπάντησηΔιαγραφή