Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

Τέμπη: Αίτημα «φωτιά» στον εφέτη ανακριτή Λάρισας – Ελέγξτε την ορθότητα συνομιλιών και ηχητικών

 
Τον έλεγχο της ορθότητας των απομαγνητοφωνημένων συνομιλιών και ηχητικών, που έχουν ενσωματωθεί στη δικογραφία για το δυστύχημα των Τεμπών, ζητούν με αίτημα που κατέθεσαν σήμερα Παρασκευή ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή στη Λάρισα μέσω του γνωστού δικηγόρου Βασίλη Ζησιμάτου, συγγενείς του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας, ο οποίος έχασε τη ζωή του το βράδυ της τραγωδίας. Επίσης, ζητείται η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου όλων των εμπλεκόμενων, προκειμένου να φανεί εάν είχαν γίνει όλες οι ενέργειες, ώστε να αποτραπεί το δυστύχημα.

Πιο αναλυτικά, στο αίτημα που κατέθεσαν μέσω του δικηγόρου Βασίλη Ζησιμάτου, εκφράζουν σοβαρές «υπόνοιες» αναφορικά με την αυθεντικότητα των απομαγνητοφωνημένων συνομιλιών και των ηχητικών αρχείων που εμπεριέχονται στη δικογραφία. Πρόκειται για κρίσιμες συνομιλίες και επικοινωνίες που είχαν το βράδυ της τραγωδίας όλα τα εμπλεκόμενα πρόσωπα (σταθμάρχες, μέλη πληρώματος, επιθεωρητές κτλ), από τις οποίες αναμένεται να εξαχθούν κρίσιμα συμπεράσματα για το τι συνέβη τη μοιραία νύχτα.

Συγκεκριμένα, στο αίτημα ζητείται από τον εφέτη ανακριτή να προβεί «σε έλεγχο της ορθότητας και της αυθεντικότητας του αποδεικτικού υλικού» ακόμη και με το «διορισμό ειδικού τεχνικού πραγματογνώμονα».

Όπως καταγγέλλεται, στο «κρίσιμο χρονικό διάστημα» που μεσολαβεί από την αναχώρηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας μέχρι και την ώρα του δυστυχήματος, διαπιστώνεται μία «παρατεταμένη και περίεργη σιωπή στα ηχητικά, η οποία δεν δικαιολογείται, καθότι αμέσως προηγουμένως, αλλά και μετά τη θανατηφόρα σύγκρουση, υπάρχουν συχνότατες συνομιλίες».

Επίσης, όπως επισημαίνεται, σε κάποιες συνομιλίες που έχουν γίνει μέσω ασυρμάτου, άμεσα εμπλεκόμενα πρόσωπα ζητούν ο ένας από τον άλλο να μιλήσουν από κινητό τηλέφωνο προκειμένου να μην καταγραφεί η κλήση. Σε άλλες συνομιλίες, «ακούγονται μεν οι κλήσεις μέσω ραδιοτηλεφώνου, δίχως όμως να ακούγεται και η συνομιλία».

Προς επίρρωση μάλιστα των όσων υποστηρίζουν, επισημαίνεται ότι ενώ συγκεκριμένο άτομο μίλησε με το μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, «η συνομιλία αυτή δεν εμπεριέχεται πουθενά εντός της δικογραφίας».

Η δίωξη για νόθευση και πλαστογραφία εγγράφου

Οι συγγενείς του μηχανοδηγού, στέκονται ιδιαίτερα στο αίτημά τους, στην υπόθεση της νόθευσης υπηρεσιακού εγγράφου σε άλλο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην οποία εμπλέκεται ο προφυλακισμένος για το δυστύχημα των Τεμπών πρώην προϊστάμενος Επιθεώρησης του ΟΣΕ της Λάρισας Δημήτρης Νικολάου. Πρόκειται για την υπόθεση που είχε αποκαλύψει το documentonews.gr, στα μέσα του περασμένου Αυγούστου.

Συγκεκριμένα, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας έχει ασκήσει ποινική δίωξη σε βάρος του Δ. Νικολάου για ηθική αυτουργία σε πλαστογραφία (κατάρτιση και νόθευση υπηρεσιακού εγγράφου) για σιδηροδρομικό δυστύχημα που είχε γίνει στη Λάρισα τον Ιούνιο του 2022 και στοίχισε τη ζωή σε έναν 34χρονο οδηγό ΙΧ. Για την ίδια υπόθεση διώκονται ακόμη τρία πρόσωπα για το αδίκημα της πλαστογραφίας.

Η νόθευση φέρεται να έγινε προκειμένου να μετατεθούν οι ευθύνες για το δυστύχημα του 2022 στον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας, όπως είχε καταγγείλει σε επιστολή της προς τη Hellenic Train η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης τον Οκτώβριο του 2022.

Άρση απορρήτου των συνομιλιών

Σε ότι αφορά την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών, στο αίτημα γίνεται αναφορά στα κινητά τηλέφωνα συγκεκριμένων προσώπων. Όπως για παράδειγμα «του εταιρικού και προσωπικού κινητού του μηχανοδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας», ώστε να διαπιστωθεί εάν είχε έρθει σε επαφή, πριν το δυστύχημα, με το μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας.

Επίσης, άρση απορρήτου ζητείται για τα εταιρικά και προσωπικά κινητά τηλέφωνα κάθε εμπλεκόμενου (σταθμαρχών, μελών πληρώματος, επιθεωρητών κλπ.), καθώς στις μεταξύ τους συνομιλίες, «αποτυπώνεται η πρόθεσή τους να μην συνομιλήσουν περεταίρω μέσω των ασυρμάτων και των εταιρικών τηλεφώνων, αναφέροντας πολλές φορές «πάρε με στο άλλο».

Από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου θα φανεί εάν οι δύο μηχανοδηγοί αλλά και τα υπόλοιπα εμπλεκόμενα πρόσωπα, είχαν προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αποφευχθεί η τραγωδία.

www.documento.gr - Βαγγέλης Τριαντής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου