Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2023

Αλ.Μεϊκόπουλος:«Καμία αποκατάσταση στη γραμμή Βόλου-Λάρισας και Τρενάκι Πηλίου. Αποκλεισμένο σιδηροδρομικά το ΠΕΒ 304»

 
Σε Ερώτηση προχώρησε ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος με αφορμή τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου της Μαγνησίας μετά τις καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν τον Νομό. Ο Βουλευτής επεσήμανε ότι εξαιτίας των ζημιών που έχει υποστεί ο σιδηρόδρομος σε όλο το εύρος του παραμένει εδώ και δύο μήνες εκτός λειτουργίας δημιουργώντας αλυσιδωτά προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών και την οικονομική ζωή της περιοχής. Στην Ερώτησή του κάλεσε τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών να μην συνεχίσει την πολιτική αδιαφορίας και εγκατάλειψης και να παρέμβει για την άμεση και ασφαλή επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της Μαγνησίας.

Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, το Τρενάκι του Πηλίου που εκτελούσε το ιστορικό του δρομολόγιο μέσα από τις γραφικές διαδρομές του Πηλίου κάθε σαββατοκύριακο αλλά και με έκτακτα δρομολόγια εξυπηρετώντας πλήθος γκρουπ επισκεπτών και σχολικών εκδρομών παραμένει από το Σεπτέμβριο εκτός λειτουργίας εξαιτίας των προβλημάτων στη γραμμή Άνω Λεχωνίων  - Μηλιές. Πάνω από τριάντα (30) κατολισθήσεις έχουν προκληθεί από τα ορμητικά νερά σε πολλά σημεία της γραμμής με το μεγαλύτερο πρόβλημα να εντοπίζεται στο 25ο χιλιομετρικό σημείο. Η μόνη πρωτοβουλία που έχει ληφθεί μέχρι στιγμής προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης των ζημιών στη γραμμή είναι αυτή της αυτοψίας, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί χρονοδιαγράμματα για την έναρξη και ολοκλήρωση των εργασιών. 

«Η μεγάλη καθυστέρηση στην επισκευή των ζημιών και στην επαναλειτουργία των δρομολογίων του Τρένου του Πηλίου πλήττει το ήδη «πληγωμένο» από τις επιπτώσεις των πλημμυρών τουριστικό προϊόν της Μαγνησίας και μάλιστα σε ένα χρονικό σημείο που η αποκατάσταση του τουριστικού brand του Νομού θα έπρεπε να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για την Πολιτεία», τόνισε ο Βουλευτής.

Η ίδια εγκληματική καθυστέρηση στην αποκατάσταση των βλαβών εντοπίζεται και στη σιδηροδρομική γραμμή Βόλου – Λάρισας που αποτελεί τη μόνη σιδηροδρομική σύνδεση της Μαγνησίας με τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα. Ενώ οι εργασίες επισκευής της γραμμής Δομοκού – Λάρισας έχουν ξεκινήσει, η κυβέρνηση αρνείται χωρίς πειστική εξήγηση να προχωρήσει παράλληλα και τις εργασίες αποκατάστασης των περιφερειακών σιδηροδρομικών γραμμών (σ.σ. Βόλου  - Λάρισας και Παλαιοφάρσαλου -  Καλαμπάκας).

Ο Αλ.Μεϊκόπουλος ανέφερε: «Η διακοπή λειτουργίας της γραμμής Βόλου – Λάρισας έχει αλυσιδωτές επιπτώσεις τόσο στην καθημερινότητα των πολιτών. Αποκλεισμένο σιδηροδρομικά παραμένει και το ΠΕΒ-304 Προκεχωρημένο Εργοστάσιο Βάσης με ότι αυτό συνεπάγεται για την αποτελεσματική λειτουργία της κρίσιμης στρατιωτικής 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου