Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023

Τα 93 λεπτά του ΣΕΠ και η αποκατάσταση της αλήθειας

 Για άλλη μια φορά το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέδειξε ότι το γινάτι βγάζει μάτι. Και πως να μην είναι έτσι άλλωστε όταν η βαθιά εμπάθεια και η προσπάθεια αποπροσανατολισμού

απο τα πραγματικά αίτια των προβλημάτων αποτελούν μέρος της καθημερινότητας των συνδικαλιστών του.

Ας δούμε την πραγματικότητα με αφορμή τα 93 σημερινά λεπτά της καθυστέρησης σε αμαξοστοιχία InterCity. 

Η μηχανή παρουσίασε βλάβη στον σταθμό Αθήνας, 9 λεπτά πριν αυτή αναχωρήσει και δηλώθηκε αμηχανία αφού υπήρξε επικοινωνία με το Help Desk. 

Όπώς όλοι γνωρίζουν ,αλλά το ΣΕΠ υποκρύπτει,   στοχοποιώντας δομές της Hellenic αναφέροντας ότι" Το «κέντρο αποφάσεων» όπως πάντα….ταχύτατο και….αποτελεσματικό .Ούτε καν 100 τα λεπτά καθυστέρησης" η εφεδρική ηλεκτράμαξα βρίσκεται (όπως όλες οι εφεδρικές μηχανές) σε σημείο του μηχανοστασίου στο Ρέντη, που ΔΕΝ υπάρχει ηλεκτροκίνηση. 

Μόλις λοιπόν δόθηκε η πληροφόρηση για αντικατάσταση οι διαδικασίες έτρεξαν άμεσα. 

Τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις  

Οι μηχανοδηγοί μεταβαίνουν απο το μηχανοστάσιο στην  δηζελοκίνητη μηχανή εφεδρείας, την ενεργοποιούν προκειμένου  μεταφέρθει στο σημείο που υπήρχε η ηλεκτράμαξα για να συνδεθεί με αυτήν και να την μεταφέρει στον σταθμό ΑΙΡ.

Σήμερα και επειδή η ηλεκτράμαξα παρουσίαζε βλάβη στους παντογράφους , έπρεπε να αποσυρθεί με μηχανή Diesel οπότε αναχώρησε με αυτήν απο τον Ρέντη με ότι αυτό συνεπάγεται για τον χρόνο.

Οι 2 μηχανές ήταν σε 50  λεπτά στην Αθήνα απο την στιγμή που δηλώθηκε η ακινησία και χρειάστηκαν τον υπόλοιπο χρόνο για να γίνουν οι απαραίτητοι ελιγμοί και να αναχωρήσει η αμαξοστοιχία 52. 

Αυτά τα βασικά στοιχεία απέκρυψε το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο αυτήν την φορά δεν τόλμησε να κατηγορήσει τους μηχανοδηγούς της αμαξοστοιχίας,  όπως έκανε την προηγούμενη φορά με την αμαξ 50 στην χυδαία επίθεση του εναντίον τους και με σαφή υπονοούμενα. 

Το ΣΕΠ οφείλει να αναφέρει τα πραγματικά γεγονότα και τις πραγματικές αιτίες στην καθυστέρηση αλλαγής μηχανών. 

Δεν πιστεύουμε ασφαλώς ότι θα ξεπεράσει ποτέ την εμπάθεια απέναντι σε πρόσωπα.  Για αυτό και σε κάθε ψέμα, θα υπάρχει η ανάλογη απάντηση. 

Το να διακινεί μισές αλήθειες  ένα Σωματείο, εμφανίζοντας εικόνα διάλυσης για την εταιρεία που εργάζονται τα μέλη του και άρα εκθέτοντας και αυτά έμμεσα και άμεσα , υποκρύπτει ξεκάθαρα σκοπιμότητες. 

Όπως η αναφορά του στο περιστατικό της αμαξ  50 ότι δήθεν δεν υπήρχε μηχανοδηγός εφεδρείας. Ένα ακόμα χυδαίο ψέμα που θέλησε να στοχοποιήσει εργαζόμενους. 

Ο καθένας βλέποντας τα γεγονότα, μπορεί να  κρίνει αν το "Κέντρο αποφάσεων ήταν ταχύτατο".

Nα κρίνει γιατί έχουμε συνεχώς ακινησίες, όταν μάλιστα κυριαρχεί τόση ένταση εργασίας σε συγκεκριμένους χώρους. 

Αν ανταλλακτικά δεν υπάρχουν, όπως έχετε καταγγείλει κατά καιρούς, πως υπάρχει τόσο μεγάλη ένταση εργασίας στην τεχνική βάση  συνάδελφοι του ΣΕΠ; 

Επαναλαμβάνουμε ότι ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα δεν έχουμε με τους ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ μας τεχνίτες. 

Πρόβλημα έχουμε με τους ΨΕΥΤΕΣ που διακινούν ανακρίβειες. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου