Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023

ΣΕΠ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Aoριστίες και απορίες χωρίς νόημα

 Για άλλη μια φορά το φίλα προσκείμενο στην Κυβέρνηση ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσιάζει λανθασμένη εικόνα και παραπληροφορεί τους σιδηροδρομικούς.

1. Η σύνθεση με την διπλή μηχανή δεν αποσύρθηκε "κακήν κακώς". Αντίθετα κρίθηκε εξαιρετικά επιτυχημένη (αν συγκρίνουμε μάλιστα με τις αμηχανίες των ΜΑΝ ακόμα και μέσα στο τελευταίο ΣΚ, πρέπει να επιβραβευτούν όσοι το σκέφτηκαν και το υλοποίησαν). Απλά δόθηκαν σε χρήση όλα τα Desiro στην Βόρεια Ελλάδα καθώς άνοιξε η γραμμή στην Λάρισα και απεγκλωβίστηκε ο 3ος συρμός που βρισκόταν εκεί απο τον...Σεπτέμβρη. 

Έτσι δεν χρειάζεται να δρομολογηθεί πλέον άλλη τέτοια σύνθεση. Φυσικά αν υπάρξει πρόβλημα με Desiro η καλύτερη εναλλακτική ήταν είναι και πρέπει να είναι η δρομολόγηση σύνθεσης με μονή Η/Α , που θα κάνει στροφή στην Λάρισα (πλέον ο σταθμός εργάζεται και τα τρένα δεν σταματάνε Ραψάνη).

2. Το ΣΕΠ θυμήθηκε τις διανυκτερεύσεις επειδή επιλογή της ΗΤ ήταν να αξιοποιήσει προσωπικό έλξης (μετά απο 2 μήνες) απο τον Βόλο και την Λάρισα που ΔΕΝ είχαν  έργο καιρό τώρα. 

ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ προσωπικό συγκεκριμένου - όμορου-  κλάδου, είτε απο Λάρισα είτε  απο Θεσσαλονίκη διανυκτέρευε (σωστά) στην Αθήνα ή ερχόταν με επικουρία τον Σεπτέμβρη στην Αθήνα λόγω του Daniel, για το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ  δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα! 

Όταν δηλαδή συνάδελφοι  έκαναν 300 χιλιόμετρα με λεωφορείο μέχρι το Λιανοκλάδι για να επιβιβαστούν μετά σε τρένο και το αντίστροφο την επόμενη μέρα, το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ σιωπούσε. 

Τους ενόχλησε που μηχανοδηγός έκανε αυτήν την υπηρεσία. Όταν την έκαναν άλλοι κλάδοι, ήταν μια σοφή επιλογή της ΗΤ, δεν υπήρχε θέμα εξόδων κτλπ

Ακόμα δεν μας απάντησαν, αυτοί που καταγγέλουν την υπερεργασία, πως είναι δυνατόν να υπήρξαν εκατοντάδες ρεπό πληρωμένα τον Σεπτέμβρη σε συγκεκριμένο κλάδο, όταν τα τρένα είχαν κλείσει στο 2/3 του δικτύου! Και όταν μηχανοδηγοί και προσωπικό κίνησης είχαν τα μισά στον ίδιο μήνα!!!! 

Για αυτό τους ονομάσαμε γραφικούς. Γιατί είναι να γελάς πραγματικά με όσους νομίζουν ότι μπορούν να κοροϊδεύουν με μισές αλήθειες. 

Τα υπόλοιπα ερωτήματα  για τα τρένα στην περιφέρεια να τα απευθύνουν στην πολιτική ηγεσία και στην ΗΤ. Εμείς ρωτήσαμε και περιμένουμε απαντήσεις. 

Όσον αφορά την ανάγκη μετακινήσεων των συναδέλφων όλων των κλάδων, φανταζόμαστε ότι το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για παράδειγμα, για  το προσωπικό της έδρας Βόλου έχει πρόταση για να λέει ότι δεν χρειάζεται μετακίνηση τους με λεωφορείο για να εργαστούν. Θα περιμένουμε να την ακούσουμε με ενδιαφέρον! 

Προειδοποιούμε ότι αν ξαναστοχοποιήσουν συνάδελφο μας (όταν αναφέρουν ότι σε συγκεκριμένη έδρα μόνο ένας είναι πιστοποιημένος) θα ανοίξουμε δημόσια θέματα για την αδικία που υπάρχει γύρω απο την εφαρμογή όρων ΣΣΕ. Επιλογή μας είναι να λυθούν αυτά δίκαια για όλους, άμεσα. 

Αν ξαναυπάρξει στοχοποίηση, θα υπάρξουν ανάλογες απαντήσεις. 

Κοινώς, συνάδελφοι, μαζευτείτε γιατί έχετε χάσει το μέτρο και η εμπάθεια για τους μηχανοδηγούς βγάζει μάτι. 

Όσον αφορά τις πιστοποιήσεις όπως είπε και η ΡΑΣ χτες στην ΠΕΠΕ, είναι έτοιμη για τις εξετάσεις των δόκιμων μηχανοδηγών και περιμένει τον ΟΣΕ. 

Αντίστοιχα, για άλλες εκπαιδεύσεις υπήρξαν  σημαντικές καθυστερήσεις, όχι με ευθύνη της ΗΤ, καθώς χρησιμοποιεί ΣΩΣΤΑ το εκπαιδευτικό κέντρο του ΟΣΕ, που είναι υποστελεχωμένο καιρό τώρα 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου