Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Γιατί δεν γίνονται τα δρομολόγια στην Φλωρινα ;

 Ξύνεται στην γκλίτσα του τσοπάνη το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αν θέλει να μάθει γιατί δεν γίνονται τα δρομολόγια στην Φλωρινα μπορεί να ρωτήσει το Υπουργείο Μεταφορών και την Κυβέρνηση Μητσοτάκη. 

Μαζί να ρωτήσει γιατί 

Δεν γίνονται δρομολόγια τρένων από Θεσσαλονίκη μέχρι Αλεξανδρούπολη από τον Γενάρη του 2020

Δεν γίνονται δρομολόγια τρένων στον Έβρο 

Γιατί δεν γίνονται δρομολόγια τρένων που να συνδέουν το Κιατο με το αεροδρόμιο (μέχρι το 2020 πραγματοποιούνταν).

Γιατί η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ Λάρισας σταμάτησε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2019 σύμφωνα με επίσημο έγγραφο του ΟΣΕ

Γιατί απο το 2022 μέχρι σήμερα δεν έχει καταβληθεί ευρώ στην Hellenic train αλλά μόνο αυτή στοχοποιείται για τα χρέη της προς το Δημόσιο. 

Γιατί εν τέλει ο σιδηρόδρομος αντιμετωπίζεται εδώ και 4 χρόνια ως εχθρικό μέσο μεταφοράς από την κυβέρνηση της ΝΔ. 

Τελος να ρωτήσει 

Γιατί και ενώ το υπουργείο μεταφορών βλέπει ότι δεν τηρείται μια σύμβαση με μια ιδιωτική εταιρεία δεν την καλεί να την υλοποιήσει άμεσα. 

Μην ξεχάσει το ΣΕΠ και να ρωτήσει το προφανές

Ο Προαστιακός Σερρών πόσα έσοδα απέφερε στην εταιρεία από το 2020 και μετά. Μπήκε και στις άγονες γραμμές το 2022. Γιατί άλλο οι Σέρρες και άλλο η Αλεξανδρούπολη. 

Μην ξύνονται ορισμένοι στην γκλίτσα του τσοπάνη. 

Και κυρίως μην προκαλούν την νοημοσύνη μας. 

Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών 


ΥΓ ενοχλήθηκαν ορισμένοι γιατί τους υπενθυμίσαμε ότι ο Οδοντωτός  είναι στην σύμβαση των ΥΔΥ. Όλοι κατάλαβαν γιατί. 

ΥΓ 2 οι μετρητές μας αρέσουν πάντως. Μαθαίνουν και κάτι διαβάζοντας στέκι όλα αυτά τα χρόνια 

1 σχόλιο:

  1. Πόσα χρόνια έχουν να ελεγχθούν και συντηρηθούν οι γέφυρες του Θ-Φ; Από την ανακαίνιση μήπως; Ποιος θα το κάνει; Τα 2-3 στελέχη και εργάτες γραμμής που απέμειναν στο Τμήμα; Όσο λειτουργούσε πόσα δυστυχήματα έγιναν σε Ι.Δ. λόγω μηδενικής ορατότητας από τη βλάστηση; Η αλλαγή ασφαλείας της Έδεσσας γιατί διευθετήθηκε ανάποδα ώστε να μην προστατεύει κανέναν; Για να κλείσει ο σταθμός βέβαια, που να βρίσκουν τώρα σταθμάρχες και κλειδούχους. Η Α/Α έφευγε άδεια τη μαύρη νύχτα από τη Φλώρινα για τη Θεσσαλονίκη για να επανέλθει και πάλι άδεια πριν τα χαράματα γιατί δεν υπήρχε προσωπικό στη Φλώρινα να φυλάξει το συρμό, ούτε Σταθμάρχης και Κλειδούχος να υποδεχθούν και διευθετήσουν τις αλλαγές ώστε η Α/Α να μπει στο υπόστεγο. Την ίδια ώρα τα τοπικά ΚΤΕΛ ανανεώνουν για μια ακόμη φορά το στόλο τους ενώ έχουν επιδοτηθεί τρεις φορές ως τώρα για τις ζημιές από τον Κορωνοϊό, την αύξηση των λειτουργικών δαπανών λόγω Ουκρανίας και μάλλον θα εισπράξουν και αποζημιώσεις λόγω ...της εισβολής στη Γάζα! Όμως ο κυρίαρχος λαός αποφάσισε πως αυτό είναι κανονικότητα και ανάπτυξη. Ποιοί απορούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή