Ο κ. Γραμματίδης με τις δηλώσεις του για "ατυχή γεγονότα" δεν βοηθά στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού στον σιδηρόδρομο. Αντίστοιχα δεν βοηθούν οι δηλώσεις για δημοσιεύματα "σκοπιμότητας" που δεν θέλει να αποδεχτεί ο ΟΣΕ.
Λες και οι εικόνες δεν μιλάνε μόνες τους για την κατάσταση του δικτύου με την βλάστηση, λες και τα καθημερινά προβλήματα δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα που ζούν οι επιβάτες.
Ίσως κάποιοι θεωρούν ότι η Ελληνική Κοινωνία θα ξεχνούσε εύκολα την νύχτα της 28ης Φλεβάρη 2023.
Αλλά δεν μπορεί να την ξεχάσει γιατί μεσολάβησε μια τεράστια επιχείρηση συγκάλυψης των πραγματικών ευθυνών της τραγωδίας των Τεμπών.
Με εξεταστικές επιτροπές που απέκλεισαν ΚΡΙΣΙΜΟΥΣ μάρτυρες, με αναφορές σε ....Τοπικές Τηλεδιοικήσεις που δεν υπήρχαν, με Υφυπουργούς να φιμώνουν live σιδηροδρομικούς που εξηγούσαν τι πραγματικά λειτουργούσε στον σταθμό Λάρισας εκείνη την βραδιά(Τέλος - Τέλος ποιος το ξεχνά).
Δεν είναι όλα επικοινωνία όμως.
Ίσως στην ευκολία των δηλώσεων αυτών (περί ατυχών γεγονότων) συνηγορεί και η παντελής απουσία συνδικαλιστικής εκπροσώπησης των σιδηροδρομικών σε Δευτεροβάθμιο Επίπεδο, που επιτρέπει σε πολιτικούς και στελέχη να μιλούν κατ αυτόν τον τρόπο.
Δεν ήταν ατυχές γεγονός τα Τέμπη , ούτε τα δέντρα πέφτουν στα κεφάλια των μηχανοδηγών από "ατυχία".
Ούτε απο "ατυχία" δεν κυκλοφορούν τρένα στην Θράκη, την Φλώρινα, την Καλαμπάκα, τον Βόλο και την Στυλίδα.
Και φυσικά ούτε σε "ατυχία" οφείλεται το γεγονός ότι ο ΟΣΕ σήμερα έχει βρεθεί με 600 μόνιμους εργαζόμενους και η Διοίκηση του παρουσιάζει την μεταρρύθμιση του σε "Ελληνικούς Σιδηρόδρομους" ως τάχα επίλυση των διαχρονικών προβλημάτων του σιδηροδρόμου.
Πολιτική επιλογή και ΟΧΙ ατυχία, είναι να μην ολοκληρώνονται οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ στον ΟΣΕ εδώ και 2 χρόνια, να μην μονιμοποιούνται αλλά να πολλαπλασιάζονται οι συνάδελφοι που εργάζονται στον ΟΣΕ σε κρίσιμες ειδικότητες με μπλοκάκι, να κυριαρχεί το outsourcing σε πολλές δραστηριότητες και να επιλέγονται "ξένοι σύμβουλοι".
Πολιτική επιλογή ήταν και οι ιδιωτικοποιήσεις και όχι "ατυχία".
Πολιτική επιλογή ήταν να μην ολοκληρώνονται τα συστήματα ασφαλείας στον σιδηρόδρομο.
Οι διαχρονικές πολιτικές απάξιωσης του σιδηροδρόμου είναι η αιτία όλων των προβλημάτων και όχι η "ατυχία"
Και όσοι και οσο παρουσιάζουν τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής απαξίωσης, ως "ατυχία" υποτιμώντας την νοημοσύνη των Ελλήνων η πληγή θα παραμένει ανοικτή, όπως και η έλλειψη εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού στον σιδηρόδρομο.
Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου