Η εξέλιξη αυτή έρχεται ως φυσιολογική συνέπεια των αβροτήτων και των φιλοφρονήσεων της τελευταίας περιόδου μεταξύ συγκεκριμένων παραγόντων με την Διοίκηση Rinaudo - Ζηλιασκόπουλου και ενώ δεν είχε γίνει καμία συνάντηση για το φλέγον θέμα.
Το μάθημα του 2010, με την κατάργηση όλων των ΣΣΕ τότε απο την Διοίκηση Ζηλιασκόπουλου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μετά τον Νόμο 3891, δεν έγινε πάθημα για κάποιους.
Ελπίζουμε το θέμα να έχει επιτυχή καλή κατάληξη για τους εργαζόμενους.
Ο πήχυς των διεκδικήσεων έχει τεθεί πολύ υψηλά και οι προσδοκίες των εργαζομένων είναι αντίστοιχες.
Και φυσικά πλέον δεν υπάρχουν ούτε και "βάρβαροι" για να χρεωθούν την αποτυχία άλλων.
Αυτά έχει ο "εναγκαλισμός - τι ωραία λέξη- με την εξουσία". Δημιουργεί παραισθήσεις, ο χρόνος περνάει και το αδιέξοδο είναι ξαφνικά προ των πυλών.
Και απο την μέθη της εξουσίας, καταλήγει κάποιος εύκολα -αλλά με το σύνδρομο του hangover-, στο "no party".
Η σωστή κατάληξη θα ήταν "the party is over".
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Θυμίζουμε ότι τον Δεκέμβριο του 2020 με τον Covid να έχει κλείσει στην ουσία τα πάντα στην χώρα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε υποστεί σημαντικές ζημιές αλλά υπογράφηκε ΣΣΕ με αυξήσεις απο 60 εως 100 Ευρώ το μήνα για το 2021 καθώς και ενίσχυση των χαμηλόμισθων με bonus ενώ οι εργαζόμενοι είχαν εξαιρεθεί απο την πολιτική της αναστολής των συμβάσεων τους.
Και το 2022 δόθηκαν όλες οι αυξήσεις και έτσι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπήρξαν ποτέ 2 κατηγορίες εργαζομένων.
Αυτή η ΣΣΕ είχε χαρακτηριστεί "εργοδοτική". Έτσι απλά για την ιστορία τα θυμίζουμε, αναμένοντας την πρώτη συνάντηση, πλεόν μέσα στην μετενέργεια.
Και το ξαναγράφουμε. Θέλουμε το αποτέλεσμα να είναι θετικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου