Πλέον, το σχ.ν. εισάγεται προς συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής.
Οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας υπερψήφισαν το νομοσχέδιο, ενώ οι ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ΚΚΕ, Νέα Αριστερά και Νίκη το καταψήφισαν. Η Ελληνική Λύση, η Πλεύση Ελευθερίας και οι Σπαρτιάτες επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν στην Ολομέλεια.
Όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας κατά την ολοκλήρωση της β’ ανάγνωσης του νομοσχεδίου, επισήμανε ότι σύμφωνα και με τα στοιχεία σε βάθος δεκαετίας που κατέθεσε στην Επιτροπή αναδεικνύεται πως «τα προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου είναι διαχρονικά».
Σημείωσε δε, ότι εάν δει κανείς τα συμβάντα που έχουν καταγραφεί σ΄ αυτά δεν ήταν ασήμαντα αλλά ήταν εξίσου σοβαρά και επικίνδυνα καθώς και τότε αφορούσαν διαφυγές συρμών, εκτροχιασμούς επί γραμμής ελιγμού, βλάβες σε συρμούς και εγκαταστάσεις, οπιστομετωπικές συγκρούσεις με άλλο τρένο, προσκρούσεις συρμών με εμπόδιο επί της γραμμής, παρασύρσεις, διασπάσεις συρμών κ.λπ.
Το γεγονός ότι σήμερα αναδεικνύονται αυτά τα συμβάντα, ο υπουργός επανέλαβε ότι «ορθώς γίνεται, γιατί είναι σοβαρό ζήτημα και όλοι θα πρέπει να ενσκήψουμε ώστε να ενισχύουμε την ασφάλεια των μεταφορών».
Τέλη Φεβρουαρίου το πόρισμα ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη
Σχετικά με το πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ) για τα Τέμπη, ο υπουργός ανέφερε πως «αυτό θα είναι και με την συμμετοχή στην διερεύνηση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων.
Ζητήθηκαν και παρασχέθηκαν σε ανύποπτο χρόνο από τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ πρόσθετα κονδύλια από το υπουργείο για περαιτέρω έρευνες από επιπλέον φορείς του εξωτερικού για να βοηθηθεί το έργο τους».
Ερωτηθείς, πως μπορεί να είναι σε θέση και να γνωρίζει ότι ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ θα έχει στα τέλη Φεβρουαρίου έτοιμο το πόρισμά του, ο υπουργός απάντησε ότι «αυτό το γνωρίζω από το γραπτό αίτημα που υπέβαλλε ο Οργανισμός στο υπουργείο προκειμένου να του παραχωρηθεί χώρος για την δημοσιοποίηση του πορίσματος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου