Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η Hellenic Train καλείται να επενδύσει 360 εκατ. ευρώ σε νέο τροχαίο υλικό, αλλά και σε μηχανοστάσια.
Με γνώμονα τα ανωτέρω, η Hellenic Train θα συνεχίσει να έχει, υπό την κατοχή της, την πρώην ΕΕΣΣΤΥ (άλλωστε, πλειοδότησε στον σχετικό διαγωνισμό), άρα και το μονοπώλιο ουσιαστικά στη συντήρηση τροχαίου υλικού.
Σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς προς το metaforespress.gr, «η συνέχιση του μονοπωλίου της HT στη συντήρηση τροχαίου υλικού δεν “ενθουσιάζει” ανταγωνιστές της HT, σημερινούς ή και μελλοντικούς».
Όπως παρατηρούν, «αργά ή γρήγορα και σε συνάρτηση, πάντοτε με την ολοκλήρωση του δικτύου, εκτιμάται ότι θα υπάρξουν εισηγήσεις στην κυβέρνηση, είτε ο ΟΣΕ να δημιουργήσει (ή επανακτήσει) την τεχνική βάση (άλλωστε, ο ΟΣΕ είναι ιδιοκτήτης πλέον… χιλιάδων μηχανών και βαγονιών), είτε κάποιος “τρίτος” να δημιουργήσει τέτοια δραστηριότητα. Αυτός ο “τρίτος” θα μπορούσε να είναι τα ναυπηγεία».
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου