Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 29 Μαΐου 2025

Θα κάνουν το «μπαμ» τα ναυπηγεία στη συντήρηση τροχαίου / σιδηροδρομικού υλικού;

 
Το επόμενο διάστημα αναμένονται δυο σημαντικές εξελίξεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Η κατάθεση του Βουλή του νομοσχεδίου για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων και η παρουσίαση της νέας, αναθεωρημένης σύμβασης μεταξύ
ελληνικού δημοσίου – Hellenic Train για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η Hellenic Train καλείται να επενδύσει 360 εκατ. ευρώ σε νέο τροχαίο υλικό, αλλά και σε μηχανοστάσια.

Με γνώμονα τα ανωτέρω, η Hellenic Train θα συνεχίσει να έχει, υπό την κατοχή της, την πρώην ΕΕΣΣΤΥ (άλλωστε, πλειοδότησε στον σχετικό διαγωνισμό), άρα και το μονοπώλιο ουσιαστικά στη συντήρηση τροχαίου υλικού.

Σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς προς το metaforespress.gr, «η συνέχιση του μονοπωλίου της HT στη συντήρηση τροχαίου υλικού δεν “ενθουσιάζει” ανταγωνιστές της HT, σημερινούς ή και μελλοντικούς».

Όπως παρατηρούν, «αργά ή γρήγορα και σε συνάρτηση, πάντοτε με την ολοκλήρωση του δικτύου, εκτιμάται ότι θα υπάρξουν εισηγήσεις στην κυβέρνηση, είτε ο ΟΣΕ να δημιουργήσει (ή επανακτήσει) την τεχνική βάση (άλλωστε, ο ΟΣΕ είναι ιδιοκτήτης πλέον… χιλιάδων μηχανών και βαγονιών), είτε κάποιος “τρίτος” να δημιουργήσει τέτοια δραστηριότητα. Αυτός ο “τρίτος” θα μπορούσε να είναι τα ναυπηγεία».

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου