Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 17 Ιουλίου 2011

Ομάδα Projector Πολεοδομία #5: Ταξίδι με Τρένο 18-20 Ιουλίου, 21:00 ΟΣΕ (Καρόλου 1)

Η Oμάδα Projector συνδιαλέγεται με τον παρόντα χρόνο και ερευνά την ιστορία των σιδηροδρόμων σε μια παράσταση με υπόθεση εργασίας ένα ταξίδι με τρένο.

Με αφετηρία την ταράτσα ενός δημόσιου κτιρίου,


Η Oμάδα Projector συνδιαλέγεται με τον παρόντα χρόνο και ερευνά την ιστορία των σιδηροδρόμων σε μια παράσταση με υπόθεση εργασίας ένα ταξίδι με τρένο.
Με αφετηρία την ταράτσα ενός δημόσιου κτιρίου, απ’ όπου το βλέμμα πλανάται ελεύθερα πάνω από τις γραμμές των τρένων που διασχίζουν την πόλη, στήνει μια site specific παράσταση βασισμένη στους κώδικες του «θεατρικού ντοκιμαντέρ», στην ανάμειξη ιστορικών κειμένων και τραγουδιών με προσωπικές αφηγήσεις, αλλά και στη συμμετοχή ανθρώπων που έχουν εργαστεί σε τρένα.
Με τη συμμετοχή ανθρώπων που έχουν εργαστεί στον ΟΣΕ ή έχουν ασχοληθεί εντατικά με τον ελληνικό σιδηρόδρομο.
 
 
Η παράσταση διοργανώνεται απο το Φεστιβάλ Αθηνών
 

1 σχόλιο:

  1. Στα 300 εκ. ευρώ ανέρχονται οι ζημιές μόνο από τις συμμορίες που κλέβουν τα καλώδια χαλκού των ελληνικών σιδηροδρομικών γραμμών. Η δε σκανδαλώδης εύνοια της Πολιτείας προς τις οδικές μεταφορές "αφαίρεσε" σταδιακά όλο και μεγαλύτερα κομμάτια από το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου. Φιλικά προσκείμενες στη Δεξιά οικογένειες, ήδη από τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια, πήρανε άδειες αυτοκινητιστών και στήριξαν το αυτοκινητιστικό κεφάλαιο αντί το σιδηροδρομικό, κατ’ αναλογία με το καθεστώς που ισχύσει στις τριτοκοσμικές χώρες της Λατινικής Αμερικής»: Τέτοιες …καφκικές λεπτομέρειες για την κακοδιαχείριση, τη δολιοφθορά και τους αδιέξοδους δανεισμούς του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος είχαμε την τύχη να μάθουμε ως «αθώοι» θεατές, από τους πλέον αρμόδιους για να μας τις μεταφέρουν, παρακολουθώντας την ιδιότυπη παράσταση-ντοκιμαντέρ «Ταξίδι με τρένο» στην ταράτσα του Μεγάρου ΟΣΕ στο Μεταξουργείο. Με μηχανοδηγούς και άλλους εργαζομένους του ΟΣΕ ως πρωταγωνιστές-αυτόπτες μάρτυρες, και όχι με ηθοποιούς, αλλά και δίχως κανένα τερτίπι θεατρικότητας παρά μόνο με την ισχύ του «θεάτρου της πραγματικότητας» και μόνο εμβόλιμο στοιχείο τα τραγουδιστικά ιντερμέδια της κυρίας Λένας Ζωγραφάκη, «ισόβιου» μέλους της χορωδίας του ΟΣΕ, η περφόρμανς που έστησε ο Ανέστης Αζάς, σε συνεργασία με τον Πρόδρομο Τσινικόρη, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών κατέθεσε ένα μοναδικό θεατρικό ντοκιμαντέρ, αξιοποιώντας, ταυτόχρονα, στο έπακρο τον -προνομιακό και ιδιαίτερο- χώρο που της διατέθηκε. Κι ήταν, όντως, σα να μας έβαλαν στα άδυτα ενός (ακόμη) λίγο-πολύ γνωστού σκανδάλου, εκείνου των ελληνικών σιδηροδρόμων, παρουσιάζοντάς μας το θεατρικό τους ντοκουμέντο με δημοσιογραφικό ένστικτο, ιστορική εμβρίθεια, κοινωνική εγρήγορση και, κυρίως, ανθρωπιά: η παράστασή τους, ένα είδος θεατρικού …doc on air, ήταν σαν μια μικρογραφία του μεγάλου σκανδάλου που λέγεται ελληνικό Δημόσιο και εθνικό χρέος. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το τι τρέχει στον ΟΣΕ, το blog του συγκοινωνιολόγου (και …δεινού περφόρμερ!)

    http://www.athinorama.gr/theatre/editorschoice/?edtid=14250

    ΑπάντησηΔιαγραφή