Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020 ο δυτικός προαστιακός σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης

Σύμφωνο συνεργασίας για την ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014 - 2020 και της υλοποίησης του έργου «Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης» υπογράφουν την Πέμπτη πέντε δήμαρχοι, ισάριθμες εταιρείες και ένα ερευνητικό ινστιτούτο.
Στόχος του συμφώνου είναι η
από κοινού δράση των φορέων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η αναγκαία χρηματοδότηση για την ωρίμανση του έργου, από εθνικούς ή ευρωπαϊκούς πόρους, καθώς και η ένταξη της υλοποίησής του σε επιχειρησιακό πρόγραμμα του τρέχοντος ΕΣΠΑ 2007-2013 και του επόμενου (ΣΕΣ 2014-2020) ή σε άλλο αναπτυξιακό χρηματοδοτικό μέσο της ΕΕ ή της Ελλάδας.

Το σύμφωνο υπογράφουν οι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, Δέλτα, Γεώργιος Γλώσσης, Κορδελιού – Ευόσμου, Στάθης Λαφαζανίδης, Παύλου Μελά, Διαμαντής Παπαδόπουλος και Αμπελοκήπων- Μενεμένης, Λάζαρος Κυρίζογλου, οι εταιρείες ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ και ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ, η Μητροπολιτική Αναπτυξαική Θεσσαλονίκης ΑΕ, ο Οργανισμός Λιμένος (ΟΛΘ ΑΕ) και το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών / Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Στη συνάντηση έχει προσκληθεί ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Μεταξύ άλλων, το προτεινόμενο προς ωρίμανση έργο θα περιλαμβάνει την ανακατασκευή και την επανάχρηση υφιστάμενου τμήματος μη ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ ή/και την κατασκευή νέων τμημάτων, ώστε να καταστεί λειτουργική η προαστιακή σιδηροδρομική σύνδεση περιοχών της Δυτικής Θεσσαλονίκης (Σίνδος, Κορδελιό, Εύοσμος, Σταυρούπολη, Αμπελόκηποι, Μενεμένη) με το λιμάνι.

Επίσης, το έργο προβλέπει τη δρομολόγηση διαθέσιμων οχημάτων τύπου «RAIL BUS», καθώς και την κατασκευή 11 ενδιάμεσων στάσεων και τερματικών σταθμών στις ενδεικτικές θέσεις: Χρυσοστόμου Σμύρνης και Αισχύλου (Διαβατά), Νέα Μοναστηρίου και Αθανασίου Διάκου (Ελευθέριο – Κορδελιό), Νέα Μοναστηρίου και Επτανήσου (Εύοσμος), σταθμός ΚΤΕΛ «Μακεδονία», εμπορικό κέντρο “City Gate”, Επτανήσου και Καραολή & Δημητρίου (Εύοσμος), Ελ. Βενιζέλου και Σοφοκλέους (Αμπελόκηποι), Παπαφλέσσα και Αγίας Κυριακής (Εύοσμος – Άνω Ηλιούπολη), Μικράς Ασίας και Καραολή & Δημητρίου (Σταυρούπολη) και στη Σίνδο και το Λιμάνι Θεσσαλονίκης (τερματικοί σταθμοί).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου