Συνεχίζεται το έγκλημα της απαξίωσης του Προαστιακού Αθηνών απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αλήθεια ο κ. Χρυσοχοίδης που προχτές μόλις μιλούσε για "έργα που υπηρετούν τις λαϊκές τάξεις, τους ανθρώπους, που αυτή τη στιγμή υποφέρουν εξαιτίας της κρίσης ", θα απαντήσει ποτέ ουσιαστικά στα προβλήματα που έχουν προκύψει με τις καταργήσεις δρομολογίων για τους επιβάτες του Προαστιακού;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εξηγήσει στο επιβατικό κοινό , το πως είναι δυνατόν να
λαμβάνει στο ακέραιο ΟΛΟΚΛΗΡΗ την επιδότηση πολλών εκατομμυρίων Ευρώ , και την ίδια ώρα , να καταργεί δρομολόγια που προβλέπονταν σε αυτήν , προφανώς για να εμφανίζει πλαστά κέρδη μέσω της εξοικονόμησης πόρων και να διευκολύνει την κίνηση των εμπορικών , προωθώντας φυσικά την ιδιωτικοποίηση της Εταιρείας .
Θυμίζουμε ότι απο την ημέρα που υπολογίστηκε η επιδότηση , έχουν κοπεί τα δρομολόγια μετά τις 21.44 στον Προαστιακό Κιάτου - Αεροδρομίου (λόγω δήθεν έργων ) , έχουν κοπεί οι μισές Χαλκίδες τα Σαββατοκύριακα , ενώ τώρα καταργείται καθημερινά και το 2534 αφήνοντας το τελευταίο δρομολόγιο προς Κόρινθο και Κιάτο χωρίς ανταπόκριση απο το μεγαλύτερο λιμάνι ΜΕΣΑ στην καρδιά της τουριστικής περιόδου , ενώ πολλοί είναι και οι εργαζόμενοι που διαμαρτύρονται για την κατάσταση αυτή.
Η αλήθεια είναι ότι ούτε εμείς το είχαμε αντιληφθεί μέχρι σήμερα όπου μας το επεσήμαναν αναγνώστες του blog με επιστολή διαμαρτυρίας.
Πρόκειται για την κατάργηση του 2534 όλες τις μέρες της εβδομάδας.
Και φυσικά εμείς πραγματικά αναρωτιόμαστε.
Η ώρα της ιδιωτικοποίησης πλησιάζει , η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών που αύριο θα ζητήσει την βοήθεια των επιβατών για να αντιμετωπίσει αυτήν την κατάσταση, τι κάνει για όλα αυτά;
Που είναι το συνδικάτο να μιλήσει για αυτά τα εγκλήματα σε βάρος του σιδηροδρόμου , για αυτήν την απαξίωση στα μάτια του επιβατικού κοινού;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου