Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Ποιος σχεδίασε τα κυκλώματα εργασίας του ΜΑΙ ;

Τον ψάχνουν οι μηχανοδηγοί για να του δώσουν συγχαρητήρια!
Όπως λέει και η εικόνα ο εμπνευστής των κυκλωμάτων εργασίας πρέπει να ζει σε μια διεστραμμένη διάσταση της πραγματικότητας , στο δικό του παράλληλο σύμπαν. 
Και αυτό γιατί 
  • Η διανυκτέρευση στο Λειανοκλάδι συνοδεύεται απο πραγματοποίηση εμβόλων Πειραιάς - Ρέντη - Πειραιάς , ενώ επιστρέφοντας 1511 κάνουμε και παραλαβή του ....54 . Εν τω μεταξύ προβληματισμένοι είναι όλοι οι μηχανοδηγοί που έχουν διανυκτερεύσει στα υπνωτήρια Λειανοκλαδίου για την κατάσταση που επικρατεί . Περιμένουμε να δούμε αν θα διανυκτερεύσει και ο Πρόεδρος του Σωματείου  ή μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΠΕ εκεί για να μας πουν την γνώμη τους γιατί οι φωνές για προνομιακή μεταχείριση των συνδικαλιστών που βγάζουν τα κυκλώματα αυτά πολλαπλασιάζονται. 
  • Το έλα να δεις γίνεται με τις Χαλκίδες. Όπως μπορεί να δει κανείς στα κυκλώματα , αναγράφεται η αμαξ με την οποία ξεκινά η Υπηρεσία χωρίς όμως να αναγράφεται το πως θα μεταβεί στον Πειραιά ο μηχανοδηγός , ενώ στην λήξη της βάρδιας ( στις απογευματινές  - βραδυνές βάρδιες) προκύπτει υπερωρία πέραν του 9ωρου , αφού ο μηχανοδηγός μεταβαίνει στον Πειραιά και κατόπιν επιστρέφει στο μηχανοστάσιο για να αφήσει τον συρμό.
  • Στα 884/55 και 58/885 οι βοηθοί πλησιάζουν στον Δομοκό για την συνάντηση , προφανώς γιατί οι συντάκτες των κυκλωμάτων  θεωρούν ότι αντέχουν. Την ίδια ώρα αποκλείστηκαν απο αμαξοστοιχίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν , γιατί προφανώς δεν χωράνε. Άκουσαμε για το θέμα αυτό φτηνότατες δικαιολογίες απο συνδικαλιστές , η χρησιμοποίηση τους όμως στα εμπορικά απέδειξε τον πραγματικό στόχο του εμπνευστή του κυκλώματος. Ο οποίος είναι προφανής. Να φανεί ότι  περισσεύουν στο ΜΑΙ οι βοηθοί, για να ανοίξουν οι επικουρίες. Σήμερα στην Θεσσαλονίκη , αύριο στην Λάρισα για τα τεύτλα , μεθαύριο κάπου αλλού.
  • 9 γεμάτες ώρες και στα έμβολα της Οινόης - Χαλκίδας - Οινόης . Εμείς απορούμε. Γιατί δεν έμειναν οι Χαλκίδες όπως πριν με τα διαλείμματα στην Αθήνα και τις υπηρεσίες Αθήνα - Πειραιάς ; Προφανώς γιατί το μισό προσωπικό δεν έχει εκπαιδευτεί στα Desiro. Αλήθεια η ΔΙΚΑΜ τι κάνει για αυτό ;
  • Στον Προαστιακό στο Αεροδρόμιο , απίστευτη εντατικοποίηση στα κυκλώματα εργασίας , προσθήκη μιας (1) ώρας υπερωρίας και ...εισαγωγή του διαλείμματος μέσα στα τρένα για τον μηχανοδηγό , μια καινοτομία ....Ελληνική !!!!

Κάθε άλλο σοβαρό Σωματείο θα είχε συνεδριάσει για το θέμα της εντατικοποίησης της εργασίας σε όλη την Επικράτεια σε βάρος της ασφάλειας της κυκλοφορίας και της υγείας του προσωπικού.

Είπαμε όμως.
 Κάθε άλλο σοβαρό Σωματείο.....
Όχι και η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ που στηρίζει με την εντατικοποίηση της εργασίας μας , την πολιτική ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου