Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Eκκίνηση στο deal ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Cosco – ΗP. Ξεκινούν τα δρομολόγια

Πλήρης επιβεβαίωση για το στεκι κ την ανάρτηση μας για την παρουσία του Έλληνα πρωθυπουργού και του Κινέζου ομολόγου του στο Ικόνιο την Παρασκευή.
Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε! Μετά από μακρά αναμονή, η οποία διήρκησε σχεδόν 20 μήνες. τα πρώτα βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φορτωμένα με προϊόντα υψηλής τεχνολογίας της αμερικάνικης πολυεθνικής ΗΡ αναχωρούν, αυτή την εβδομάδα, από τις εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά
για την Τσεχία, σύμφωνα με το euro2day.gr.
Η πρόθεση της ΗΡ να χρησιμοποιήσει τον ελληνικό σιδηρόδρομο, προκειμένου να μεταφέρει προϊόντα της από τον Πειραιά στο εργοστάσιο συναρμολόγησης που διαθέτει στην Τσεχία, έγινε γνωστή το φθινόπωρο του 2012.
Μάλιστα, ανακοινώθηκε με ενθουσιασμό από την ελληνική πλευρά. Ήταν μία από τις πρώτες ενδείξεις ότι η χώρα μας θα μπορούσε να εκμεταλλευθεί την προνομιακή γεωγραφική της θέση για να αναδειχθεί σε κόμβο για την διαμετακόμιση εμπορευμάτων από την Ασία στην Ευρώπη και αντίστροφα.
Ωστόσο χρειάστηκε να περάσει μακρά περίοδος διαπραγμάτευσης ανάμεσα στις εμπλεκόμενες πλευρές, πριν ολοκληρωθούν όλες οι τυπικές και ουσιαστικές διαδικασίες προκειμένου να ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια. Σε πρώτη φάση, η οποία μπορεί να διαρκέσει όλη τη θερινή περίοδο, τα δρομολόγια θα έχουν πιλοτικό χαρακτήρα.
Στη φάση αυτή, σύμφωνα με παλιότερη ενημέρωση από την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα αναχωρούν δύο αμαξοστοιχίες την εβδομάδα που θα μεταφέρουν περίπου 80 containers με προϊόντα της ΗΡ. 
Τα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φτάνουν στην Τσεχία αφού προηγουμένως περάσουν από έξι συνολικά χώρες. Μάλιστα η διάσχιση πολλών χωρών ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους χρειάστηκε η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να διεξάγει εξαντλητικές διαπραγματεύσεις με τις κατά τόπους αρμόδιες αρχές.
Στόχος η αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών με τρένο
Η μεταφορά προϊόντων για λογαριασμό της ΗΡ αποτελεί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια της εταιρείας να αυξήσει το κομμάτι των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών. Η εταιρεία συνεργάζεται με την Cosco και έχει ήδη πραγματοποιήσει αποστολές για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών όπως πχ η Sony, η Huawei κα.
Πρόκειται για μια συνεργασία την οποία επιθυμούν να ενδυναμώσουν τόσο η ελληνική όσο και η κινεζική πλευρά. Άλλωστε αυτό ακριβώς θα σηματοδοτήσει και η κοινή παρουσία στις εγκαταστάσεις της Cosco την Παρασκευή των πρωθυπουργών Ελλάδας και Κίνας κκ. Σαμαρά και Λι Κεκιάνγκ.
Βασικό πλεονέκτημα της χώρα μας αποτελεί το γεγονός ότι τα εμπορεύματα που θα φτάνουν στα ελληνικά λιμάνια και θα προωθούνται στον προορισμό τους μέσω του σιδηρόδρομου θα έχουν ένα χρονικό όφελος 7 εως 10 ημερών φτάνοντας νωρίτερα φτάνοντας νωρίτερα στον προορισμό τους, εν συγκρίσει με τους παραδοσιακούς θαλάσσιους δρόμους μέσω των λιμανιών της Βόρειας Ευρώπης.
Πάντως, ουσιαστική ανάπτυξη της εμπορευματικής μεταφοράς με τον σιδηρόδρομο θα μπορέσει να γίνει όταν ολοκληρωθεί ο βασικός κορμός του δικτύου, κάτι που προσδιορίζεται χρονικά στις αρχές του 2017.
Σε κάθε περίπτωση, όμως, η συνεργασία με την Cosco και η μεταφορά προϊόντων για λογαριασμό μεγάλων πολυεθνικών κολοσσών προσθέτουν αξία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία αποκρατικοποίησης και η σύναψη τέτοιων σημαντικών συμφωνιών σίγουρα λειτουργεί προς όφελός της.
Να σημειώσουμε ότι στη χρήση του 2013 η εταιρεία κατέγραψε κέρδη που προσέγγισαν τα 2 εκατομμύρια ευρώ.
Τα συνολικά έσοδά της ανήλθαν σε 130,5 εκατομμύρια ευρώ, όμως σο το ποσό αυτό συμπεριλαμβάνεται η κρατική επιδότηση ύψους 50 εκατομμυρίων, με το οποίο χρηματοδοτείται για την κάλυψη των ζημιογόνων δρομολογίων. Τα έσοδα από τις εμπορευματικές μεταφορές διαμορφώθηκαν στα 16 εκατομμύρια.  

2 σχόλια:

  1. Προσωπικό , μηχανοδηγούς κλειδούχους ,σταθμάρχες ,επισκέπτες ,κτλ ,φτάνουν για να καλύψουν τις ανάγκες του έργου?Μήχανες υπάρχουν ?Ποιός δουλέυει ποιόν προσπαθώ να καταλάβω ,ας μου πεί κάποιος τι θα γίνει !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην στενοχωριέστε!! Μηχανοδηγός που συνταξιοδοτήθηκε πριν από 20 χρόνια (Α.Κ.) μου έλεγε ότι τον έστειλαν χαρτί να επιστρέψει να δουλέψει σε μανούβρα.Το είδε ο άνθρωπος και γελούσε.Κάπως έτσι προσπαθούν να λειτουργήσουν και να σώσουν αυτά που δεν σώζονται πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή