Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Αποδόθηκε η ηλεκτροκίνηση του Προαστιακού στο τμήμα Οινόη – Χαλκίδα

35 -40 λεπτά το Οινόη - Αεροδρόμιο σύντομα  είπε ο Υπουργός και εμείς σκεφτόμαστε πως μπορεί να γίνει αυτό  ποιος λέει αυτά  στον κ. Χρυσοχοϊδη!
Αποδόθηκε σε κυκλοφορία, το πρωί της Παρασκευής 20 Ιουνίου 2014, παρουσία του υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Μ. Χρυσοχοΐδη, η ηλεκτροκίνηση του τμήματος του Προαστιακού Σιδηρόδρομου «Οινόη - Χαλκίδα». Ο Yπουργός επιβιβάστηκε στη διερχόμενη από το σταθμό «Αυλίδα»
αμαξοστοιχία και συνταξίδεψε με τους επιβάτες του προαστιακού ως τη Χαλκίδα.

«Είναι η πρώτη άφιξη τρένου του προαστιακού με ηλεκτροκίνηση στη Χαλκίδα. Είναι μια νέα εξέλιξη πολύ σημαντική, διότι έχουμε ένα τρένο, που είναι λιγότερο ρυπαρό  περιβαλλοντικά, πιο φθηνό ως προς την κίνησή του, γρηγορότερο και ασφαλέστερο.

Γι' αυτό λοιπόν βρίσκομαι εδώ σήμερα, ούτως ώστε να πάρουμε τους πρώτους επιβάτες από Χαλκίδα προς Αθήνα. Ελπίζω σε λίγους μήνες να είναι έτοιμο και το τμήμα από την Οινόη μέχρι την Αθήνα και έτσι να έχουμε έναν σύγχρονο προαστιακό, ο οποίος ενώνει το μητροπολιτικό κέντρο με όλη την περιφέρεια.

Σε λίγο από την Οινόη μέχρι το αεροδρόμιο θα είναι περίπου 35-40 λεπτά με ηλεκτροκίνητο προαστιακό, για να μπορούμε να εξυπηρετούμε τους συμπολίτες μας», τόνισε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ και συμπλήρωσε:

«Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον φορέα δηλαδή που κινεί τα τρένα, αυτή τη στιγμή το κόστος της μεταφοράς, το κόστος της λειτουργίας των τρένων είναι 50% λιγότερο. Καταλαβαίνετε, ότι έχει γίνει μια μεγάλη εξοικονόμηση την οποία να είστε βέβαιοι, ότι σε λίγο θα επιστρέψουμε στους συμπολίτες μας».

Τα χαρακτηριστικά του έργου

Πρόκειται για ένα τμήμα 21 χιλιομέτρων, από την λειτουργία του οποίου θα προκύψουν πολλαπλά οφέλη: αξιοπιστία τήρησης δρομολογίων με την εκμετάλλευση ηλεκτροκίνητων συρμών και μείωση κόστους για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω της μειωμένης κατανάλωσης πετρελαίου.



Το δεύτερο βήμα, είναι η ηλεκτροκίνητη κυκλοφορία στο τμήμα Οινόη -Αφίδνες (Κιούρκα), συνολικού μήκους 31 χιλιομέτρων, που αναμένεται να υλοποιηθεί ως το Σεπτέμβριο και θα ακολουθήσει η ηλεκτροκίνητη λειτουργία Αθήνας-Αφιδνών και ταυτόχρονα Οινόης-Τιθορέας που αναμένεται να ολοκληρωθεί σταδιακά, στο πρώτο τρίμηνο του 2015.

Παράλληλα, έχει ξεκινήσει και συνεχίζεται η προσπάθεια αποκατάστασης των βλαβών, που προκλήθηκαν από βανδαλισμούς και κλοπές τα προηγούμενα χρόνια στις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις των σταθμών του Προαστιακού Σιδηρόδρομου (ΣΚΑ- Αεροδρόμιο, ΣΚΑ - Κιάτο)και ειδικότερα σε ανελκυστήρες, κυλιόμενες κλίμακες, πίνακες πληροφόρησης επιβατών, καθώς και εκδοτικά και ακυρωτικά μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.

Πέρα από την αποκατάσταση, στόχος είναι η διαρκής βελτίωση και αναβάθμιση των προσφερόμενων προς τον επιβάτη υπηρεσιών. Ιδιαίτερη σημασία δίδεται και στη γραμμή «Αθήνα-Χαλκίδα», στην οποία οι επιβάτες που εξυπηρετούνται μηνιαίως φθάνουν τους 140.000, ενώ προβλέπεται, ότι με την ηλεκτροκίνητη λειτουργία ο αριθμός τους θα αυξηθεί κατά 40%.

«Θέλω να πω για μια ακόμη φορά, ότι τα δίκτυα μας ενώνουν, τα έργα μας ενώνουν. Δημιουργούμε προϋποθέσεις για να δημιουργούμε θέσεις εργασίας, απασχόληση για τα παιδιά μας που είναι άνεργα και ταυτόχρονα, να πηγαίνουμε με ασφαλή τρόπο και εμείς και τα εμπορεύματα στον προορισμό μας. Θέλω να συγχαρώ όλους όσοι συνέβαλαν στην κατασκευή αυτού του έργου», συμπλήρωσε σε δηλώσεις του ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ και κατέληξε:

«Θέλω να πω, ότι κάθε μέρα εργαζόμαστε σκληρά, για να δημιουργούμε έργα, τα οποία είναι παραγωγικά και εξυπηρετούν τους πολίτες κυρίως υπηρετούν τις λαϊκές τάξεις, τους ανθρώπους, που αυτή τη στιγμή υποφέρουν εξαιτίας της κρίσης.

Ένα βήμα ήταν και η μείωση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες. Ένα δεύτερο βήμα, είναι το γεγονός, ότι έχουμε καταστήσει τον προαστιακό ασφαλή, έχουμε επιδιορθώσει όλες τις βλάβες, έχουμε αποκαταστήσει όλες τις λεηλασίες και σήμερα ο προαστιακός είναι έτοιμος στην υπηρεσία των πολιτών, του λεκανοπεδίου και των πέριξ περιοχών».  

απο το metaforespress.gr

( Οι φωτογραφίες απο τον φίλο μας Χάρη Πατεράκη )

1 σχόλιο:

  1. Για τη γραμμή Δομοκό-Λάρισα και Ευαγγελισμό-ΤΧ-1 έχει να πει κάτι ο κ. υπουργός; Όχι τίποτα άλλο αλλά έτσι για να μη ξεχνάμε και μερικά πράγματα λίγο μακρύτερα από την πρωτεύουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή