Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Η τροπολογία των 50 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την επιστροφή των μεταταχθεντων

Το στέκι της έλξης εξασφάλισε και δημοσιεύει την τροπολογία των 50 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ. Με θεμα: «Οικειοθελής επαναφορά στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσων εργαζομένων των κλάδων μηχανοδηγών και τεχνικού προσωπικού μεταφέρθηκαν ή μετατάχθηκαν εκουσίως ή αναγκαστικά σε άλλους φορείς του Δημοσίου δυνάμει του Νόμου 3891/2010».

Α. Αιτιολογική Έκθεση
Με την παρούσα τροπολογία επιδιώκεται η άρση των καταστροφικών συνεπειών στο σιδηρόδρομο, που προκάλεσαν οι μνημονιακές πολιτικές των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας την τελευταία πενταετία. Πρόκειται για μέτρα που πάρθηκαν για την αναδιάρθρωση και εξυγίανση δήθεν του σιδηροδρομικού τομέα, μέσω της μεταφοράς του πλεονάζοντος προσωπικού των επιχειρήσεών του, και που στην πραγματικότητα απέβλεπαν στη συρρίκνωση και εντέλει διάλυση και ιδιωτικοποίηση του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ειδικότερα:
Με τον Ν. 3891/2010 θεσπίστηκε η υποχρεωτική και εκούσια μετάταξη εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, με αποτέλεσμα τη δημιουργία σήμερα 982 κενών οργανικών θέσεων στον ΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ και 419 κενών οργανικών θέσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα έλλειψης εργατικού δυναμικού εντοπίζονται στον κλάδο των μηχανοδηγών και του τεχνικού προσωπικού. Δεδομένου ότι οι εργαζόμενοι αυτοί στην πλειοψηφία τους κατείχαν εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία, υπηρετώντας σε κομβικές θέσεις και ειδικότητες, η μεταφορά  τους σε άλλους φορείς του Δημοσίου δημιούργησε τεράστια προβλήματα υπολειτουργίας και περιορισμού του σιδηροδρομικού έργου, ενώ την ίδια στιγμή επέφερε την εντατικοποίηση της εργασίας για το εναπομείναν προσωπικό.
Συντρέχει, συνεπώς, περίπτωση άμεσης ενίσχυσης του προσωπικού του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την οικειοθελή επαναφορά στις υπηρεσίες τους των μεταταχθέντων υπαλλήλων που υπηρετούσαν στους κλάδους μηχανοδηγών και τεχνικού προσωπικού των ανωτέρω επιχειρήσεων, οι οποίοι είναι οι πλέον κατάλληλοι να προσφέρουν αμέσως τις εξειδικευμένες υπηρεσίες που απαιτούνται, λόγω προϋπηρεσίας και πρότερης εμπειρίας και των ειδικών γνώσεων που κατέχουν.
Με βάση το ανωτέρω σκεπτικό προτείνεται η ακόλουθη τροπολογία – προσθήκη:
Β. Τροπολογία-Προσθήκη
Άρθρο ….
1.  Οι υπάλληλοι του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., οι οποίοι υπηρετούσαν στους κλάδους μηχανοδηγών και τεχνικού προσωπικού και μεταφέρθηκαν, δυνάμει των διατάξεων του Ν. 3891/2010 «Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και άλλες διατάξεις για το σιδηροδρομικό τομέα» (ΦΕΚ Α΄ 188/4.11.2010), ως πλεονάζον τακτικό προσωπικό, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου  αορίστου χρόνου, σε άλλους φορείς του Δημοσίου, δύνανται να μεταφερθούν στους αρχικούς φορείς προέλευσης, υπό τους οριζόμενους στις επόμενες παραγράφους όρους, προϋποθέσεις και διαδικασία.
2.  Εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα πέντε (15) ημερών από την δημοσίευση του παρόντος νόμου, οι υπάλληλοι που εξακολουθούν να υπηρετούν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στους φορείς υποδοχείς, δύνανται, εφόσον το επιθυμούν, να υποβάλλουν αίτηση στην αρμόδια διεύθυνση προσωπικού του φορέα υποδοχής, στην οποία θα δηλώνουν την βούλησή τους να μεταφερθούν, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, στον αρχικό φορέα προέλευσης, ήτοι στις εταιρείες του πεδίου εφαρμογής του Ν. 3891/2010.
3. Όσοι εκ των ανωτέρω υπαλλήλων δεν επιθυμούν την επαναφορά τους στον αρχικό φορέα προέλευσης και δεν υποβάλουν την ανωτέρω αίτηση, συνεχίζουν να υπηρετούν υπό το αυτό υπηρεσιακό καθεστώς στις θέσεις και ειδικότητες που έχουν καταλάβει κατά την δημοσίευση του παρόντος νόμου, χωρίς καμία μεταβολή.
4. Οι υποβάλλοντες την ανωτέρω αίτηση υπάλληλοι, εντός της οριζόμενης στη δεύτερη παράγραφο του παρόντος άρθρου αποκλειστικής προθεσμίας, μεταφέρονται, με κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομικών, Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και του αρμόδιου κατά περίπτωση Υπουργού, που εκδίδεται το αργότερο εντός μηνός από τη δημοσίευση του παρόντος.  Τοποθετούνται, δε, στις οργανικές θέσεις που κατείχαν στον αρχικό φορέα προέλευσης, εφόσον υφίστανται τέτοιες θέσεις, σύμφωνα με το οργανόγραμμά του και συνάδουν με την ειδικότητα των μεταφερομένων, είτε σε προσωποπαγείς θέσεις, που συνιστώνται στους κλάδους της παραγράφου 1 του παρόντος στον αρχικό φορέα προέλευσης, σύμφωνα πάντοτε με την ειδικότητα των μεταφερομένων και τούτο έως ότου οι μεταφερόμενοι ενταχθούν σε οργανικές θέσεις του αρχικού φορέα προέλευσης, καταργουμένων στην τελευταία περίπτωση αυτοδικαίως των προσωποπαγών θέσεων που αυτοί κατείχαν. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις οι μεταφερόμενοι υπάλληλοι δύνανται να τοποθετηθούν εντός της ελληνικής επικράτειας, ανάλογα με τις ανάγκες των επιμέρους εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε.
5. Η μεταφορά στον αρχικό φορέα προέλευσης γίνεται με την ίδια σχέση εργασίας, στην εκπαιδευτική βαθμίδα, στον βαθμό και στο μισθολογικό κλιμάκιο που συνάδει, βάσει του συνολικού χρόνου υπηρεσίας  που έχει διανυθεί, συμπεριλαμβανομένης και της υπηρεσίας στον φορέα υποδοχής, και σύμφωνα με τους κανόνες υπολογισμού του χρόνου υπηρεσίας που ισχύουν για τους υπαλλήλους των εταιρειών του πεδίου εφαρμογής του Ν. 3891/2010. Κατά την υπηρεσιακή, βαθμολογική και μισθολογική ένταξη των μεταφερόμενων υπαλλήλων, λαμβάνονται υπόψη και εφαρμόζονται τα κριτήρια που ισχύουν για τους υπαλλήλους των εταιρειών του πεδίου εφαρμογής του Ν. 3891/2010.
6. Με ΚΥΑ των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομικών, Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και του αρμόδιου κατά περίπτωση Υπουργού δύναται καθορίζεται κάθε επιμέρους λεπτομέρεια σχετικά με τη διαδικασία, τους όρους και τις προϋποθέσεις μεταφοράς του προσωπικού που υπάγεται στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος και η οποία δεν ρυθμίζεται από τις διατάξεις αυτού, καθώς και να  επεκταθεί το πεδίο εφαρμογής του παρόντος, ύστερα από διατύπωση γνώμης των διοικήσεων των επιχειρήσεων, και σε μεταταχθέντες υπαλλήλους που υπηρετούσαν σε άλλους κλάδους του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αθήνα, 27 Απριλίου 2015
Οι προτείνοντες βουλευτές
Λεουτσάκος Ευστάθιος (Στάθης)
Ακριώτης Γεώργιος
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Αμμανατίδου – Πασχαλίδου Ευαγγελία
Αυλωνίτου Ελένη
Βίτσας Δημήτρης
Γαϊτάνη Ιωάννα
Γάκης Δημήτριος
Γεωργοπούλου – Σαλτάρη Έφη
Γιαννακίδης Ευστάθιος
Γκαρά Αναστασία
Δελημήτρος Κωνσταντίνος
Διώτη Ηρώ
Δριτσέλη Παναγιώτα
Ζάννας Ζήσης
Ιγγλέζη Αικατερίνη
Ιωαννίδης Ηλίας
Καραγιαννίδης Χρήστος
Καρακώστα Ευαγγελία (Εύη)
Καρασαρλίδου Ευφροσύνη
Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)
Κατσαβριά – Σιωροπούλου Χρυσούλα
Κοζομπόλη Παναγιώτα
Κουρεμπές Θεοφάνης
Κριτσωτάκης Μιχαήλ
Κυριακάκης Βασίλειος
Κυρίτση Αγλαΐα
Μακρή Ραχήλ
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μιχαλάκης Νικόλαος
Μιχελογιαννάκης Ιωάννης
Μπαλαούρας Γεράσιμος
Μπάρκας Κωνσταντίνος
Ουζουνίδου Ευγενία
Πάντζας Γεώργιος
Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης)
Πετράκος Αθανάσιος
Ρίζος Δημήτριος
Σκούμας Αθανάσιος
Σμίας Χρήστος
Σταματάκη Ελένη
Σταμπουλή Αφροδίτη
Συρίγος Αντώνιος
Σωτηρίου Ελένη
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Τριανταφύλλου Μαρία
Τσανάκα Αλεξάνδρα
Χαραλαμπίδου Δέσποινα
Ψαρρέα Ελένη
Ψυχογιός Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου