Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Μ. Βορίδης: Στόχος η επέκταση του Προαστιακού έως το Λαύριο

Την πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει στην επέκταση του προαστιακού έως το Λαύριο εξέφρασε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης.

«Πρόθεση του υπουργείου είναι από δω και πέρα να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση των προμελετών και να εντάξουμε το σχέδιο της επέκτασης του προαστιακού στη χρηματοδότηση από τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα», τόνισε ο Μάκης Βορίδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση και εκτίμησε ότι εντός των προσεχών έξι μηνών μπορούν να έχουν ολοκληρωθεί οι προμελέτες. Όπως ανέφερε, σύμφωνα με μελέτη που έχει γίνει, εκτιμάται ότι η επέκταση αυτή θα εξυπηρετήσει 300.000 ανθρώπους και για το λόγο αυτό, σε συνδυασμό με το ότι ο προαστιακός είναι ένα κατεξοχήν περιβαλλοντικό μέσο μεταφοράς, είναι από τα έργα τα οποία μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα δρομολογηθεί και θα αποκτήσει την προτεραιότητα που του αξίζει».

www.naftemporiki.gr

2 σχόλια:

  1. Έχει αρχίσει και το πιάνει το νόημα ο κ. Βορίδης.

    Η εκλογική του περιφέρεια είναι το Υπόλοιπο Αττικής , τάζει και ένα έργο που έχουν τάξει εδώ και 20 χρόνια όλοι οι προκάτοχοί του , με την ελπίδα ότι θα πάρει ψήφους.
    Και φυσικά όλα τα ΜΜΕ τρέχουν να αναπαράγουν να διαφημίσουν την υπόσχεση του Υπουργού στην εκλογική του περιφέρεια.

    Αυτό όμως που δεν έχει κάνει ,είναι να δώσει την προτεραιότητα που αξίζει στον σιδηρόδρομο.Προχτές μόλις στην Καλαμάτα είπε ότι προτεραιότητα αποτελεί η ολοκλήρωση των οδικών έργων , ενώ ο Προαστιακός της Αθήνας παραμένει ερείπιο.Το ΣΚΑ δεν επιδιορθώθηκε ακόμα , ενώ τα πράγματα στην Υποδομή στο Προάστιο παραμένουν ως είχαν τον Νοέμβρη του 2011 , οπότε και ανέλαβε.(πριν 5 μήνες).

    Πριν βάλουμε το Λαύριο σε λειτουργία κύριε Υπουργέ , ας βάλουμε το Λιόσσια - Πειραιάς που μας βρίζει όλη μέρα ο κόσμος.
    Πιέστε και κανέναν να κάνει την δουλειά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, ρε γλέντια για τους "νταβατζήδες"...Αλήθεια, πότε πρόλαβε ο Μάκης και κατανόησε την ανάγκη επέκτασης του Προαστιακού στο Λαύριο; Εδώ, οι "Εθνικοί εργολάβοι" φτάχνουν το κομμάτι Τρεις Γέφυρες - Πειραιά επτά ολόκληρα χρόνια(!!!), ενώ η προθεσμία ήταν 8 μόνο μήνες(!!!), και θέλουν τώρα και επεκτάσεις; Κάτι δεν πάει καλά με τον δραστήριο Υπουργό Μεταφορών, στη σύντομη θητεία του οποίου, έχουν ανοίξει οι δουλειές των "νταβατζήδων" στην ΕΡΓΟΣΕ, με την υπογραφή σκανδαλωδών, όπως κατήγγειλε ο κ. Νικολόπουλος με ερωτήσεις του στη Βουλή, συμπληρωματικών συμβάσεων, ενώ διατήρησε στη θέση του τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, για τον οποίο, όπως αναφέρεται στις ερωτήσεις του κ. Νικολόπουλου, υπάρχουν σοβαρές καταγγελίες και του καταλογίζεται, ότι υπήρξε στέλεχος σε εταιρεία, στην οποία ανατίθενται οι εν λόγω συμπληρωματικές συμβάσεις....Ο Σαμαράς έχει αντιληφθεί τι γίνεται ή θα την πάθει όπως τον Καραμανλή με τους "κουφούς" συνεργάτες των "νταβατήδων";

    ΑπάντησηΔιαγραφή