Πριν μερικά χρόνια ήταν η Ολυμπιακή Αεροπορία (Εδώ τα αποτελέσματα της μεταρρύθμισης) που θυσιάστηκε για να αποδείξει το χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα ότι κάνει κάτι.
Βλέποντας την χτεσινή- ιδιαίτερη αναφορά- στον σιδηρόδρομο , μετά την συνάντηση του κ. Σαμαρά με τον κ. Αλμούνια , μπορεί να καταλάβει κάποιος πως η Ιφιγένεια του πολιτικού συστήματος θα είναι ο σιδηρόδρομος.Διαβάζουμε για την χτεσινή συνάντηση >
Με τον Ευρωπαίο επίτροπο για θέματα Ανταγωνισμού
Χοακίν Αλμούνια συναντήθηκε σήμερα το απόγευμα, μετά το πέρας της συνόδου κορυφής στις Βρυξέλλες, ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, παρουσία και του υπουργού Ανάπτυξης, Κ. Χατζηδάκη.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων που έχει σχεδιάσει η κυβέρνηση, η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, η προσέλκυση επενδύσεων και το ΕΣΠΑ.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε το θέμα της ιδιωτικοποιήσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO καθώς η κυβέρνηση σχεδιάζει να περάσουν τα περιουσιακά στοιχεία των εταιρειών στο ΤΕΑΔΥ. Μάλιστα πηγές κάνουν λόγο για ενδιαφέρον που έχουν εκφράσει ρωσικές και γαλλικές εταιρείς όπως επίσης και η κινεζική Cosco.
Βασικός στόχος για την ελληνική πλευρά είναι να ξεπεραστούν προβλήματα που σχετίζονται με το κοινοτικό πλαίσιο και άλλα θέματα -όπως για παράδειγμα το θέμα των ενισχύσεων στον ΟΣΕ- και θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδια στην άμεση υλοποίηση του κυβερνητικού σχεδιασμού.
Στη συνάντηση συμμετείχε και ο υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος χθες είχε επαφές στο Βερολίνο με τον αντικαγκελάριο και υπουργό Οικονομίας Φίλιπ Ρέσλερ και τον υφυπουργό Εργασίας Χανς Γιοάχιμ Φούχτελ, και μετέφερε τη βούληση της ελληνικής πλευράς να προχωρήσει στον δρόμο των μεταρρυθμίσεων.
Στις δηλώσεις του μετά τη σύνοδο κορυφής ο Αντώνης Σαμαράς, είπε πως τώρα ξεκινά "ένας νέος μαραθώνιος" και προανήγγειλε τη συνάντησή του τη Δευτέρα στο μέγαρο Μαξίμου με τους επικεφαλής των μεγαλύτερων πολυεθνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας με στόχο την εξεύρεση τρόπων για νέες επενδύσεις και ως εκ τούτου, νέες θέσεις εργασίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι επαφές έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό αλλά σκόνταφταν στην επίτευξη της συμφωνίας, κάποιες από αυτές πάντως κρίνονται ήδη ώριμες ακόμη και για το πρώτο τρίμηνο του 2013.
Στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων το επόμενο μεγάλο στοίχημα είναι ο ΟΠΑΠ καθώς την επόμενη εβδομάδα οι επτά υποψήφιοι για την απόκτηση του 33% των μετοχών του Οργανισμού θα λάβουν τις επιστολές για την έναρξη των διαδικασιών με στόχο οι δεσμευτικές προσφορές να έχουν κατατεθεί μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ενώ μοναδικό κριτήριο θα είναι η υψηλότερη οικονομική προσφορά.
Για τις αρχές του 2013 μετατίθεται η παραχώρηση του πλειοψηφικού μετοχικού ποσοστού και του management της ΕΥΑΘ καθώς το σχέδιο αποκρατικοποίησης πρέπει να περάσει πρώτα από τη Βουλή. Πριν προχωρήσει η αποκρατικοποίηση της εταιρείας θα έχει προηγηθεί η σύσταση ρυθμιστικής αρχής Υδάτων.
πηγή megatv.com
Δυστυχώς άλλη μια φορά ο σιδηρόδρομος βρίσκεται στο ικρίωμα . Αντιληπτό γίνεται από όσους εργαζόμαστε στον σιδηρόδρομο ότι η ανάπτυξη , που μπορεί να φέρει στην χώρα μας , το κοινωνικό έργο που μπορεί να επιτελέσει , είναι πολύ μεγάλο . Μπορεί πράγματι να αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη ,τόσο στις εμπορικές όσο και τις επιβατικές μεταφορές με αποτέλεσμα να ενώσει και να φέρει πιο κοντά ακόμη και τις πιο ακριτικές πόλεις .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σημερινή πολιτική δεν εστιάζει στην λύση του προβλήματος αλλά αντίθετα επενδύει στο πρόβλημα ,το παρουσιάζει ως κάτι το ανυπέρβλητο και νοσηρό με αποτέλεσμα την γνωστή τακτική που εφαρμόζει τα τελευταία χρόνια σε όλους τους τομείς ( είτε σε οικονομικά θέματα είτε σε κοινωνικά είτε σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος ) πονά χέρι ,κόβει χέρι .Γιατί να επιλύσουμε κάτι ενώ μπορούμε να το ισοπεδώσουμε ή να το αντιμετωπίσουμε οριζόντια χωρίς πολύ κόπο ; Μια καπιταλιστική τακτική που πίσω από τις επικεφαλίδες έχει στόχο εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων .
Τι γίνεται εάν αφήσουμε τις μεταφορές ,το νερό , την ενεργεία ,και πολλούς άλλους τομείς βασικούς για την ανάπτυξη της χώρας αλλά και τομείς στους οποίους ένα κράτος χρησιμοποιεί για κοινωνική πολιτική να πέσουν στα χέρια μεγάλων απρόσωπων ιδιωτικών κεφαλαίων ;
Οφείλουμε να αγωνιστούμε για το δημόσιο συμφέρον ,αλλά και για μια λύση η οποία θα είναι όντως αναπτυξιακή προς όφελος των πολιτών και των εργαζομένων. Συγκεκριμένα στο σιδηρόδρομο γνωρίζουμε και τις δυνατότητες που έχει και τις ευεργετικές ιδιότητες που μπορεί να επιφέρει στην κοινωνία και που τόσα χρόνια τις ακούμε σαν κάτι μακρινό που πότε δεν πραγματοποιείται .