Επικοινωνούμε μαζί σας για 1η φορά μετά τις εκλογές του Σωματείου μας θέλοντας να ευχαριστήσουμε όσους και όσες
άντεξαν στους εκβιασμούς, στις πιέσεις και στο κλίμα τρομοκρατίας που έστησε η Διοίκηση της Hellenic Train στις εκλογές του Σωματείου μας.Ένα κλίμα που συνεχίζεται αυτές τις ημέρες και μετά την απόλυτα πετυχημένη 24 ωρη απεργία του Σωματείου μας στις 17 Ιουνίου, με τις διώξεις- καρατομήσεις 3 Tutor (Ο επικεφαλής των Tutor θα πρέπει να εξηγήσει την απόφαση της Hellenic καθώς δεν υπήρξε καμία αρνητική προειδοποίηση σε αυτούς) και την χυδαία και προκλητική μετακίνηση συναδέλφου μας που εργαζόταν σε θέση γραμματειακής υποστήριξης του κλάδου τα τελευταία 15 χρόνια, σε θέση passenger care με την θέση να αναπληρώνει εργαζόμενη ΕΠΙ των αμαξοστοιχιών από τον κλάδο κίνησης (!!!) .
Η Διοίκηση της Hellenic Train, η Διεύθυνση Λειτουργίας, τα στελέχη της και οι άμεσοι συνεργάτες αυτής, συνδικαλιστές και συνταξιούχοι, που κάθε μέρα κατοικοεδρεύουν σε γραφείο στελέχους στον 3ο της Συγγρού συμμετέχοντας ουσιαστικά στο πογκρόμ διώξεων , έδειξαν για άλλη μια φορά το αδίστακτο του χαρακτήρα τους.
Η παράταξη μας δεσμεύεται για την αποκατάσταση των εκδιωχθέντων.
Την ίδια ώρα τα προβλήματα για το σύνολο των Μηχανοδηγών από την ΣΣΕ που υπέγραψε εν κρυπτό το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΔΑΚΕ, είναι πολλά και σημαντικά και το κυριότερο σε πολλές προβλέψεις της ΣΣΕ, ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ στελέχη του κλάδου μας που εργάζονται σε θέσεις ευθύνης.
Προβλήματα που ξεκινούν από την μείωση των χιλιομετρικών αποζημιώσεων, τους γιατρούς στο σπίτι χωρίς ειδοποίηση, τον τερματισμό της προστασίας που απολάμβαναν όσοι είχαν αποδεδειγμένα πρόβλημα υγείας μέχρι το θέμα με τα πτυχία και την έδρα των Μηχανοδηγών.
Απορούμε πραγματικά με όσους υπέγραψαν την τελευταία ΣΣΕ και αναρωτιόμαστε αν είχαν διαβάσει τους όρους αυτούς ή αν δεν μπήκαν καν στον κόπο να διαβάσουν το κείμενο που υπέγραψαν.
Παράλληλα, οι επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και τροχαίο υλικό καθυστερούν δραματικά, όπως και τα έργα για τα την ανάταξη της σιδηροδρομικής υποδομής. Μεγάλο μέρος του τροχαίου υλικού είναι απαρχαιωμένο με συνεχείς βλάβες και ελλείψεις που επηρεάζουν καθημερινά την αξιοπιστία των δρομολογίων.
Τα μηχανοστάσια μένουν χωρίς προσωπικό εφεδρείας, η ανισοκατανομή έργου και απολαβών κυριαρχεί, δεν χορηγούνται οι αναπαύσεις στους μηχανοδηγούς.
Σαν να μην συμβαίνει τίποτα, η Διοίκηση επιχειρεί να μεταφέρει την ευθύνη της, κατηγορώντας όσους αναδεικνύουν τις παθογένειες του συστήματος για «δυσφήμιση» της εταιρείας. Ωστόσο η πραγματικότητα δεν κρύβεται καθώς η ίδια Διοίκηση υποδέχεται τον Υπουργό σε «ειδική περιήγηση» από την πίσω πόρτα των εγκαταστάσεων, μακριά από τα σημεία που αποτυπώνουν τις πραγματικές συνθήκες λειτουργίας. Πρόκειται για επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης, αντί για μια ουσιαστική αντιμετώπιση των προβλημάτων.
Αντί να ασχοληθούν με τα προβλήματα αυτά, ο Επικεφαλής του Μηχανοστασίου ΜΑΙ και Νότιας Ελλάδας παρακολουθεί τα social media των μηχανοδηγών και ενημερώνει την Διεύθυνση Λειτουργίας για να τιμωρεί το προσωπικό, ενώ ο Επικεφαλής Βορείου Ελλάδας ασχολείται με τις…. επόμενες εκλογές του Σωματείου μας.
Το Σωματείο μας έχοντας ήδη πραγματοποιήσει 24 ωρη απεργία για πολλά απ τα προβλήματα, οφείλει να προχωρήσει σε προσφυγή στην Επιθεώρηση Εργασίας για τις συνθήκες εργασίας των Μηχανοδηγών ενώ στις 3 Ιουλίου θα συνεδριάσει το ΣτΑ και το ΔΣ στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται και το 3ο κατά σειρά Νομοσχέδιο την τελευταία διετία για τις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου