Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Στα άρθρα 24 έως 27 του κατεπείγοντος Νόμου όλη η διαδικασία για τον ΟΣΕ

Στα άρθρα 24 έως 27 του Νομοσχεδίου που κατατέθηκε χτες με την διαδικασία του κατεπείγοντος στην Βουλή απο την Συγκυβέρνηση της ...επαναδιαπραγμάτευσης βρίσκονται όλες οι αλλαγές που προβλέπονταν στην πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου .( όλος ο Νόμος εδώ)
Απόσχιση Δ/νσης Συντήρησης , μεταφορά προσωπικού με ΠΔ και άλλα πολλά.
ΟΛΟ το  τροχαίο υλικό μεταβιβάζεται απο τον ΟΣΕ στο Δημόσιο , για την απόσβεση
μέρους του χρέους του ΟΣΕ προς το Δημόσιο ! (χρέος το οποίο είχε εξαλειφθεί με τον 3891/2010).
Ακόμα και τα ποσά της υπενοικίασης που εισπράττει σήμερα  ο ΟΣΕ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πηγαίνουν στο Δημόσιο ! Ενώ και η νέα εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού δεν θα έχει στην κατοχή της τα ακίνητα , αλλά θα πληρώνει ενοίκια στην ΓΑΙΑΟΣΕ (30 ετής σύμβαση  με όρους αγοράς ).

Πολλά τα θέματα που προκύπτουν κατά την αποψή μας και μόνο με την πρώτη ανάγνωση.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο κ. Χατζηδάκης ανοίγει με την Ολυμπιακή τον δρόμο για το ξεπούλημα και του σιδηροδρόμου.

4 σχόλια:

  1. Τα ζητήματα που προκύπτουν είναι πολλά και οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η σημερινή κυβέρνηση λειτούργει πέρα από κάθε λογική . Αυτά που θέλει να επιβάλλει σε νομοθετική ρύθμιση κατ επείγον για ακόμη μια φορά δημιουργούν πολλά ερωτήματα μιας και δεν έχουν εφαρμοστεί πουθενά στην Ευρώπη .Μάλιστα υπάρχουν ζητήματα που αντιβαίνουν την Ευρωπαϊκές οδηγίες .
    Δημιουργούν την ΕΕΣΣΤΥ ( συντήρηση τροχαίων υλικών )χωρίς μελέτη βιωσιμότητας , χωρίς επιχειρησιακό σχέδιο , δίνοντας ως αφετηρία 5εκ ευρώ και μάλιστα στην ρύθμιση αναφέρεται ότι μπορεί να πάρει και έργο και άλλων μεσών σταθερής τροχιάς.
    Δημιουργούν εταιρίες χωρίς προίκα , «άυλες εταιρίες » . Μόνο με προσωπικό παραπέμποντας σε ένα αβέβαιο μέλλον μιας και η υποδομή καθώς και τροχαίο υλικό δεν θα ανήκουν σε καμία εταιρία !!!
    Το μεγάλο σκάνδαλο είναι με την ΓΑΙΑΟΣΕ η οποία παραχωρεί όλη την ακίνητη περιουσία στο «δημόσιο » το όποιο , με υπουργική απόφαση θα μπορεί να παραχωρήσει σε τρίτους με μορφή μακροχρόνιας μίσθωσης ( πχ 99 χρόνια !!!). Αυτό θα αποφασίζεται όχι από την βουλή από ένα υπουργό !!!
    Επίσης γραφεί η ρύθμιση , ότι με την έκδοση της απόφασης αυτής το χρέος του ΟΣΕ προς το δημόσιο μειώνεται ισόποσα με την άξια των μεταβιβαζόμενων μετοχών στο δημόσιο .Δηλαδή πληρώνεις μετοχές πολύ μικρού κόστους και αγοράζεις γη ανυπολόγιστης αξίας ,ξεπληρώνοντας υποτιθέμενο χρέος που προέρχεται από το ίδιο το δημόσιο που ξεπληρώνεις !!!!
    Για όλα αυτά και όχι μόνο δεν πρέπει να αφήσουμε να συνεχίζεται αυτή η καταστροφική πορεία ,που αφορά τους πολλούς ,αλλά η οποία έχει στο επίκεντρο συμφέροντα ολίγων !Επειδή στόχοι τους είναι οι αριθμοί , ο στόχος μας πρέπει είναι η ΑΝΑΤΡΟΠΗ της πολιτικής αυτής .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρη καλημέρα.

    Δεν υπάρχει έλλειψη λογικής στην κυβέρνηση. Το αντίθετο μάλιστα. Η βαθειά ταξική λογική την οδηγεί ακριβώς εκεί. Στην καπιταλιστική ανάπτυξη, η οποία παράλληλα με τον πλούτο που θα συσσωρεύει στα χέρια των κεφαλαιοκρατών, θα εξαπλώνει την εξαθλίωση στην πλευρά των εργατών.

    Προσοχή στις «λούμπες» . Η λύση δεν βρίσκεται στο να επιλέγουν οι εργαζόμενοι κάθε φορά άλλο αστικό διαχειριστή.

    Η λύση βρίσκεται στο να αμφισβητήσει σήμερα η εργατική τάξη την καπιταλιστική ανάπτυξη, την καπιταλιστική εξουσία, τις αστικές κυβερνήσεις ανεξάρτητα αν είναι «γαλάζιες», «πράσινες» ή «ροζ» και να αρχίσει να ενδιαφέρεται για το ποιες δυνάμεις έχουν στην ιδιοκτησίας τους τα μέσα παραγωγής, ποιες δυνάμεις ωφελούνται από κοινωνική παραγωγή, ποια τάξη ασκεί την εξουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κακό είναι πως ο Άρης σκοτώθηκε νωρίς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζαφείρη στον αγώνα ετούτο δεν περισσεύει κανένας .Όσοι οραματίζονται και έχουν αριστερή σκέψη μπορούν μέσα από διαφορετικά μονοπάτια να βρουν κοινό δρόμο ,είναι πολλά μας χωρίζουν ;Άλλα τόσα και περισσότερα αυτά που μας ενώνουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή