Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στην κωλυσιεργία των Υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δημιουργεί προβλήματα που θα μπορούσαν εύκολα να μην υπήρχαν.
Ένα από τα πολλά προβλήματα που χρονίζουν - και που αρκεί μια απλή Διοικητική Πράξη - για να επιλυθεί είναι αυτό των 14 συναδέλφων που έχουν μεταφερθεί απο το ....2011 απο την Υπηρεσία του Προαστιακού στον κλάδο της κίνησης και ακόμα και σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει αλλάξει την ειδικότητα τους και δεν τους έχει εισάγει στον κλάδο , παρότι οι συνάδελφοι μας εργάζονται καθημερινά πάνω στα τρένα.
Παρά τις επανειλημμένες διαβεβαιώσεις όλων των υπευθύνων
προς τους συναδέλφους ( Διευθυντών - Προϊσταμένων -Συνδικαλιστών , ακόμα και του κ. Ζηλιασκόπουλου ) ότι το θέμα θα επιλυθεί ...άμεσα , καμία εξέλιξη δεν υπήρξε τους τελευταίους 19 μήνες !
Οι συνάδελφοι δικαίως διαμαρτύρονται αφού ενώ εργάζονται στην εξωτερική Υπηρεσία , έχοντας ολοκληρώσει επιτυχώς την μαθητεία τους από το καλοκαίρι του 2011 (!!!!) ,στα χαρτιά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους εμφανίζει ακόμα σαν Διοικητικούς Υπαλλήλους (με ότι ανησυχία αυτό συνεπάγεται τις σημερινές μέρες και με όλα αυτά που συμβαίνουν ).
Είναι πραγματικά ανεξήγητη η στάση των Υπευθύνων , όπως άλλωστε ανεξήγητη είναι και η κωλυσιεργεία που παρατηρείται στην έκδοση της Διοικητικής Πράξης που θα άλλαζε τον βαθμό στο ΧΟΔ των 22 μηχανοδηγών που εισήλθαν στον κλάδο έλξης απο τον Προαστιακό το 2007 !
Εκεί αποδεικνύεται το ρητό Ελλάς το μεγαλείο σου , ή μάλλον Ελλάς η γραφειοκρατία σου !
Από τον Δεκέμβριο του 2007 οι μηχανοδηγοί του Προαστιακού έχουν ολοκληρώσει την μαθητεία (που προβλεπόταν σε ΦΕΚ) , ασκούν καθήκοντα μηχανοδηγού , έχουν εκπαιδεύσει βοηθούς μηχανοδηγού και ακόμα στα χαρτιά η εταιρεία τους χρεώνει σαν βοηθούς .
Τελευταία και μετά απο ενέργειες συνδικαλιστή της ΠΕΠΕ , η πράξη βρίσκεται στο γραφείο του κ. Ζηλιασκόπουλου (με την έγκριση της Νομικής Υπηρεσίας ) προς υπογραφή .
Μόνο που έχει παρκάρει εκεί απο τον περασμένο Οκτώβρη !
Όλα όσα γράφουμε αποτελούν ένα δείγμα της ανικανότητας των Διοικήσεων ΔΕΚΟ να πραγματοποιούν τα αυτονόητα αλλά και της κοροϊδίας που υφίσταται το προσωπικό που αφορά το πρόβλημα .
Την ίδια ώρα βέβαια στην Διαύγεια , διαβάζουμε καθημερινά αποφάσεις για μετακινήσεις υπαλλήλων απο την μια Υπηρεσία στην άλλη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ...
Εκεί παραδόξως ο μηχανισμός λειτουργεί μια χαρά και οι Υπογραφές των Υπευθύνων πέφτουν βροχή.(195 Διοικητικές Πράξεις βρίσκουμε στην Διαύγεια και αφορούν μεταθέσεις , αποσπάσεις προσωπικού , μετακινήσεις κτλπ) .
Ίσως γιατί εκεί λειτουργεί ο μηχανισμός των εξυπηρετήσεων κάθε λογής που βρίσκουμε στο ταλαίπωρο Ελληνικό Δημόσιο σε όλες του τις μορφές .
συναδελφοι ευχαριστουμε για την υποστηριξη που βρισκουμε στο προσωπο σας σε αντιθεση με καποιους αλλους που απλα θελουν να αυξησουν την πελατεια στο μαγαζακι τους και για αυτους ειμαστε και θα ειμαστε απαξιωτικα παντα "οι προαστιακοι"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μου εξηγησει καποιος πως γινεται το 2011 να εκδιωχνονται -μετατασονται καποιοι υπαλληλοι της κινησης προσληφθεντες με διαγωνισμο αναμεσα σε χιλιαδες αλλους υποψηφιους κι απ' την αλλη να ερχονται στον κλαδο καποιοι που κοιτουσαν για χρονια απο την αποβαθρα με τα φουλαρια τα τρενα να περνουν.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ηλιθιότητα της ανωνυμίας έχει και ένα όριο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοι εκδιώχθηκαν από την κίνηση συνάδελφε ;
Οι 300 που αποχώρησαν με ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΕΙΣ αιτήσεις και μες τα τρένα πολλοί από αυτούς μας μετράγανε τις μέρες για να φύγουν από το μπουρδέλο ,όπως λέγανε το σιδηρόδρομο ΚΑΙ να πάνε στο γραφειάκι , στην θεσούλα , αφήνοντας πίσω τους μαλάκες που θα μέναν άνεργοι σε λίγο ;;;
Γιατί αν δεν απατώμαι τριακόσιες αιτήσεις οικειοθελών μετατάξεων είχατε , εσείς οι δήθεν εκδιωχθέντες.
Και τρέχατε στα μαντριά να βρείτε και την καλή θεσούλα στο Δημόσιο.
Στα ίδια μαντριά που σας διόρισαν το 83 σε σικέ διαγωνισμούς με ερωτήσεις για παιδιά δημοτικού και με χιλιάδες θέσεις προσλήψεων ανοικτές .
Τα είδαμε - τα ζήσαμε.
Και για αυτό οι με διαγωνισμό προσληφθέντες το 83 βρέθηκαν σε διαθεσιμότητα από τις νέες θέσεις .Γιατί το κράτος αναγνώρισε την ....αξιοκρατία που υπήρχε τότε.
Εσύ βέβαια γεννήθηκες κρατώντας τρένο για αυτό και δεν παρακολούθησες ποτέ τα τρένα να περνούν.Πιθανόν να είσαι ένας απο τους χιλιάδες σιδηροδρομικούς δεύτερης ή τρίτης γενιάς που είχαν αποκτήσει δικαίωμα στην εργασία στον σιδηρόδρομο.
Πιθανόν να είσαι ένας απο αυτούς που δουλεύανε 365 μέρες το χρόνο κλείνοντας την πόρτα των προσλήψεων σε χιλιάδες ανέργους , φυσικά για να κονομάς και μόνο .
Η αλητεία και η εμπάθεια έχουν ένα όριο που ξεπερνάς συνεχώς.
Μαζέψου και όπως λένε οι σοφότεροι , να ήξερες που έβαζες την υπογραφή σου όταν έφευγες οικειοθελώς με τον 3891.
enjoy
Δε μου λες ρε παντογνώστη και φωστήρα, αλητεία δεν είναι να βγαίνει ένας νόμος που "ξεσηκώνει" τον κόσμο να φύγει και μετά στην κάνουν γυριστή και σου λένε διαθεσιμότητα; Αν αυτό δεν είναι αλητεία, τότε ποιο είναι; Να σου γνωρίσω, διότι δεν το γνωρίζεις βέβαια, ότι ο εντολοδόχος των εργολάβων (ΑΚΤΩΡ, ΤΕΡΝΑ κλπ.) πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ, είχε στείλει και e-mail στους εργαζομένους της ΕΡΓΟΣΕ και τους καλούσε - εκτός διαδικασίας- να επιλέξουν σε ποια Υπηρεσία και σε ποιο Νομό θέλανε να μεταφερθούν. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν το πνεύμα σου, σαφώς και όσοι υπέγραψαν οικειοθελείς μεταφορές θέλανε να φύγουν με "τα χίλια" από τον όμιλο ΟΣΕ (ο καθένας για τους λόγους του) , αλλά εσύ δηλαδή και η Τρικομματική σου κυβέρνηση, τι κάνετε δηλαδή, επιχαίρετε που βγαίνουν σε διαθεσιμότητα και τους τιμωρείτε που έφυγαν από τον όμιλο ΟΣΕ. Στο ίδιο λοιπόν πνεύμα χαιρεκακίας που επιδεικνύεις, να σε καλωσορίσω λοιπόν εκ μέρους όλων των μεταφερμένων και "διαθεσίμων" πρώην υπαλλήλων του ομίλου ΟΣΕ, στο Ενιαίο Μισθολόγιο είτε είσαι σε τραίνο, είτε σε αμαξοστάσιο, είτε στο εργοτάξιο. Πως σου φαίνεται τώρα; Τσούζει. Γι' αυτό λοιπόν, βούτα τη γλώσσα σου στο κεφάλι πριν σκεφτείς και γράψεις ή μιλήσεις και να θυμάσαι ένα πράγμα: ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟ!
ΔιαγραφήΠροφανως, καποιοι θελουν να παιζουν ζαρια στην πλατη συναδελφων. Οι ευθυνες για την κοροιδια εχουν ονοματεπωνυμο. Απαντες πρεπει να γνωριζουμε ποιος μας χτυπαει στην πλατη φιλικα και ποιος μας καρφωνει μαχαιρι. Δυστυχως οι συναδελφοι τις μαχαιριες τις εξελαβαν σαν χτυπηματα φιλικα στην πλατη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος ανωνυμο 8.56
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι φιλε γιατι συναδερφος δεν ησουν ποτε. Δεν ξενυχτησαμε ποτε μαζι σε εμπορικα τρενα (ναι υπαρχουν και τετοια) κανοντας μανουβρες ωρες ατελειωτες, δεν καναμε πρωτοχρονιες, Πασχα Χριστουγεννα στο τρενο μαζι σου.
Προσωπικα δεν εφυγα 'οικιοθελως' οπως χωρις μυαλο γραφεις, αλλα κι αυτοι που εφυγαν αναγκαστηκαν απο τις διαταξεις του νομου.
Ο διαγωνισμος που συμμετειχαμε ηταν αξιοκρατικοτατος με 1 στους 24 επιτυχοντες κι ειμαι υπερηφανος γι αυτο, οσο θα ντρεπομουν αν μ' επαιρνε ο βερελης η ο λιαπης απ' το χερακι να δουλεψω στο κρηπιδωμα και να παιρνω μεροκαματο οπως προφανως κι συ γι αυτο και το τοσο μενος στα γραφομενα σου.
Δεν ειμαι απογονος σιδ/κου, αλλα αισθανομαι περισσοτερο σιδ/κος απο σενα που πληρωνεσαι σωρηδον τις αναπαυσεις σου για να μη φαινονται οι ελλειψεις στον κλαδο.
Οσο για την ηλιθιοτητα της ανωνυμιας μαλλον σε εκφραζει μιας και υπογραφεις σαν 'ανωνυμος'
Καληνυχτα και καλη τυχη....
1 στους 24 στον ΟΣΕ , 2 στους 10 στην ΔΕΗ , 3 στους 5 στον ΟΤΕ , όλοι στα Υπουργεία κ τους Δήμους .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάμε για χιλιάδες προσλήψεις σε διαγωνισμούς με γελοία θέματα.
Όλοι δίνανε συμμετοχή σε όλους και ΟΛΟΙ διορίζονταν ή μήπως δεν ήταν έτσι .
Το τραγικό με σένα είναι ότι ξεφτίλισες την έννοια συνάδελφος.Σήμερα το παραδέχτηκες και ο ίδιος.
Αυτά που γράφεις να τα πεις στους συναδέλφους σου που πηγαίνατε εμπορικά μαζί και Πάσχα και Πρωτοχρονιές και δουλεύουν απο τότε που έφυγες το διπλάσιο πέρνοντας τα μισά .
Τόσο σε αγαπούσαν .Και σύ φυσικά , γνήσιο τέκνο της εποχής του 80 , τα ίδια θα έκάνες αν έμενες.
Ελπίζω να μην είσαι και σε αυτούς που πέρναν κάθε μέρα τηλέφωνο στο Τυπογραφείο να ρωτήσουν αν έχει βγει το ΦΕΚ της λύτρωσης.
Απλά λυπάμαι για σένα , δεν νιώθω κανένα μίσος και αυτή είναι η βασική διαφορά μας.
Ολο λάθος συμπεράσματα βγάζεις. Δε νοιώθω κανένα μίσος για συναδέρφους που αφήσαμε πίσω γιατί περάσαμε πολλά και περσσότερες ώρες παρά με τις οικογένειες μας. Συναισθήματα που εσύ δε θα νοιώσεις ποτέ γιατί όπως τρύπωσες 'αξιοκρατικά', έτσι θα βρεις και κάποια τρύπα να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελειώνοντας θα σε συμβούλευα μια κι ειμαι της δεκαετίας του 80 , να λυπάσαι μόνο τον εαυτό σου ο οποίος είναι για λύπηση μια και προαστιακάριος ήσουν και τέτοιος θα μείνεις.
ΥΣ. Δεν θα απαντήσω σε άλλη ανάρτησή σου και σε 2 μέρες θα σβήσω τις δικές μου γιατί δεν είχα σκοπό ξεκινώντας να αντιπαρατεθώ σε τέτοιο ύφος ,αλλα ήσουν προκλητικότατος.
@thiswayplese
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις επανειλημμένα προκαλέσει με γραφόμενα σου.
Αν οι απαντήσεις τσούζουν , ξύδι.
Η μόνη ατυχία σου είναι ότι δεν έχεις πέσει μέσα σε αυτό που νομίζεις ότι είμαι .
Παρόλα αυτά συνεχίζεις να βγάζεις εμπάθεια για μέρος του προσωπικού.
@Πρώην υπάλληλε - συνάδελφε
Αν δεν κάνω λάθος ήθελες να φύγεις με τα χίλια γιατί ο 3891 διατηρούσε τις απολαβές σου στον νέο φορέα .Γραφειάκι και 1500 ήταν το μότο την εποχή εκείνη και οι υπόλοιποι απολύονται.
Μετά ήρθε ο Ραγκούσης και σε έστειλε στο μισθολόγιο.
Και τώρα ο Σαμαράς σε στέλνει σε διαθεσιμότητα.
Ακόμα όμως δεν έχεις καταλάβει ποιος σε στέλνει και τα βάζεις με αυτούς που έχουν τα ίδια συμφέροντα με σένα , πέφτοντας στην παγίδα του άλλου καλόπαιδου .
Είσαι λοιπόν άξιος της μοίρας σου , όπως και εμείς που θα υποστούμε το μισθολόγιο.
@Ανώνυμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι σε βρίσκω βιαστικό. Πριν κάνουμε - όσοι κάναμε - οικειοθελείς αιτήσεις μεταφοράς, είχε βγει ο Ν.3899/2010 του Σαχινίδη, που ανέτρεπε τη διατήρηση της προσωπικής διαφοράς και συνεπώς γνωρίζαμε ότι η προσωπική διαφορά δεν θα μας ακολουθούσε. Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν καταλαβαίνω το μένος πρώην συναδέλφων όπως εσύ, που επέλεξαν να παραμείνουν στον όμιλο ΟΣΕ απέναντι σε αυτούς που προτίμησαν να αποχωρήσουν αξιοπρεπώς. Τόσο πορωμένοι είστε,που δεν καταλαβαίνετε ότι με το να φύγουμε εμείς, εσείς πήρατε μία βαθιά ανάσα; Και κάτι ακόμα: αν "στραβώσει" η δουλειά και κριθεί ότι οι μεταφορές έγιναν παράτυπα (αφού η διαθεσιμότητα θα βγάλει πολλούς σκελετούς από την ντουλάπα) σκέφτεσαι να μας ξαναδείς μπροστά σου, αλλά αυτή τη φορά να προκύψει το πλεονάζον προσωπικό με διαδικασίες αξιολόγησης; Γι' αυτό κράτα μικρό καλάθι και στο ξαναλέω μη λες μεγάλες κουβέντες. Είμαι σε θέση να γνωρίζω και πάρε στα σοβαρά αυτό που σου λέω, ότι η διαδικασία μεταφορών του Ν.3891 ΝΟΜΙΚΑ ήταν τελείως παράτυπη και εάν τελικά κάποιος που θίγεται με διαθεσιμότητες, απολύσεις κλπ. το κυνηγήσει ΝΟΜΙΚΆ θα υπάρξουν τρελές εκπλήξεις στον όμιλο ΟΣΕ. Το ίδιο βέβαια εύχομαι να πράξετε και εσείς οι παραμένοντες στον όμιλο ΟΣΕ, διότι ορισμένοι κλάδοι όπως μηχανοδηγοί, προσωπικό κίνησης κλπ. είναι απαράδεκτο να ενταχθούν στο Ενιαίο Μισθολόγιο. Καλό Αγώνα και σε διαβεβαιώνω ότι σαφώς και γνωρίζω ποιος και ποιες πολιτικές μου έχουν υποβαθμίσει τη ζωή. Σε άλλους να τα λες...
Οι αιτήσεις γίνανε με τον 3891/2010 που προέβλεπε την διατήρηση των τακτικών απολαβών και αργότερα με παράγραφο του 3899 άλλαξε ο Νόμος.Τον καιρό που γινόντουσαν οι αιτήσεις υπήρχε οργασμός ευφορίας σε μέρος του προσωπικού , ανεξήγητος πραγματικά .Κλάδοι ολόκληροι με προσφορά (κίνηση) αποδεκατίστηκαν εν μια νυκτί με οικειοθελείς αιτήσεις.Και όσοι μείναμε απορούσαμε με αυτά που λέγαν οι αιτούντες τότε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε
ΔΕΝ τα έχω με κανέναν απο τους συναδέλφους που έφυγαν πίστεψε με.
Τα έχω με όσους εύκολα πουλάνε πνεύμα και έρχονται εδώ και λοιδορούν ενοχοποιώντας προσωπικό και βγάζοντας εμπάθεια , ξεχνώντας να κάνουν ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ πρώτα.
Αυτοκριτική πρώτα και μετά κριτική .
Αυτή είναι η όλη ουσία της τοποθέτησης μου.
Αναφορικά με τη μη διευθέτηση του θέματος των 14,είναι απαράδεκτη η κωλλυσιέργεια της Διοίκησης,δείχνει ακριβώς τη νοοτροπία των διοικούντων,τους ρυθμούς λειτουργίας,αν δεν υφίσταται άλλος λόγος, για το τράβηγμα σε βάθος χρόνου, της μη αλλαγής της ειδικότητάς τους. Τώρα για το άλλο θέμα που αφορά στο ποιοί και πως μπήκαν στον Ο.Σ.Ε. το 1982 και το 1984,η προσέγγιση του ανώνυμου είναι επιεικώς απαράδεκτη.Απλά θα έπρεπε να σκεφτεί ο σχολιαστής ότι είχαν όλοι την ευκαιρία να συμμετέχουν, έστω και στη παρωδία αυτή των ερωτήσεων και όχι να επιλέγονται από τον συντοπίτη τους πολιτικό, με ποιά κριτήρια άραγε;Για το πως φύγαμε λοιπόν.Θα έπρεπε να χωρίσει τους συναδέλφους σε κατηγορίες.Υπήρξαν κάποιοι που σκέφτηκαν να φύγουν για να σωθούν,άλλοι για ένα καλύτερο μέλλον,η μεγάλη όμως πλειοψηφία Α Ν Α Γ Κ Α Σ Τ Η Κ Ε να υποβάλλει την αίτηση για την καταδίκη της,αφού είχε στοχοποιοιθεί σαν παλαιότερος και άρα ακριβότερος από τον 3891/10,του οποίου η συταγματικότητα προδήλως είναι έωλη.Πολλοί δε από εσάς που παραμείνατε δηλώνατε ότι θα είστε απο τους πρώτους που θα υποβάλλατε αίτηση,για να παρασύρετε όσους πιο πολλούς γινόταν και σαν τα ποντικια που τελευταία εγκαταλείπουν το πλοίο τραβιόσασταν πίσω και κάνατε χάζι εμάς που πέφταμε στη θάλασσα και λέγατε,ακόμα ηχούν στα αυτιά μας οι φωνές κάποιων που έλεγαν -άντε να φύγετε για να σωθούμε!!!Για την προσωπική διαφορά που ο ένας νομοθέτης είδε δίκαιο να μας καταβάλλεται και ο άλλος το είδε υπερβολή,έχεις να σχολιάσεις ότι δεν έπρεπε να την πληρωνόμαστε.Γιατί τόση εμπάθεια;Δεν είχαμε σχεδιάσει τη ζωή μας με αυτά τα δεδομένα; Και έρχεσαι σήμερα ανώνυμε συνάδελφε να γίνεσαι τιμητής και να μιλάς για ηθική; Για να εμπλουτίσεις την άποψη που έχεις διαμορφώσει σε παραπέμπω στη γνωμάτευση που εκπόνησε ο συταγματολόγος ΣΩΤΗΡΕΛΛΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να τελειώνει μια και καλή το παραμύθι των προαστιακών και των άλλων σιδηροδρομικών έχω να δηλώσω,ότι καμμιά σχέση δεν έχουν οι συνθήκες εργασίας στο προαστιακό με τις συνθήκες του άλλου δικτύου.Ούτε τα ωράρια ούτε τα ξενύχτια ούτε οι κλιματολογικές διαφορές ούτε οι υψομετρικές διανύσεις ούτε οι κοινωνικοοικογενειακές συνθήκες ούτε οι κίνδυνοι ούτε η επικυνδυνότητα μπορούν να συγκριθούν.Προς επίρρωση όλων αυτών σε παραπέμπω να μετρήσεις πόσοι από τους δικούς σου που μπήκατε με όποιον τρόπο για τον προαστιακό συνεχίζουν ακόμα σήμερα να υπηρετούν στη πρώτη γραμμή;Υ.Γ.Και βέβαια είναι προς τιμή αυτών των συναδέλφων σας που παραμένουν στη πρώτη γραμμή.
ΑπάντησηΔιαγραφή"παρωδία αυτή των ερωτήσεων" ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μπαλάκι που αναπηδούσε στα 3/4 του προηγουμένου ύψους; Που το έλυσαν λάθος ακόμα κι απόφοιτοι ΤΕΙ; Τους Νομούς που συνορεύει ό Ν. Ημαθίας (ή ΚΟζάνης ή κάτι τέτοιο); Το που βρίσκεται το Άργος Ορεστικό που οι μισοί έγραψαν Αργολίδα και οι υπόλοιποι Έβρο; Οι 4 χρόνοι του δηζελοκινητήρα; Η σύγκριση των μεταφορικών μέσων σε 20 σειρές; Δεν ξέρω εσείς τι νομίζετε, αλλά τα θέματα δεν ήταν παρωδία και τότε μπήκαν στον ΟΣΕ πολλά παιδιά χωρίς μέσον. Υπήρξε αύξηση των ψήφων και της ΔΑΚΕ (τότε αντιπολίτευση) και της ΔΕΣΚ, που δεν φαντάζομαι ότι είχε συμμετοχή στο παιχνίδι. Αν κάποιοι "διόρθωναν" μετά τις λάθος απαντήσεις μερικών, πιθανώς κυβερνητικών, αυτό δεν αφορούσε το σύνολο. Από τότε έχει να δει αύξηση ψήφων η ΔΕΣΚ...
Μάλλον χάσατε την μπάλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε μια ανάρτηση που θα έπρεπε να έχει μόνο σχόλια υποστήριξης για το πρόβλημα των συναδέλφων , θυμηθήκατε όλοι , άμεσα και έμμεσα να βγάλετε την εμπάθεια σας για τους εργαζόμενους του Προαστιακού.
Λυπάμαι και μόνο αυτό.
Πότε είπα εγώ ότι δεν πρέπει να καταβάλεται η προσωπική διαφορά .Είπα αυτό που έζησα , το κλίμα της ευφορίας που υπήρχε για το 1500αρι στο γραφείο και τους μαλάκες που μένανε πίσω κ που θα έπερνε σβάρνα η ιδιωτικοποίηση.
Για πηγαίνετε και διαβάστε τι γράφατε τότε καμάρια μου στο blog των μεταταχθέντων.
Όσον αφορά τις προσλήψεις τα είπε και ο savour .
Προσλήφθηκαν τότε ΧΙΛΙΑΔΕΣ.
Υπουργεία , ΔΕΚΟ , Δήμοι , παντού προσλήψεις.
Όλοι μέσα , δίνανε σε όλους τους διαγωνισμούς κ όπου καθόταν .
Τώρα αν ορισμένοι υποκριτές θυμήθηκαν τις προσλήψεις του Βερελή και του Λιάπη για να λοιδορήσουν και να μιλήσουν για αναξιοκρατία , ε τότε μάλλον ζούσαν σε άλλη χώρα.
Ίσως όμως να ήταν και αυτοί στην ουρά για να βολέψουν κανένα , να μην τα κατάφεραν και σήμερα να κλαίνε υποκριτικά.