Είναι γνωστό σε όλους ότι ένα απο τα μεγαλύτερα προβλήματα στον κλάδο της έλξης είναι ο Προγραμματισμός Εργασίας του προσωπικού, ιδιαίτερα στα κεντρικά μηχανοστάσια.
συμμορφωθεί άμεσα με την κείμενη νομοθεσία και να αποστέλλει ηλεκτρονικά το μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας του προσωπικού το αργότερο 8 μέρες πριν την 1η του επόμενου μηνός .
Η προσωπική ζωή των μηχανοδηγών θυσιάζεται στις λεγόμενες υπηρεσιακές ανάγκες , με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να μαθαίνουμε τι δουλεύουμε την επόμενη μέρα αργά το απόγευμα της προηγούμενης !
Μάλιστα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε πρόσφατα απαντήσει στην Ελληνική Βουλή για το θέμα , λέγοντας ότι η παραβίαση της νομιμότητας στον προγραμματισμό της εργασίας γίνεται με την σύμφωνη γνώμη των μηχανοδηγών .
Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι .
Αριστερά το εξαιρετικά επείγον υπηρεσιακό έγγραφο που καλεί (μεταξύ άλλων)την ΔΙΚΑΜ να
συμμορφωθεί άμεσα με την κείμενη νομοθεσία και να αποστέλλει ηλεκτρονικά το μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας του προσωπικού το αργότερο 8 μέρες πριν την 1η του επόμενου μηνός .
Για το θέμα έγινε ένας πραγματικός χαμός μέσα στην βδομάδα , αφού τα πρόστιμα είναι υψηλά ενώ υπάρχουν και διοικητικές και ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες .
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω και με το ΦΕΚ /2346 Β , οι μηχανοδηγοί θα πρέπει να γνωρίζουν πλέον το πρόγραμμα του ερχόμενου μηνός .
Είναι και μια ευκαιρία , τώρα που οι φωστήρες του συστήματος θέλουν να εφαρμόσουν και το ενιαίο μισθολόγιο να γίνουμε και εμείς υπάλληλοι και να δουλεύουμε με πρόγραμμα και σαν άνθρωποι .
Ουτ ή άλλος το ενιαίο είναι ένα κακό μισθολόγιο για όλους .
Θα παρακολουθούμε το θέμα με ενδιαφέρον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου