Με τέτοια έλλειψη προσωπικού και αυτήν την Υποδομή , πως θα γίνουν αυτά που περιγράφονται ;
Τέλος του μήνα προβλέπεται να ενεργοποιηθεί η συμφωνία Cosco, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Hewlett Packard, βάζοντας σε ρόλο διεθνούς διαμετακομιστή τον πολύπαθο σιδηρόδρομο της χώρας, που η κυβέρνηση σχεδιάζει να βάλει σε τροχιά ιδιωτικοποίησης μέχρι τον Ιούνιο.
Τέλος του μήνα προβλέπεται να ενεργοποιηθεί η συμφωνία Cosco, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Hewlett Packard, βάζοντας σε ρόλο διεθνούς διαμετακομιστή τον πολύπαθο σιδηρόδρομο της χώρας, που η κυβέρνηση σχεδιάζει να βάλει σε τροχιά ιδιωτικοποίησης μέχρι τον Ιούνιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε πρώτη φάση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αναλάβει την μετακίνηση δύο τρένων την εβδομάδα, η χωρητικότητα των οποίων θα είναι 40 κοντέινερ έκαστο. Υπολογίζεται ότι σε πλήρη λειτουργία και με βάση την υποδομή του σιδηροδρόμου τα τρένα μπορεί να φτάσουν ακόμη και τα 10 την ημέρα.
Η διαδρομή των εμπορευμάτων θα ξεκινάει από το λιμάνι του Πειραιά, θα κατευθύνεται μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης στο Ικόνιο και από εκεί στην Ειδομένη. Στη συνέχεια τα εμπορεύματα θα προωθούνται στα Σκόπια, στη Σερβία, στην Ουγγαρία, στην Αυστρία, με τελικό σταθμό την Τσεχία
www.protothema.gr
10 τρένα την ημέρα .
Αλήθεια ποιος δίνει αυτήν την πληροφόρηση στα ΜΜΕ ;;
Με ποια υποδομή , με ποια φωτοσήματα , με ποια τηλεδιοίκηση , με ποιο τροχαίου υλικό , με πόσους μηχανοδηγούς ;;;
Αλήθεια ποιος τα λέει αυτά στα παπαγαλάκια ;
Μήπως καλιεργούν το κλίμα για να βγάλουν ανεπαρκή μετά την Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;;;
Μήπως ;
Είναι ξεκάθαρη και γνωστή η συνταγή αυτή και εκφράζει τις νεοφιλελεύθερες αντιλήψεις για την εκποίηση της Δημόσιας περιουσίας.Πρώτα καθιστούν το μαγαζί γωνία,στη περίπτωση μας με τη συμφωνία ΗΡ-COSCO-ΤΡΑΙΝΟΣΕ,κατόπιν την απαξιώνουν,ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο ζητούμενο έργο,εξ αιτίας έλλειψης συντηρημένων υποδομών,χωρητικότητας γραμμής,λόγω μη ύπαρξης τηλεδιοίκησης,σηματοδότησης,έλλειψης Δ/Η,Η/Α,προσωπικού έλξης κίνησης σταθμαρχών κλειδούχων.Αλήθεια ποιοί είναι οι υπεύθηνοι αυτής της ανεπάρκειας και ποιές οι αιτίες ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν μπουν 2 τραίνα την εβδομάδα, που αυτό συζητιέται για αρχή, πρέπει να καταργηθούν τα 500-501 και 2 ζεύγη ημερήσιων IC Αθήνας-Θςσσαλονίκης, κάθε ημέρα που θα κυκλοφορούν τα Cosco-τραινα. Ο λόγος είναι η ανεπάρκεια της υποδομής και η έλλειψη προσωπικού. Αυτά εξετάστηκαν ήδη και η πρώτη προσέγγιση, αυτά βγάζει. Αν υπάρξουν περισσότερα Cosco-τραινα, με την υπάρχουσα κατάσταση στην υποδομή, κάθε επιβατικό τραίνο πρέπει να καταργηθεί. Εξετάζεται σοβαρά το σενάριο της μεταφοράς μέσω Ιταλίας ή/και Τουρκίας, λόγω της ανεπάρκειας ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή