Σαν σήμερα , 7 χρόνια πριν 2 συναδέλφοι μας μηχανοδηγοί απο το ΜΑΙ χάνουν την ζωή τους , εν ώρα υπηρεσίας.
Ο ένας επιτόπου , ο άλλος μερικά χρόνια μετά και αφού ταλαιπωρήθηκε επί σειρά ετών μπαινοβγαίνοντας σε νοσοκομεία.
Αιτία ; Η μη ολοκλήρωση των έργων Υποδομής - Σηματοδότησης - Τηλεδιοίκησης. Τι έγραψε τότε ο Τύπος >
Το δυστύχημα σημειώθηκε όταν
η επιβατική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη συγκρούστηκε με σταθμευμένη εμπορική αμαξοστοιχία λόγω παράληψης του κλειδούχου να αλλάξει την κατεύθυνση των γραμμών.
Από τη σύγκρουση σκοτώθηκε ο ένας εκ των δύο μηχανοδηγών της επιβατικής αμαξοστοιχίας, Κωνσταντίνος Φαντόπουλος, 46 ετών και τραυματίστηκε σοβαρά ο δεύτερος, Παύλος Μπόζιος, 49 ετών, ο οποίος νοσηλεύεται στο ΚΑΤ. Από τους 138 επιβάτες, τραυματίστηκαν ελαφρά 13, από τους οποίους οι 7 νοσηλεύονται ακόμα στον Ευαγγελισμό.
Ερωτήματα για τη σήμανση
Ο γενικός διευθυντής επιβατών του ΟΣΕ Γρηγόρης Φροσύνης υπενθύμισε μέσω του ΣΚΑΪ ότι οι αλλαγές διεύθυνσης των κλειδιών σε όλο το δίκτυο του ΟΣΕ γίνονται με χειροκίνητο τρόπο, ενώ σύμφωνα με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, που έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό της φωτοσήμανσης και της σηματοδότησης του δικτύου, η σύμβαση έχει υπογραφεί από το 1996 αλλά καθυστερεί η παράδοση του έργου. Παράλληλα τονίζει ότι σε πολλά σημεία του δικτύου στην Αττική έπρεπε να γίνουν ανακαινίσεις στις γραμμές.
Όπως έχουμε γράψει
Σήμερα τον Μάρτη του 2013 η φωτοσήμανση βρίσκεται σε χειρότερο σημείο. Έχει τεθεί εκτός σε όλο το τμήμα Πειραιάς - Τιθορέα .
Όσο εμείς συνεχίζουμε και πάμε τα τραίνα όπως τα πάμε μέχρι σήμερα, αυτοί θα συνεχίσουν να λειτουργούν όπως λειτουργούν.Εμείς ,πράγμα που πολύ απεύχομαι,θα θρηνούμε κάποιον κάτω από αυτές τις συνθήκες κυκλοφορίας και αυτοί το μόνο που θα κάνουν είναι επιτροπές πορισμάτων για να βρουν τι έφταιξε.Και όπως λέει και μια παροιμία θα φταίει το γαϊδούρι και θα χτυπούν το σαμάρι.
ΑπάντησηΔιαγραφή