Λήγει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων για τις εσωτερικές μετατάξεις.
Είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι οι περισσότερες αιτήσεις έχουν γίνει για τον κλάδο των εμπορευμάτων (προβλέπονταν 20 θέσεις ) υπερκαλύπτοντας στο διπλάσιο τον αριθμό των θέσεων , ενώ δεν ξεπερνούν τις 20 οι αιτήσεις για τον κλάδο έλξης ! Ίδια εικόνα κ για την κίνηση και τους οδηγούς λεωφορείων.
Βέβαια όλο αυτό έχει μια εξήγηση.
Γιατί να έρθει κάποιος στην εξωτερική υπηρεσία , όταν γνωρίζει ότι θα πέρνει τα ίδια στην εσωτερική με σαφώς καλύτερες συνθήκες εργασίας ;
Το μεγάλο θέμα είναι πως θα γίνει η αξιολόγηση....;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ, ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΘΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΡΑΝΤΣΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΞΗΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΖΗΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΧΝΣΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΕΝΤΗΣ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΡΗΜΩΣΟΥΝ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ.ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΛΟΙ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ.Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΑΥΤΑ , ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ? Η' ΜΗΠΩΣ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΚΟΜΠΟΣ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ ( ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΞΠΡΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΘΑ ΤΑ ΤΑΧΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς ένα σημαντικό κομμάτι εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αφεθεί βορά στους κάθε είδους εκβιασμούς, εκφοβισμούς, απειλές από οποιονδήποτε "συνδικαλοπαράγοντα" και μη, που προσπαθεί να "τραβήξει" κόσμο στο δικό του κομμάτι. Κρίμα ειλικρινά, τέτοιες συμπεριφορές δεν περιποιούν τιμή για κανέναν...
ΑπάντησηΔιαγραφή