Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Προβλήματα κ στην Πάτρα με το κύκλωμα εργασίας - Ασφυκτιά το ΜΑΙ

Εκρηκτική είναι η κατάσταση και στο μηχανοστάσιο της Πάτρας με το κύκλωμα εργασίας , αφού όπως μας αναφέρουν συνάδελφοι δεν τηρείται καμία σειρά , με αποτέλεσμα κάποιοι να εργάζονται συνεχώς στην Πάτρα και η πλειοψηφία να μετακινείται καθημερινά στο Κιάτο . Και αυτό με την κάλυψη των προϊσταμένων που δείχνουν να αδιαφορούν για τις επιπτώσεις τόσο στην τσέπη ( απ τις συνεχείς μετακινήσεις ) όσο και στην προσωπική ζωή των συναδέλφων.

Η εκπόνηση του κυκλώματος του μηχανοστασίου της Πάτρας είχε στόχο να κατανείμει ισότιμα τις υπηρεσίες και με τρόπο έξυπνο και λειτουργικό για όλους (εταιρεία - μηχανοδηγούς ) να αποφεύγει το προσωπικό τις καθημερινές μετακινήσεις. Κ το κύκλωμα αυτό το προσφέρει .

Δυστυχώς ο μικροπαραγοντισμός και η λογική του κολλητού επικρατούν ακόμη (με την ευθύνη να βαραίνει καίρια τον ΔΙΚΑΜ  που αδιαφορεί επιδεικτικά ), έχοντας δημιουργήσει ένα κλίμα εκρηκτικό εξαιτίας της καταφανούς ανισότητας .

Ήδη σήμερα 3 μηχανοδηγοί με αίτηση τους στην Υπηρεσία ζητούν τα αυτονόητα ενώ πληροφορούμαστε ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι .

Εν έτει 2013 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να καταλάβει ότι όλα αυτά είναι απαράδεκτα και δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στους μηχανοδηγούς.

Την ίδια ώρα το ΜΑΙ ασφυκτιά κυριολεκτικά , αφού δεν δίνεται σχεδόν καμία ανάπαυση στους μηχανοδηγούς , με μέρος του προσωπικού να καλείται να δουλεύει συνεχή 10ωρα ενώ μέρος απο τις  εφεδρείες έχει καταργηθεί !

Οι διπλές Χαλκίδες καθημερινά αποτελούν δοκιμασία για τους συναδέλφους  , που βλέπουν για άλλη μια φορά το χιλιοπαιγμένο έργο της ανισοκατανομής έργου να παίζεται μέσα στο κατακαλόκαιρο .

Υπεύθυνος ; 

Μα φυσικά κανείς . Όλοι κρύβονται .

Και όλα αυτά φυσικά σε βάρος της ασφάλειας της κυκλοφορίας .

Η κατάσταση είναι ίδια και σε άλλα μηχανοστάσια που κυριολεκτικά ασφυκτιούν απο την έλλειψη προσωπικού .

1 σχόλιο:

  1. 120 Μηχανοδηγούς έστειλε ο Ρέππας και ο Τσιόκας στα Νοσοκομεία και τους Δήμους, μετά την ακριβοπληρωμένη "μελέτη" της διαβόητης Πράϊς. Γιατί ποτέ κανείς δεν στράφηκε εναντίον τους για απιστία; Ο Τσιόκας δεν έχει ασυλία, ούτε ο Ρέππας στην πρώτη περίοδο της Βουλής. Αλλά ποιός θα τους μηνύσει; Ο Πρόεδρος της ΠΟΣ (ΠΑΣΚΕ) ή τα τσιράκια του γνωστού θεσιθήρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή