Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Ευτυχώς ο μηχανοδηγός .....Να μας απαντήσει ο κ. Ρετσινάς

Ευτυχώς ο μηχανοδηγός είχε εξαιρετικά αντανακλαστικά και ενεργοποίησε το συναγερμό αμέσως, αποφεύγοντας έτσι τη σύγκρουση με τρένο  που ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση και το οποίο ήταν υπόθεση δευτερολέπτων να πέσει πάνω στα βαγόνια που εκτροχιάζονταν. Δεν πρόκειται συνεπώς για ανθρώπινο λάθος», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών Φρεντερίκ Κιβιλιέ στο RTL διευκρινίζοντας  πως το σιδηροδρομικό δυστύχημα δεν οφείλεται «σε ανθρώπινο λάθος».

Δυστυχώς στην Ελλάδα των Κυβερνήσεων των μνημονίων ο μηχανοδηγός
έχει γίνει πειραματόζωο ακραίων πολιτικών και σήμερα ορισμένοι συνάδελφοι μας , ακόμα φυλάνε μουσεία.....

Και οι Διευθυντές που έχουν την ευθύνη για τον κλάδο έλξης και πρωτοστάτησαν στο έγκλημα  των μετατάξεων ,  κυνηγάνε τους μηχανοδηγούς που διαφώνησαν μαζί τους για αυτές τις αποφάσεις  με απολογίες της ντροπής .



Προς το παρόν ρωτάμε τον κ. Ρετσινά .



Αν ο μηχανοδηγός στην Γαλλία δούλευε 10 κ 15  μέρες σερί όπως συμβαίνει στην Διεύθυνση σας , θα είχε τα ίδια αντανακλαστικά ;

Αν δούλευε κάθε μέρα 10ωρα , θα είχε τα ίδια αντανακλαστικά ;

Αν δεν ήξερε τι θα δουλεύει την επόμενη μέρα και τον ζάλιζαν απο το σπίτι του για να προγραμματίσει την οικογενειακή του ζωή , θα είχε τα ίδια αντανακλαστικά ; 

Αν ήταν στα χειριστήρια πάνω απο 5 ώρες και 30 λεπτά χωρίς κανένα σύστημα ασφαλείας να τον προστατεύει , όπως πρότειναν γραπτώς πρόσφατα  υφιστάμενοι σας , μηχανοστασιάρχες -προδότες του ίδιου τους του κλάδου και   επικίνδυνοι για την ασφάλεια κυκλοφορίας  ,  θα είχε τα ίδια αντανακλαστικά ;


Απαντήστε μας κ. Ρετσινά . Τι κάνατε για όλα αυτά ;


Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να απαντήσετε .

Τουλάχιστο να εξηγήσετε αυτά που 3 χρόνια πετύχατε.....



1 σχόλιο:

  1. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΦΟΡΜΗ ΚΟΙΤΑΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΗΧ/ΓΟ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΡΑΔΗΜΑ , Ο ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΠΟΥ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΓΕΛΗ , ΑΠΕΦΥΓΑΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ,ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΕΚΡΟΥΣ ,ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ.ΑΜΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΟΙΤΑΞΑΝΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝΕ , ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΑΔΙ ΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝΕ ΣΤΟ ΠΑΣΑΓΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΜΙΑ.ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ,ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΕΠΑΝΟΦΟΡΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή