Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Και η ΕΕΣΤΥ προς πώληση

Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προς ιδιωτικοποίηση οδεύει και η πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ. Έτσι, εντός Αυγούστου πρόκειται να αποσχιστεί πλήρως από τον ΟΣΕ η «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. (ΕΕΣΣΤΥ)», ώστε να «τρέξει» η αποκρατικοποίησή της, παράλληλα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (16 Σεπτεμβρίου η κατάθεση ενδιαφέροντος).

Όπως με την σιδηροδρομική εταιρεία που «προικίστηκε» με το συμβόλαιο των 50 εκατ. ετησίως για τις άγονες γραμμές, ώστε να καταστεί ελκυστικότερη προς τους υποψήφιους επενδυτές, ανάλογη «συνταγή» ακολουθεί το υπουργείο Μεταφορών για την τεχνική βάση.
Η εταιρεία (διευθύνων σύμβουλος Στέφανος Αγιάσογλου) πρόκειται να υπογράψει, πιθανότατα 10ετές συμβόλαιο για τη συντήρηση και τεχνική υποστήριξη των βαγονιών που χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Σήμερα, το κόστος συντήρησης των βαγονιών ανέρχεται μεταξύ 19-23 εκατ. ετησίως, όπερ και σημαίνει ότι ο ιδιώτης αγοραστής θα έχει «εγγυημένα έσοδα» τουλάχιστον 20 εκατ.   
Στόχος η σύναψη συμβολαίων με σιδηροδρομικές εταιρείες των Βαλκανίων
Απώτερος στόχος της ΕΕΣΣΤΥ είναι η σύναψη συμβολαίων και με σιδηροδρομικές εταιρείες γειτονικών χωρών, όπως Σερβία και Βουλγαρία. Γι΄ αυτό το λόγο, η εταιρεία πρόκειται να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις που διαθέτει στη Βόρεια Ελλάδα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου Μεταφορών, ο ιδιώτης που θα εξαγοράσει την εταιρεία χρειάζεται να επενδύσει τουλάχιστον 50 εκατ. ευρώ σε υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό.
Αξίζει να αναφερθεί ότι χρόνιοι προμηθευτές του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως η γαλλική Alstom και η γερμανική Siemens έχουν επιδείξει πρώιμο ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ. Ενδιαφέρον έχουν επιδείξει και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD), οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι θα διεκδικήσουν και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με ρωσικά μέσα ενημέρωσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτιμάται στα 30 εκατ. και η τεχνική βάση στα 10 εκατ.  
Η εταιρεία, όπως ορίζει το καταστατικό της, έχει τη δυνατότητα να παρέχει σε τρίτους υπηρεσίες συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής του τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού και άλλων μέσων σταθερής τροχιάς, ενώ θα εκμισθώνει και τροχαίο υλικό. Η «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού» έλαβε ΦΕΚ ως ανώνυμη εταιρεία αρχές Μαρτίου, με μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατ. ευρώ και διάρκεια ζωής 99 έτη.
Φώτης Φωτεινός

2 σχόλια:

  1. Κουβαρντάδες οι ιδιώτες (ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ) που ενδιαφέρονται για τις εταιρείες του ΟΣΕ.
    30 εκ. για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 10 εκ. για ΕΕΣΣΤΥ.
    Κοψτέ κάτι σας κλέβουμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 10 εκ. η ΕΕΣΤΥ Μονο το SAFOP κανει 2 εκ.
    ΒΑΛΤΕ ΚΑΤΙ ΧΟΥΒΑΡΝΤΑΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή