Απο τον Γενιδούνια Κώστα - Αντιπρόεδρο της ΠΕΠΕ .
Με την προσφυγή στο ΣΕΠΕ τον Ιούλη του 2013 αλλά και τις πολλαπλές αναρτήσεις απο το στέκι της έλξης είχαμε αναφερθεί στις παρανομίες της ΔΙΚΑΜ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Επειδή η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ , απέρριπτε την προσφυγή στο ΣΕΠΕ στις τελευταίες 3 συνεδριάσεις , απευθυνθήκαμε σε δικηγόρο για να ανακαλύψουμε όλες τις πτυχές που κρύβει η εργατική Νομοθεσία .
Το θέμα με την προσαύξηση του 30 ή 50 % είναι στην ατζέντα μας και θα το αναδεικνύαμε στις 9 Σεπτέμβρη , οπότε και έχουμε ραντεβού ατομικά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Επιθεώρηση Εργασίας .
Δημοσιεύω αριστερά τον Νόμο 3846/2010 που στο άρθρο 8 προβλέπει όσα υποστηρίζουμε . Αναλυτικότερα γράφει ( κ σοφά γράφει ο Νομοθέτης ) ότι η εργασία, που παρέχεται την
έκτη ημέρα της εβδομάδος, κατά παράβαση του συστήματος πενθήμερης εργασίας, ανεξάρτητα από τις προβλεπόμενες κυρώσεις, αμείβεται με το καταβαλλόμενο ημερομίσθιο προσαυξημένο κατά 30%.
Δεν υπάγονται στη διάταξη αυτή οι απασχολούμενοι σε ξενοδοχειακές και επισιτιστικές επιχειρήσεις.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιφυλάσουμε και άλλες εκπλήξεις γιατί δεν έχει αντιληφθεί ακόμα ότι το βάλτε πλάτη έχει πεθάνει εδώ και καιρό .
Φυσικά αυτά μπορεί να προκαλούν έκπληξη σε πολλούς .
Ο Νόμος είναι το μεγαλύτερο όπλο του μηχανοδηγού σήμερα .
Καλά θα κάνουν όσοι αντιμετώπισαν την καταγγελία μας υστερόβουλα και με μικροψυχία να αναθεωρήσουν....
Πολλά ευχαριστώ και πάλι στον Συριόπουλο Θέμη που ασχολείται με όλα αυτά , εντατικά .....
Γενιδούνιας Κώστας - Αντιπρόεδρος ΠΕΠΕ .
Με την προσφυγή στο ΣΕΠΕ τον Ιούλη του 2013 αλλά και τις πολλαπλές αναρτήσεις απο το στέκι της έλξης είχαμε αναφερθεί στις παρανομίες της ΔΙΚΑΜ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Επειδή η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ , απέρριπτε την προσφυγή στο ΣΕΠΕ στις τελευταίες 3 συνεδριάσεις , απευθυνθήκαμε σε δικηγόρο για να ανακαλύψουμε όλες τις πτυχές που κρύβει η εργατική Νομοθεσία .
Το θέμα με την προσαύξηση του 30 ή 50 % είναι στην ατζέντα μας και θα το αναδεικνύαμε στις 9 Σεπτέμβρη , οπότε και έχουμε ραντεβού ατομικά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Επιθεώρηση Εργασίας .
Δημοσιεύω αριστερά τον Νόμο 3846/2010 που στο άρθρο 8 προβλέπει όσα υποστηρίζουμε . Αναλυτικότερα γράφει ( κ σοφά γράφει ο Νομοθέτης ) ότι η εργασία, που παρέχεται την
έκτη ημέρα της εβδομάδος, κατά παράβαση του συστήματος πενθήμερης εργασίας, ανεξάρτητα από τις προβλεπόμενες κυρώσεις, αμείβεται με το καταβαλλόμενο ημερομίσθιο προσαυξημένο κατά 30%.
Δεν υπάγονται στη διάταξη αυτή οι απασχολούμενοι σε ξενοδοχειακές και επισιτιστικές επιχειρήσεις.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιφυλάσουμε και άλλες εκπλήξεις γιατί δεν έχει αντιληφθεί ακόμα ότι το βάλτε πλάτη έχει πεθάνει εδώ και καιρό .
Φυσικά αυτά μπορεί να προκαλούν έκπληξη σε πολλούς .
Ο Νόμος είναι το μεγαλύτερο όπλο του μηχανοδηγού σήμερα .
Καλά θα κάνουν όσοι αντιμετώπισαν την καταγγελία μας υστερόβουλα και με μικροψυχία να αναθεωρήσουν....
Πολλά ευχαριστώ και πάλι στον Συριόπουλο Θέμη που ασχολείται με όλα αυτά , εντατικά .....
Γενιδούνιας Κώστας - Αντιπρόεδρος ΠΕΠΕ .
Ο νομος θα επρεπε να ειναι η αφετηρια κι οχι να διεκδικουμε τα αυτονοητα...το οπλο θα επρεπε να ειναι το σωματειο αλλα ετσι οπως το εχουν κανει τα τελευταια 50 χρονια θα εκπυρσοκροτησει στα μουτρα τους...ευτυχως που υπαρχουν και νεοι ανθρωποι που προσπαθουν να βγαλουν τους εργαζομενους απο αυτο το τελμα...
ΑπάντησηΔιαγραφή