Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Δεν επιβεβαιώνεται ότι ανήλικη οδήγησε τρένο

Eμείς το ξαναλέμε , θα μιλήσουμε τελευταίοι και θα έχουμε πολλά να πούμε.

Τη διενέργεια έρευνας για το περιστατικό που καταγγέλλεται πως συνέβη στην αμαξοστοιχία 2597, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, την Κυριακή 25 Αυγούστου 2013, πραγματοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά από ανώνυμη καταγγελία επιβάτη ότι μη εξουσιοδοτημένο άτομο βρισκόταν στην καμπίνα του μηχανοδηγού. 

Η εταιρία σημειώνει ωστόσο, ότι σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, δεν
επιβεβαιώνονται τα σενάρια που έχουν δημοσιευτεί στον ηλεκτρονικό Τύπο. Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, ο μηχανοδηγός όχι μόνο έβαλε την κόρη του στην καμπίνα, αλλά της έδωσε και το τιμόνι.

Στην ανακοίνωσή της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σημειώνει ότι έως αυτή την ώρα δεν υπάρχουν άλλες καταγγελίες, επώνυμες ή ανώνυμες, από τους επιβάτες της συγκεκριμένης αμαξοστοιχίας του προαστιακού.

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, ο μηχανοδηγός είχε την κόρη του μέσα στην καμπίνα γιατί δεν έχει κάποιον να την επιτηρεί όσο εκείνος εργάζεται, καθώς η σύζυγός του έχει φύγει από τη ζωή.

Όπως αναφέρει πάντως το δημοσίευμα της εφημερίδας Ελευθερία της Λάρισας, οι επιβάτες του τρένου είδαν μια κοπέλα να μπαίνει στο θάλαμο του μηχανοδηγού και αρχικά να κάθεται στη θέση του συνοδηγού. 

Λίγη ώρα, όμως, αργότερα και συγκεκριμένα μετά τον σιδηροδρομικό σταθμό της Ραψάνης διαπίστωσαν ότι η κοπέλα είχε μετακινηθεί στη θέση του οδηγού. 

Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες τους για τη συμπεριφορά του μηχανοδηγού η απάντηση του ελεγκτή της αμαξοστοιχίας ήταν: «Μα είναι πανεύκολη υπόθεση να οδηγείς τρένο. Και αφού την επιτηρεί άλλωστε την κόρη του, δεν τον βλέπετε που είναι δίπλα της;»

Τελικά, σύμφωνα με το δημοσίευμα, και αφού πρώτα μεσολάβησε ένα απότομο φρενάρισμα λίγο πριν το τούνελ των Τεμπών, ο μηχανοδηγός υποχρεώθηκε να διακόψει το «μάθημα» και να επιστρέψει ο ίδιος στη θέση του οδηγού του γεμάτου επιβάτες τρένου. 

2 σχόλια:

  1. το οτι δεν εχουν βρεθει αλλοι επιβατες να κανουν μια καταγγελια,ειναι πολυ περιεργο.εκτος και αμα ηταν ο μοναδικος επιβατης μεσα στο τρενο,πραγμα απιθανο για τον προαστιακο.παντως ας αφησουμε να μιλησει και ο ιδιος ο συναδελφος μηχανοδηγος,πριν τον στησουμε στον τοιχο.εμπιστοσυνη στους δημοσιογραφους,καμια,ολοι αυτοι οι αληταμπουρες,με τα κατευθυνομενα ψεματα τους,υστερα απο συγκεκριμενες εντολες,οδηγησαν την χωρα,και ολους τους ελληνες πολιτες στην σημερινη κατασταση που βρισκομαστε.εγω παντως κραταω μια επιφυλαξη για το επιμαχο θεμα.και ως μελος της π.ε.π.ε.,ο εν λογω συναδελφος,ωφειλει το σωματειο να τον προστατευσει,μεχρι να αποδειχθει τι πραγματικα εχει συμβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Ζορό, ζορίζεται. Με την πείνα που έχει πέσει σήμερα στα ΜΜΕ (έντυπα και ηλεκτρονικά), με κέρασμα ένα διπλόπιτο σουβλάκι (και χωρίς μπύρα ή αναψυκτικό) πλασσάρεις το πιο απίθανο και ευφάνταστο σενάριο. Έπεσαν αναδουλειές στα τοπικά ΚΤΕΛ και στα εκδρομικά λεωφορεία, το κλίμα είναι γενικώς χάλια για Δημόσιο και ΔΕΚΟ, πολύ θέλει να φτάσει να γράψει κάποιος λιγουρο-συντάκτης ότι το τρένο πήγαινε μόνο του - και σφύριζε κιόλας - χωρίς μηχανοδηγό; Απλά είμαι περίεργος να δω πόσο ακόμα και σε τι ύψος θα πετάει η κυβέρνηση τον χαρταετό του κοινωνικού αυτοματισμού. Ίδομεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή