Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Έως τα 1,61 εκατ. ευρώ οι υπερωρίες στον ΟΣΕ για το 2014 ( όλο το ΦΕΚ)

Απίστευτη προχειρότητα ....
Aυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι ότι ο μέσος όρος υπολογισμού  ανά εργαζόμενο είναι μικρότερος απο 20 ώρες το μήνα!
Και αυτό είναι προκλητικό γιατί μέχρι και σήμερα οφείλονται εξαιτίας του πλαφόν περισσότερες απο 20 χιλιάδες ωρών στους σιδηροδρομικούς (περιμένουμε να δούμε αν θα τηρηθεί η δέσμευση της Διοίκησης του ΟΣΕ για πληρωμή τους στις 16 Φλεβάρη ).
Δέστε τι ακριβώς εννοούμε > Για παράδειγμα στην κομβική Διεύθυνση Κυκλοφορίας προυπολογίζονται

55.912 ώρες απογευματινής υπερωρίας για προσωπικό 662 σιδηροδρομικών που απασχολούνται εκεί.

Αυτό σημαίνει ότι ο μέσος όρος υπερωριών στην Διεύθυνση αυτή ανα εργαζόμενο το μήνα προυπολογίζεται  στις περίπου 7 ώρες (660*7*12 = 55.440 ώρες ) ! 

Στην Διεύθυνση Γραμμής με 498 εργαζόμενους ο μέσος όρος που προυπολογίζεται  είναι περίπου 18 ώρες το μήνα .
(498*18*12 = 107.568) 

Χειρότερα τα πράγματα για τις εξαιρέσιμες και νυχτερινές ώρες υπερωρίας .

Κατα ένα απίστευτο τρόπο μειώνεται ο αριθμός των εργαζομένων (απο 662 γίνονται 500 στην Κυκλοφορία για παράδειγμα !!!) και ο μέσος όρος υπερωριών   ανα μήνα πέφτει κατακόρυφα .
Έτσι ενώ 16 είναι οι ώρες του πλαφόν ανα μήνα 

Στην Διεύθυνση κυκλοφορίας προυπολογίζονται μόλις 20.000 ώρες για 500 εργαζόμενους ( Μ.Ο. περίπου 3 ώρες το μήνα , 500*3*12 = 18.000 ).

Τα ίδια και στην συντήρηση γραμμής όπου ο Μέσος όρος που προυπολογίζεταε είναι κοντά στις 6 ώρες , με το νούμερο να γράφεται 27.800 ώρες  (400 *6*12 = 28800 ώρες) και το προσωπικό και εδώ μειώνεται κατά 82 συναδέλφους .


Πρόκειται λοιπόν για απίστευτο δούλεμα σε βάρος των σιδηροδρομικών  που και πάλι πρόκειται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με δεδουλευμένα και μη καταβληθέντα χρήματα.

Η δαπάνη των πραγματοποιούμενων υπερωριών θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του ΟΣΕ Α.Ε. και εκτιμάται ότι θα ανέλθει στο ποσό των 1.616.330 ευρώ.

Διαβάστε το ΦΕΚ εδώ


Να θυμίσουμε ότι πέρυσι το κόστος ήταν στα 2.51 εκ Ευρώ ( μαζί όμως με την ΕΕΣΣΤΥ ) και πως δεν αναφερόταν στο τότε ΦΕΚ , σύνολο ωρών.

2 σχόλια:

  1. Οταν λέμε πλαφόν 20 ώρες το μήνα ανα εργαζόμενο,αυτό δεν αποτελεί κεκτημένο. Οι υπερωρίες γίνονται οταν και εφόσον χρειάζονται. Δεν γίνονται για να γίνονται,ούτε επειδή ο νόμος το επιτρέπει. Τώρα τα οφειλόμενα απο υπερωρίες δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή δουλεύουν κάποιοι χωρίς να πληρώνονται; Ποιός τους υποχρεώνει; Πάντως οχι ο νόμος. Μάλλον επειδή τους είπαν οτι κάποτε θα πληρωθούν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσουμε μαζί σου , όμως όταν υπάρχουν τόσες οφειλόμενες υπερωρίες - ιδιαίτερα στον ΟΣΕ - και είναι απαράδεκτο να μην γίνεται προυπολογισμός , τουλάχιστο στα όρια του πλαφόν και μετέπειτα στο κλείσιμο , ας παρουσιάσουν οι Διοικήσεις καλύτερα αποτελέσματα .

    Έτσι όπως έχουν υπολογιστεί , θεωρούμε ότι θα δημιουργηθεί ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα απο αυτό που υπάρχει σήμερα.

    Όσον αφορά το 2ο σκέλος , συμφωνούμε και εμείς . Κανείς δεν πρέπει να εργάζεται υπερωριακά αν δεν έχει εξασφαλιστεί η πληρωμή του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή