Την ώρα που δεν έγινε καμία ψηφοφορία στο τελευταίο ΣΤΑ της ΠΕΠΕ , και που το ΔΣ ουσιαστικά δεν λειτουργεί , είναι ενδιαφέρον να δούμε ποιες θέσεις θα δώσει το Σωματείο μας στην Ομοσπονδία σαν πλαίσιο διεκδίκησης για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης και αν θα υπάρξει κάποια έκτακτη συνεδρίαση για αυτές . Σημειώνουμε ότι το πλαίσιο διεκδίκησης βάση του καταστατικού της ΠΕΠΕ διαμορφώνεται απο το Συμβούλιο των Αντιπροσώπων .
Εντωμεταξύ , έκρυθμη κατάσταση δημιουργείται πλέον απο την έλλειψη μηχανοδηγών σε όλα
τα μηχανοστάσια και την συνεχόμενη πίεση της <<υπηρεσίας>> για να καλυφθούν τα τρένα .
τα μηχανοστάσια και την συνεχόμενη πίεση της <<υπηρεσίας>> για να καλυφθούν τα τρένα .
Οι διαμαρτυρίες για την κατάσταση είναι καθημερινό φαινόμενο , ενώ όλοι στις μεταξύ μας κουβέντες αναρωτιόμαστε τι θα συμβεί τους επόμενους μήνες αφού αναμένονται νέες συνταξιοδοτήσεις και η πίεση αναμένεται να κορυφωθεί .
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στο μηχανοστάσιο του ΜΑΙ , στον προγραμματισμό των χειμερινών αδειών , εξαιρέθηκε απο τον επικεφαλής μηχανοστασιάρχη ο μήνας Ιούνιος και Σεπτέμβριος χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία ενώ στο χαρτί που χορηγείται στο προσωπικό αναγράφεται παρανόμως το προγραμματισμός <<σύμφωνα με τις υπηρεσιακές ανάγκες >>.
Την ίδια ώρα εντατικοποιείται η εργασία με αυξανόμενη υπερωριακή απασχόληση σε βάρος της ασφάλειας της κυκλοφορίας (και φυσικά παραμένει και το πλαφόν στο όριο των υπερωριών με αποτέλεσμα κάποιοι συνάδελφοι να περιμένουν ακόμα να πληρωθούν δεδουλευμένα ...)
Παρά την προσπάθεια να καλυφθεί ως 9ωρη η υπηρεσία 54-59 (με την κατάργηση της παράδοσης και παραλαβής ) και να μην υπάρξει προσφυγή στην αρμόδια επιθεώρηση εργασίας απο συνδικαλιστές , διαπιστώθηκε ότι στις 4 μέρες που γίνεται αυτή , η ώρα λήξης περνά το προγραμματισμένο 9ωρο καθημερινά .
Φυσικά ούτε λόγος για τα προγράμματα εργασίας που παραβιάζουν συστηματικά το 5νθημερο ( τι είναι αυτό ) , ακόμα και την προβλεπόμενη απο τον Νόμο υπερεργασία ( 5 ώρες την εβδομάδα) .
Στο θέμα της υπερεργασίας και της έλλειψης προσωπικού θα επανέλθουμε τις επόμενες μέρες .
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στο μηχανοστάσιο του ΜΑΙ , στον προγραμματισμό των χειμερινών αδειών , εξαιρέθηκε απο τον επικεφαλής μηχανοστασιάρχη ο μήνας Ιούνιος και Σεπτέμβριος χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία ενώ στο χαρτί που χορηγείται στο προσωπικό αναγράφεται παρανόμως το προγραμματισμός <<σύμφωνα με τις υπηρεσιακές ανάγκες >>.
Την ίδια ώρα εντατικοποιείται η εργασία με αυξανόμενη υπερωριακή απασχόληση σε βάρος της ασφάλειας της κυκλοφορίας (και φυσικά παραμένει και το πλαφόν στο όριο των υπερωριών με αποτέλεσμα κάποιοι συνάδελφοι να περιμένουν ακόμα να πληρωθούν δεδουλευμένα ...)
Παρά την προσπάθεια να καλυφθεί ως 9ωρη η υπηρεσία 54-59 (με την κατάργηση της παράδοσης και παραλαβής ) και να μην υπάρξει προσφυγή στην αρμόδια επιθεώρηση εργασίας απο συνδικαλιστές , διαπιστώθηκε ότι στις 4 μέρες που γίνεται αυτή , η ώρα λήξης περνά το προγραμματισμένο 9ωρο καθημερινά .
Φυσικά ούτε λόγος για τα προγράμματα εργασίας που παραβιάζουν συστηματικά το 5νθημερο ( τι είναι αυτό ) , ακόμα και την προβλεπόμενη απο τον Νόμο υπερεργασία ( 5 ώρες την εβδομάδα) .
Στο θέμα της υπερεργασίας και της έλλειψης προσωπικού θα επανέλθουμε τις επόμενες μέρες .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου