Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Τον Μάιο οι δεσμευτικές προσφορές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ

Τις αποκρατικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rosco (ΕΕΣΣΤΥ) και ΟΛΠ συζητά την ερχόμενη Πέμπτη το διοικητικό συμβούλιο του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής».
 Σε ό,τι αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη Rosco, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Ταμείου καλούνται
να εγκρίνουν τις συμβάσεις πώλησης των εταιρειών. Οι συμβάσεις θα παραδοθούν στους ενδιαφερομένους, προκειμένου οι ίδιοι να υποβάλουν τις δεσμευτικές προσφορές. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, αναμένεται να γίνει μέσα σε περίπου δύο με τρεις μήνες. 
 Η μεγάλη καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι το ΤΑΙΠΕΔ, σε συνεργασία με τις προς αποκρατικοποίηση εταιρείες, αλλά και τον όμιλο ΟΣΕ και το ελληνικό Δημόσιο θα πρέπει να προχωρήσουν στην υπογραφή των συμβάσεων που θα διέπουν τις σχέσεις των εμπλεκομένων πλευρών. Για παράδειγμα, η παραχώρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας από τον ΟΣΕ στην ΤΡΑΓΝΟΣΕ, μέχρι σήμερα γινόταν σε ένα πλαίσιο «χαλαρών» σχέσεων εντός ενός ομίλου. 
 Στο μέλλον οι δύο εταιρείες θα έχουν διαφορετικούς μετόχους και οι σχέσεις αυτές απαιτούν ένα συμβατικό πλαίσιο. Το ίδιο ισχύει για τους όρους συντήρησης του τροχαίου υλικού από τη Rosco για λογαριασμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και τους όρους μίσθωσης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ του τροχαίου υλικού, που έχει στην κατοχή του το ελληνικό Δημόσιο. 
 Τέλος, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, το ΤΑΙΠΕΔ πρέπει να προχωρήσει σε λεπτομερή καταγραφή του τροχαίου υλικού -και κυρίως σε τι κατάσταση βρίσκεται- το οποίο νομικά αλλά και λογιστικά έχει επιστρέψει ο όμιλος ΟΣΕ στο ελληνικό Δημόσιο, ως μέρος της επιστροφής κρατικών ενισχύσεων που είχε λάβει ο όμιλος ΟΣΕ στο παρελθόν. 

 Το ΤΑΙΠΕΔ ελπίζει σε δεσμευτικές προσφορές από Ρώσους, Γάλλους 

 Η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει ότι το ενδιαφέρον των Ρώσων (Rossiyskie Zhelenye Dorogi -RZD) παραμένει ζωηρό, τόσο για TΡΑΙΝΟΣΕ-Rosco, όσο και για τον OΛΘ. 

 Σύμφωνα με τα στελέχη του Ταμείου, ο συνδυασμός των παραπάνω περιουσιακών στοιχείων μπορεί να δημιουργήσει σημαντικές νέες ευκαιρίες και δυνατότητες ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο.
 Ωστόσο, η αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ, για την οποία έχει επίσης εκδηλωθεί ισχυρό ρωσικό ενδιαφέρον, έχει κολλήσει στα γρανάζια των πολιτικών αποφάσεων και κυρίως στις αντιδράσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Ευ. Βενιζέλου. 
 Το μέλλον, όμως, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι συνυφασμένο μόνο με το ομολογουμένως ζωηρό ενδιαφέρον των Ρώσων. Τα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ εκφράζουν την πεποίθησή τους ότι δεσμευτική προσφορά θα υπάρξει και από τους Γάλλους της SNCF.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου