Πρόεδρε και Γ. Γραμματέα της ΠΕΠΕ , ζητάμε συγνώμη που δικαιωθήκαν οι
μηχανοδηγοί και οι σιδηροδρομικοί .
« Ήρθε η πρώτη σφαλιάρα από την γνωμοδότηση που έδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το
30% στην Επιθεώρηση Εργασίας .Να δούμε πως θα δικαιολογήσουν (η Εξέλιξη ) τα
αδικαιολόγητα σε λίγες μέρες που θα βγεί και η απόφαση » κατέληγε η
ανάρτηση.Μόνο που δεν πανηγύριζαν οι
συνέταιροι , που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απάντησε αρνητικά στην καταγγελία που κάναμε σαν παράταξη για
την προσαύξηση του 30% για την 6η μέρα εργασίας , καταγγελία που
αφορά όλους τους μηχανοδηγούς.
Σήμερα όμως 16 Απριλίου η Επιθεώρηση Εργασίας απάντησε για το θέμα .
Ας διαβάσουμε πως καταλήγει η
γνωμάτευση αφού ΑΠΟΡΙΠΤΕΙ την
γνωμοδότηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ …
«Θεωρούμε ότι υπάρχουν ΒΑΣΙΜΑ
ερείσματα στην διεκδίκηση από πλευράς των προσφευγόντων μισθωτών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (
Γενιδούνιας – Καραδήμας )της προβλεπόμενης από το άρθρο 8 του Ν.3846/10 αμοιβής»
- Ζητάμε συγνώμη από τον Πρόεδρο και Γενικό Γραμματέα της ΠΕΠΕ που προσφύγαμε στο ΣΕΠΕ και δεν τους ακούσαμε για να παραμείνουμε αδρανείς για 8ο συνεχή μήνα, μετά το εξώδικο της ΠΕΠΕ για το θέμα.
- Ζητάμε συγνώμη από τον Πρόεδρο και Γενικό Γραμματέα της ΠΕΠΕ γιατί ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ το αίτημα της προσαύξησης από επίσημο φορέα του Κράτους και ανοίγει ο δρόμος για την πληρωμή του αναδρομικά από το 2010 για ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς.
- Ζητάμε
συγνώμη σε όσους μας στηρίζουν γιατί δεν απαντήσαμε όπως έπρεπε σε όσους μας λοιδόρησαν, συκοφάντησαν , απαξίωσαν , λασπολόγησαν ,
απείλησαν , όταν πέρυσι το
καλοκαίρι εγείραμε το θέμα της προσαύξησης συνδέοντας το με τον προγραμματισμό
εργασίας. Σε όλους όσους προσπαθούσαν να πείσουν ότι είμαστε τουλάχιστο ….επικίνδυνοι .Επιλέξαμε την σιωπή και περιμέναμε
υπομονετικά την σημερινή μέρα.
Ευχαριστούμε τα μέλη του Προεδρείου της ΠΟΣ , τον Πρόεδρο Παρασκευόπουλο Παναγιώτη και τον Αντιπρόεδρο Σουρμελή
Ντίνο που ΣΤΗΡΙΞΑΝ το αίτημα μας για
παροχή Νομικής Κάλυψης από πλευράς ΠΟΣ .
Αφήνουμε στην κρίση των μηχανοδηγών όσους έπραξαν το αντίθετο , λυπούμαστε ειλικρινά για
την στάση του Γενικού Γραμματέα της ΠΕΠΕ στην εν λόγω συνεδρίαση. ( ο
συνάδελφος Παναγούλιας της ΔΕΣΚ έλειπε από την επίμαχη συνεδρίαση του
Προεδρείου ).
Τέλος οφείλουμε να ευχαριστήσουμε και το προσωπικό της Επιθεώρησης Εργασίας στην Νίκαια που ανταποκρίθηκε στα δίκαια αιτήματα μας.Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το ερώτημα που μας απεύθυναν το καλοκαίρι του 2013 , όταν τους εξηγούσαμε πως εργάζονται οι μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ.
Σωματείο δεν έχετε , μας ρώτησαν , και δεν ξέραμε τι να πούμε.
·
Αντιστεκόμαστε στην διαίρεση του κλάδου από
διαπλεκόμενα φαντάσματα.
·
Πολλαπλασιάζουμε τις δυνατότητες διεκδίκησης
αρνούμενοι την συνδιαλλαγή.
- Αφαιρούμε τα μικροκομματικά κακέκτυπα και
προχωράμε αδέσμευτοι.
ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΟΜΑΣΤΕ
Εξέλιξη – Απρίλιος 2014
Αν υποθέσουμε ότι η ίδια η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,θα έκανε ένα σχόλιο για το θέμα της προσαύξησης του 30% για την 6η μέρα δουλειάς,πόσο διαφορετικό πιστεύετε ότι θα ήταν, από αυτό το σχόλιο του facebook? Α.Χ.
ΑπάντησηΔιαγραφήAπο χτές έχουν λυσσάξει τα πουλητάρια του συστήματος , οι νεκροθάφτες των αιτημάτων της έλξης .
ΑπάντησηΔιαγραφή8 μήνες θάψανε το αίτημα.
8 μήνες το κρύψανε και λέγανε ότι δεν ισχύει.
8 μήνες είχανε 2η γνωμάτευση .
Και μόλις βγήκε η απόφαση του ΣΕΠΕ , μια απόφαση που μας ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ για ένα αίτημα , μια πρώτη θετική απόφαση στα 2 χρόνια της ανυπαρξίας τους , βγήκανε και τραγουδάνε διάφορα.
Ακόμα και ότι θα το βάζανε λέει στην Σύμβαση λένε.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ποιοι είναι ;
Είναι ίδιοι με ΑΥΤΟΥΣ που δώσανε το τηλέφωνο μου στην Διεύθυνση Εμπορικών Εμπορευμάτων λ'έγοντας ότι ο Γενιδούνιας θα μας <> αν πάμε τα βαγόνια την Τρίτη.
Γενιδούνιας Κώστας
Υ.Γ. Μετά το Πάσχα τα σπουδαία για το θέμα αλλά και για την συνέχεια στην ΠΕΠΕ , αφού πλέον δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη σε αυτού που στηρίζουν με νύχια και με δόντια την Κυβερνητική Πολιτική.